eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank normalnie juz przegina
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 25

  • 11. Data: 2003-11-05 14:12:02
    Temat: Re: mBank normalnie juz przegina
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:boatnn$8uk$1@absinth.dialog.net.pl...

    > > A ja już od 5 minut czekam na piosence Inteligo. Chyba jakaś plaga w
    > > bankach. Wszystko pewnie przez te wybuchy na słońcu.
    >
    > tylo ze Ty sie pewnie doczekasz, a nie zostaniesz rozlaczony

    Dodatkowo za darmo, nawet z komórki Idei.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara


  • 12. Data: 2003-11-05 14:22:48
    Temat: Re: mBank normalnie juz przegina
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Rafal <rafal_1970@WYWALTO_op.pl> wrote:
    > Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    > napisał w wiadomości news:boafjl$cm$1@foka1.acn.pl...
    >> A co oni powiedzieli? Jakiś powód musiał przecież być.
    >>
    >
    > Jak to co - pewnie odesłali do regulaminu, gdzie stoi, że bank nie
    > ponsi odpowiedzialności za nieterminową realizacje dyspozycji :))))

    Ee, bez jaj :)
    Nawet w mB nie może coś takiego stać w regulaminie.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl
    gg: 2539349


  • 13. Data: 2003-11-05 15:01:17
    Temat: Re: mBank normalnie juz przegina
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Ja (mieszkam w Kielcach) po jednym takim komunikacie dostałem się do mLinki.
    Było to dzisiaj, gdzieś o 15.30. Sprubój zadzwonić wieczorem, wtedy mniej
    osób dzwoni na mlinię i powinno być łatwiej.

    Użytkownik "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:bo9bmc$5db$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Przeciez tam normalnie nie da sie nic zalatwic
    > od pol godziny tam dzwonie
    > po 10 komunikatach wszyscy konsultanci sa zajeci nastepuje komunikat
    > wszyscy konsultanci sa zajeci prosze zadzwonic pozniej i rozlancza
    > to juz przegiecie
    > ile jeszcze mam czasu i pienedzy marnowac zeby sie tam w koncu
    dodzwonic!!!!
    >
    > pzdr
    >
    > matjaw
    >
    >



  • 14. Data: 2003-11-05 15:02:51
    Temat: Re: mBank normalnie juz przegina
    Od: "Pawel Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    No wlasnie dlatego rozlaczaja, zeby nie wydac majatku na telefon.

    Uzytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:3fa93505.20163743@news.onet.pl...
    > On Wed, 5 Nov 2003 00:11:13 +0100, "Mateusz Jaworski"
    > <m...@b...pl> wrote:
    >
    > >Przeciez tam normalnie nie da sie nic zalatwic
    > >od pol godziny tam dzwonie
    > >po 10 komunikatach wszyscy konsultanci sa zajeci nastepuje komunikat
    > >wszyscy konsultanci sa zajeci prosze zadzwonic pozniej i rozlancza
    > >to juz przegiecie
    > >ile jeszcze mam czasu i pienedzy marnowac zeby sie tam w koncu
    dodzwonic!!!!
    > >
    >
    > wlasnie takie rozlaczanie tez mnie doprowadza do bialej goraczki. nie
    > po to czekam 10 minut zeby mnie rozlaczylo. skoro nie umieja/nie chca
    > zapewnic jako takiej odbieralnosci (koszty), to niech do k... nedzy
    > pozwola mi czekac tak dlugo jak mam na to ochote i cierpliwosc, abym
    > mogl zalatwic swoja sprawe. a ze 0801 ich kosztuje? no coz, chyba
    > mniej, niz zapewnienie odbieralnosci w przyzwoitym czasie. trzeba sie
    > na cos zdecydowac.
    >
    > G.
    >



  • 15. Data: 2003-11-05 15:05:22
    Temat: Re: mBank normalnie juz przegina
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Musieliby zwiększyć zatrudnienie w mLinii. To oczywiście wiąże się z
    kosztami. W skrajnym wypadku trzeba by rozbudować siedzibę, co już sporo
    kosztuje.

    Użytkownik "PiotR" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    news:boabp6$t3i$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > Użytkownik "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
    > news:bo9d9m$6r9$1@absinth.dialog.net.pl...
    > > jazdy ciag dalszy
    > > zalogowalem sie do serwisu transakcyjnego, zeby sobie zamowic rozmowe
    > > telefoniczna (zeby to mban do mnie zadzwonil)
    > > ale za cholere nie moge tego znalezc! czyzby to tez zlikwidowali?!
    > >
    > > niezle sie zezlilem, jako ze pochodze ze starej mbankowej gwardii
    > > gdzie te czasy ze polaczenie uzyskiwalo sie prawie od razu?
    > > oddzwaniali zawsze o zamowionej porze (a co najwazniejsze wogle
    > > oddzwaniali!!!)
    > >
    >
    > przeciez maja juz ponad 500.000 klientow
    > i 600.000 rachunkow
    >
    > typowy efekt masy
    >
    > cos co dobrze dziala gdy jest male zaczyna sie chrzanic w miare
    rozrastania
    > sie
    >
    > PiotR
    >



  • 16. Data: 2003-11-06 08:44:41
    Temat: Re: mBank normalnie juz przegina
    Od: "Tomasz Lisowski" <j...@p...NOSPAM.pl>

    Użytkownik "Rafal" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:boa7d9$h62$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > dodam tylko ze ostatnio kilka razy zdazylo mi sie ze zlecenie sie
    > niezrealizowalo !!
    > o tak sobie ... srodki byly - ja nie spojrzalem na nastepny dzien i tak
    > spoznilem kilka zaplat (komorka i inne) bo po paru dniach w historii nie
    > bylo ....

