  • 11. Data: 2003-11-27 12:55:05
    Temat: Re: mBank, nowa VE i limity
    Od: "Kazimierz" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Kuba" <jakubkowalczuk@_NOSPAM_.yahoo.com> napisał w wiadomości
    news:bq4rm8$n57$1@news.zigzag.pl...

    > Prawdę mówiąc to te pieniądze wcześniej czy później muszą zostać
    > fizycznie przemieszczone pomiędzy bankami. Trzeba zorganizować
    > ciężarówkę bo 800 mln zł to co najmniej 40 tys. paczek banknotów,
    > solidną ochronę itepe. Więc bank ponosi spore koszty.

    czy spore to nie wiem, czy ponosi koszty: pewnie tak, ale moje stwierdzenie
    "nie ma zadnej prowizji bo niby czemu miala by byc" odnosi sie raczej do
    TOiP :)

  • 12. Data: 2003-11-27 13:02:33
    Od: "Kazimierz" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Niektórzy wszędzie widzą mbank ;-))) Ciekawe co na to psychiatra ;-)))?

    to jest pewnie cos typu reklama 3bit :)

  • 13. Data: 2003-11-27 20:25:30
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Niektórzy wszędzie widzą mbank ;-))) Ciekawe co na to psychiatra ;-)))?

    Widocznie mBank stal sie synonimem banku, z ktorym sa same problemy. 1.
    Nic na to nie poradzisz. 2. To o czyms swiadczy. :-P

    Bartol

  • 14. Data: 2003-11-27 23:54:06
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj Kuba,

    W Twoim liście datowanym 27 listopada 2003 (13:45:58) można przeczytać:

> [...]
    > ciężarówkę bo 800 mln zł to co najmniej 40 tys. paczek banknotów,
    > solidną ochronę itepe. Więc bank ponosi spore koszty.

    Jasne, już widzę tą armię kurierów krążąych między bankami z
    jednogroszówkami jakie pbbowicze testowo przelewają.
    Przecież to idzie między kontami banków w NBP a nie ciężarówkami
    jeżdżącymi po POLnych drogach :)

    pzdr

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Did you see the frightened ones?
    Did you hear the falling bombs?"

  • 15. Data: 2003-11-28 06:22:47
    Temat: Re: mBank, nowa VE i limity (WHY??????)
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

    Użytkownik "Kazimierz" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, nie widzialem zeby juz ktos o tym pisal to informuje:
    > Jesli komus zalezy na poprawnym wyswietlaniu w kanale internetowym
    > informacji dotyczacych limitow karty debetowej to zaden z ustalonych
    limitow

    Sorry. Chyba coś przespałem. O jakie limity chodzi? Mnie system nie chce
    pokazać VE

    Stefanek

  • 16. Data: 2003-11-28 08:37:09
    Od: "Kazimierz" <k...@w...pl>

    Użytkownik "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:bq6pmh$h9f$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Kazimierz" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > limitow
    >
    > Sorry. Chyba coś przespałem. O jakie limity chodzi? Mnie system nie chce
    > pokazać VE

    A masz "nowa" VE ? tzn wydana bodajze po 1.10.2003...
    jak nie to wszystko jest w porzadku :)

  • 17. Data: 2003-11-28 11:05:47
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

    > A masz "nowa" VE ? tzn wydana bodajze po 1.10.2003...
    > jak nie to wszystko jest w porzadku :)

    Starą. A jakie limity można zmieniać ? Może wypłat dziennych?

    Stefanek

  • 18. Data: 2003-11-28 11:05:52
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Starą. A jakie limity można zmieniać ? Może wypłat dziennych?

    Przy starej nic nie zmienisz. Nowa ma maksymalne limity: dla
    bezgotówkowych-bez ograniczeń, dla gotówkowych: 5k i 5 wypłat dziennie.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 19. Data: 2003-11-28 12:19:43
    Od: "Kazimierz" <k...@w...pl>

    > Przy starej nic nie zmienisz. Nowa ma maksymalne limity: dla
    > bezgotówkowych-bez ograniczeń,

    tak gwoli scislosci to sa ograniczenia ale maksymlne kwoty sa w miare duze
    :) na ktore powinno sie jednak zwrocic uwage o czym pisalem na poczatku
    watku

  • 20. Data: 2003-11-28 14:41:50
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    "Glenn" <g...@g...pl> wrote:

    > Przy starej nic nie zmienisz. Nowa ma maksymalne limity: dla
    > bezgotówkowych-bez ograniczeń, dla gotówkowych: 5k i 5 wypłat dziennie.

    Czy żeby operować na limitach potrzebna jest karta kodów jednorazowych?
    Tak z ciekawości pytam, bo nie mogę sprawdzić - mam starą VE...

    NP: Nocturnus - "The Nocturnus demos"
    --
    As the Darkness creeps over the Northern mountains of Norway
    and the Silence reach the woods,