-
11. Data: 2003-11-05 14:12:02
Temat: Re: mBank normalnie juz przegina
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
news:boatnn$8uk$1@absinth.dialog.net.pl...
> > A ja już od 5 minut czekam na piosence Inteligo. Chyba jakaś plaga w
> > bankach. Wszystko pewnie przez te wybuchy na słońcu.
>
> tylo ze Ty sie pewnie doczekasz, a nie zostaniesz rozlaczony
Dodatkowo za darmo, nawet z komórki Idei.
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
-
12. Data: 2003-11-05 14:22:48
Temat: Re: mBank normalnie juz przegina
Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>
Rafal <rafal_1970@WYWALTO_op.pl> wrote:
> Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZgazeta.pl>
> napisał w wiadomości news:boafjl$cm$1@foka1.acn.pl...
>> A co oni powiedzieli? Jakiś powód musiał przecież być.
>>
>
> Jak to co - pewnie odesłali do regulaminu, gdzie stoi, że bank nie
> ponsi odpowiedzialności za nieterminową realizacje dyspozycji :))))
Ee, bez jaj :)
Nawet w mB nie może coś takiego stać w regulaminie.
--
ukłony - skowi
skowi (at) gazeta pl
gg: 2539349
-
13. Data: 2003-11-05 15:01:17
Temat: Re: mBank normalnie juz przegina
Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>
Ja (mieszkam w Kielcach) po jednym takim komunikacie dostałem się do mLinki.
Było to dzisiaj, gdzieś o 15.30. Sprubój zadzwonić wieczorem, wtedy mniej
osób dzwoni na mlinię i powinno być łatwiej.
Użytkownik "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
news:bo9bmc$5db$1@absinth.dialog.net.pl...
> Przeciez tam normalnie nie da sie nic zalatwic
> od pol godziny tam dzwonie
> po 10 komunikatach wszyscy konsultanci sa zajeci nastepuje komunikat
> wszyscy konsultanci sa zajeci prosze zadzwonic pozniej i rozlancza
> to juz przegiecie
> ile jeszcze mam czasu i pienedzy marnowac zeby sie tam w koncu
dodzwonic!!!!
>
> pzdr
>
> matjaw
>
>
-
14. Data: 2003-11-05 15:02:51
Temat: Re: mBank normalnie juz przegina
Od: "Pawel Nyczaj" <p...@p...onet.pl>
No wlasnie dlatego rozlaczaja, zeby nie wydac majatku na telefon.
Uzytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
news:3fa93505.20163743@news.onet.pl...
> On Wed, 5 Nov 2003 00:11:13 +0100, "Mateusz Jaworski"
> <m...@b...pl> wrote:
>
> >Przeciez tam normalnie nie da sie nic zalatwic
> >od pol godziny tam dzwonie
> >po 10 komunikatach wszyscy konsultanci sa zajeci nastepuje komunikat
> >wszyscy konsultanci sa zajeci prosze zadzwonic pozniej i rozlancza
> >to juz przegiecie
> >ile jeszcze mam czasu i pienedzy marnowac zeby sie tam w koncu
dodzwonic!!!!
> >
>
> wlasnie takie rozlaczanie tez mnie doprowadza do bialej goraczki. nie
> po to czekam 10 minut zeby mnie rozlaczylo. skoro nie umieja/nie chca
> zapewnic jako takiej odbieralnosci (koszty), to niech do k... nedzy
> pozwola mi czekac tak dlugo jak mam na to ochote i cierpliwosc, abym
> mogl zalatwic swoja sprawe. a ze 0801 ich kosztuje? no coz, chyba
> mniej, niz zapewnienie odbieralnosci w przyzwoitym czasie. trzeba sie
> na cos zdecydowac.
>
> G.
>
-
15. Data: 2003-11-05 15:05:22
Temat: Re: mBank normalnie juz przegina
Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>
Musieliby zwiększyć zatrudnienie w mLinii. To oczywiście wiąże się z
kosztami. W skrajnym wypadku trzeba by rozbudować siedzibę, co już sporo
kosztuje.
Użytkownik "PiotR" <p...@p...com> napisał w wiadomości
news:boabp6$t3i$1@atlantis.news.tpi.pl...
>
> Użytkownik "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> news:bo9d9m$6r9$1@absinth.dialog.net.pl...
> > jazdy ciag dalszy
> > zalogowalem sie do serwisu transakcyjnego, zeby sobie zamowic rozmowe
> > telefoniczna (zeby to mban do mnie zadzwonil)
> > ale za cholere nie moge tego znalezc! czyzby to tez zlikwidowali?!
> >
> > niezle sie zezlilem, jako ze pochodze ze starej mbankowej gwardii
> > gdzie te czasy ze polaczenie uzyskiwalo sie prawie od razu?
> > oddzwaniali zawsze o zamowionej porze (a co najwazniejsze wogle
> > oddzwaniali!!!)
> >
>
> przeciez maja juz ponad 500.000 klientow
> i 600.000 rachunkow
>
> typowy efekt masy
>
> cos co dobrze dziala gdy jest male zaczyna sie chrzanic w miare
rozrastania
> sie
>
> PiotR
>
-
16. Data: 2003-11-06 08:44:41
Temat: Re: mBank normalnie juz przegina
Od: "Tomasz Lisowski" <j...@p...NOSPAM.pl>
Użytkownik "Rafal" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
news:boa7d9$h62$1@nemesis.news.tpi.pl...