    Tak mi się marzy, żeby mBank jakoś informował, że np. na jutro potrzebne są
    środki w wysokości XXX zł na zlecone przelewy i zlecenia stałe. Super, gdyby
    to np. był SMS, ale niech będzie np. komunikat na pierwszej stronie z
    wykazem rachunków, zaraz po zalogowaniu się do serwisu internetowego. To by
    ich chyba nic specjalnie nie kosztowało?

    Tomek



  • 17. Data: 2003-11-06 17:11:28
    Temat: Re: mBank normalnie juz przegina
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Tak mi się marzy, żeby mBank jakoś informował, że np. na jutro potrzebne

    > środki w wysokości XXX zł na zlecone przelewy i zlecenia stałe. Super,
    gdyby
    > to np. był SMS, ale niech będzie np. komunikat na pierwszej stronie z
    > wykazem rachunków, zaraz po zalogowaniu się do serwisu internetowego. To
    by
    > ich chyba nic specjalnie nie kosztowało?

    We łbie się Wam przewraca, to nie właściciel ma dbac o to, zeby miec tyle
    kasy na koncie, na ile zlecil dyspozycji?
    Moze powinien tez zarobic za ciebie tyle, ile Ci brakuje :P
    Wojtek



  • 18. Data: 2003-11-06 20:40:06
    Temat: Re: mBank normalnie juz przegina
    Od: "RakS" <0...@0...pl>


    > Dodatkowo za darmo, nawet z komórki Idei.

    Po wyczerpaniu wszystkich darmowych minut w abonamencie.
    Chyba nie tracisz minut z abonamentu na sluchanie piosenki?



  • 19. Data: 2003-11-07 00:11:01
    Temat: Re: mBank normalnie juz przegina
    Od: "sas" <s...@p...pl>

    >Przeciez tam normalnie nie da sie nic zalatwic
    >od pol godziny tam dzwonie
    >po 10 komunikatach wszyscy konsultanci sa zajeci nastepuje komunikat
    >wszyscy konsultanci sa zajeci prosze zadzwonic pozniej i rozlancza
    >to juz przegiecie
    >ile jeszcze mam czasu i pienedzy marnowac zeby sie tam w koncu dodzwonic!!!!
    >
    >pzdr
    >
    >matjaw
    >
    >
    Odpowiem Ci tak: Od ponad miesiąca jestem klientem mBanku, tego kuriozum,
    jakiego nie przezyłem jescze dotychczas z żadnym innym bankiem. Od ponad
    miesiąca zamawiam regularnie procedure oddzwonienia, nikt nie oddzwania,
    zamwiam, po 2 dniach nadal niket nie oddzwania, zamwiam, po 2 dniach znowu
    nikt nie oddzwania i tak od ponad miesiąca! Gdybym tam miał konto firmowe i
    musiał dokonac jakiejś szybkiej transakcji moja firma dawno poszłaby z
    torbami!
    Dla porównania: Od ponad DWÓCH I POŁ ROKU! jestem klientem Inteligo. Mam tam i
    prywatne i firmowe konto i ten bank nigdy mnie nie zawiódł! Zawsze wszystko
    było ok a tak durnego kuriozum z oddzwanianiem w mbanku, które blokuje
    załatwienie nawet drobnej sprawy nie rozumiem i już nie chcę rozumieć! Zamykam
    u nich konto i znikam stamtąd. Po zaledwie miesiącu udało mi się w ogóle
    poznac numer konta, choc umowy nie mam do dziś. W Inteligo pakiet startowy
    dostałe w ciągu pięciu dni od złożenia wniosku przez internet, tutaj czekam
    juz ponad miesiąc! Mają mnie głęboko w poważaniu. mały problem byłby, gdyby
    mieli tylko mnie w poważaniu ale skoro nie szanują moich pieniędzy....to o
    czym mowa? Dam więc innemu bankowi zarobić. Pozdrawiam wszystkich klientów
    mBanku! Efekt skali sie im udał: im więcej klientów tym gorsze albo żadne

    odejście do nich a jakość poszła dawno się ......"kąpać" Wpłacajcie do nich,

    wpłacajcie, niech się boss'owie mBanku bawią za Wasze pieniądze.
    --
    ============= P o l N E W S ==============
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl


  • 20. Data: 2003-11-07 07:22:06
    Temat: Re: mBank normalnie juz przegina
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "RakS" <0...@0...pl> napisał w wiadomości
    news:boehek$jlb$1@news.gazeta.pl...

    > > Dodatkowo za darmo, nawet z komórki Idei.
    >
    > Po wyczerpaniu wszystkich darmowych minut w abonamencie.

    ?? Dalczego?

    > Chyba nie tracisz minut z abonamentu na sluchanie piosenki?

    Nie. Skąd ten pomysł?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1