> dodam tylko ze ostatnio kilka razy zdazylo mi sie ze zlecenie sie
> niezrealizowalo !!
> o tak sobie ... srodki byly - ja nie spojrzalem na nastepny dzien i tak
> spoznilem kilka zaplat (komorka i inne) bo po paru dniach w historii nie
> bylo ....
Tak mi się marzy, żeby mBank jakoś informował, że np. na jutro potrzebne są
środki w wysokości XXX zł na zlecone przelewy i zlecenia stałe. Super, gdyby
to np. był SMS, ale niech będzie np. komunikat na pierwszej stronie z
wykazem rachunków, zaraz po zalogowaniu się do serwisu internetowego. To by
ich chyba nic specjalnie nie kosztowało?
Tomek
-
17. Data: 2003-11-06 17:11:28
Temat: Re: mBank normalnie juz przegina
Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>
> Tak mi się marzy, żeby mBank jakoś informował, że np. na jutro potrzebne
są
> środki w wysokości XXX zł na zlecone przelewy i zlecenia stałe. Super,
gdyby
> to np. był SMS, ale niech będzie np. komunikat na pierwszej stronie z
> wykazem rachunków, zaraz po zalogowaniu się do serwisu internetowego. To
by
> ich chyba nic specjalnie nie kosztowało?
We łbie się Wam przewraca, to nie właściciel ma dbac o to, zeby miec tyle
kasy na koncie, na ile zlecil dyspozycji?
Moze powinien tez zarobic za ciebie tyle, ile Ci brakuje :P
Wojtek
-
18. Data: 2003-11-06 20:40:06
Temat: Re: mBank normalnie juz przegina
Od: "RakS" <0...@0...pl>
> Dodatkowo za darmo, nawet z komórki Idei.
Po wyczerpaniu wszystkich darmowych minut w abonamencie.
Chyba nie tracisz minut z abonamentu na sluchanie piosenki?
-
19. Data: 2003-11-07 00:11:01
Temat: Re: mBank normalnie juz przegina
Od: "sas" <s...@p...pl>
>Przeciez tam normalnie nie da sie nic zalatwic
>od pol godziny tam dzwonie
>po 10 komunikatach wszyscy konsultanci sa zajeci nastepuje komunikat
>wszyscy konsultanci sa zajeci prosze zadzwonic pozniej i rozlancza
>to juz przegiecie
>ile jeszcze mam czasu i pienedzy marnowac zeby sie tam w koncu dodzwonic!!!!
>
>pzdr
>
>matjaw
>
>
Odpowiem Ci tak: Od ponad miesiąca jestem klientem mBanku, tego kuriozum,
jakiego nie przezyłem jescze dotychczas z żadnym innym bankiem. Od ponad
miesiąca zamawiam regularnie procedure oddzwonienia, nikt nie oddzwania,
zamwiam, po 2 dniach nadal niket nie oddzwania, zamwiam, po 2 dniach znowu
nikt nie oddzwania i tak od ponad miesiąca! Gdybym tam miał konto firmowe i
musiał dokonac jakiejś szybkiej transakcji moja firma dawno poszłaby z
torbami!
Dla porównania: Od ponad DWÓCH I POŁ ROKU! jestem klientem Inteligo. Mam tam i
prywatne i firmowe konto i ten bank nigdy mnie nie zawiódł! Zawsze wszystko
było ok a tak durnego kuriozum z oddzwanianiem w mbanku, które blokuje
załatwienie nawet drobnej sprawy nie rozumiem i już nie chcę rozumieć! Zamykam
u nich konto i znikam stamtąd. Po zaledwie miesiącu udało mi się w ogóle
poznac numer konta, choc umowy nie mam do dziś. W Inteligo pakiet startowy
dostałe w ciągu pięciu dni od złożenia wniosku przez internet, tutaj czekam
juz ponad miesiąc! Mają mnie głęboko w poważaniu. mały problem byłby, gdyby
mieli tylko mnie w poważaniu ale skoro nie szanują moich pieniędzy....to o
czym mowa? Dam więc innemu bankowi zarobić. Pozdrawiam wszystkich klientów
mBanku! Efekt skali sie im udał: im więcej klientów tym gorsze albo żadne
odejście do nich a jakość poszła dawno się ......"kąpać" Wpłacajcie do nich,
wpłacajcie, niech się boss'owie mBanku bawią za Wasze pieniądze.
--
============= P o l N E W S ==============
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
-
20. Data: 2003-11-07 07:22:06
Temat: Re: mBank normalnie juz przegina
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "RakS" <0...@0...pl> napisał w wiadomości
news:boehek$jlb$1@news.gazeta.pl...
> > Dodatkowo za darmo, nawet z komórki Idei.
>
> Po wyczerpaniu wszystkich darmowych minut w abonamencie.
?? Dalczego?
> Chyba nie tracisz minut z abonamentu na sluchanie piosenki?
Nie. Skąd ten pomysł?
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara