  • 1. Data: 2006-12-29 20:26:06
    Temat: mBank - o co chcielibyscie ich zapytac?
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    witam

    gdybyscie mieli szanse zadac kilka pytan osobie z kierownictwa mBanku
    to o co byscie zapytali?

    dla przykladu:

    1. z czego wynika fakt, ze rozpatrzenie reklamacji zwiazanej z
    wplatomatem moze trwac az 30 dni?

    2. dlaczego w mKiosku nie mozna zlozyc reklamacji ani pozostawic
    dokumentow, ktore w mBanku wysyla sie listownie?

    3. dlaczego przelewy pomiedzy mBankiem i Multibankiem sa traktowane jak
    przelewy zewnetrzne?

    4.
    5.
    6.

    jakies propozycje?

    pozdr.
    RobertS

  • 2. Data: 2006-12-29 20:29:11
    Temat: Re: mBank - o co chcielibyscie ich zapytac?
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    piszesz kolejny artykuł?
    :-)

  • 3. Data: 2006-12-29 20:33:03
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    > 4. JAK WIADOMO MBANK ZOSTAŁ OPERATOREM TELEFONI KOMÓRKOWEJ. KIEDY ZACZNIE
    PRODUKOWAĆ PROSZKI DO PRANIA I NAPOJE GAZOWANE?
    > 5.
    > 6.
    >

    > jakies propozycje?

    JAK WYŻEJ :-)

  • 4. Data: 2006-12-29 20:34:55
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Mario napisał(a):
    PRODUKOWAĆ PROSZKI DO PRANIA I NAPOJE GAZOWANE?

    > JAK WYŻEJ :-)

    pliz, ale powaznie prosze ;-))

    chcialbym z kims od nich pogadac, a pytania maja byc jak najbardziej
    zyciowe i niekoniecznie wygodne

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2006-12-29 20:38:47
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Dec 2006 21:26:06 +0100,
    osoba podpisana: RobertS <r...@x...pl>
    napisała:
    [...]
    > 4. dlaczego nie ma szans na darmowe przelewy (np. w zależności od
    osadu, posaidania innych produktów itp)
    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html

  • 6. Data: 2006-12-29 20:43:18
    Od: "hugolin" <h...@o...pl>

    Akurat na pytania 1. i 3. odpowiedź wydaje się łatwa do
    przewidzenia:

    > 1. z czego wynika fakt, ze rozpatrzenie reklamacji zwiazanej z
    > wplatomatem moze trwac az 30 dni?

    Wynika to z tego, że bank ma dużo reklamacji, a zgodnie z zasadami
    arbitrażu ZBP powinien ustosunkować się do reklamacji w terminie 30
    dni. I pewnie są z tym na styk.

    > 3. dlaczego przelewy pomiedzy mBankiem i Multibankiem sa traktowane jak
    > przelewy zewnetrzne?

    mBank i Multibank to dwie odrębne oferty, działające całkowicie
    niezależnie od siebie. Dlatego przelewami "wewnętrznymi" są w nich
    przelewy w ramach danej oferty. Podobnie było kiedyś z Millennium,
    kiedy przelewy do BIG Banku Gdańskiego były płatne, albo bodajże
    też w Integrum, gdzie przelewy do BGŻ były przelewami zewnętrznymi.
    Dobrą analogią jest np. Simplus i Sami Swoi. Operator ten sam, system
    ten sam, ale połączenia między tymi ofertami kosztują tyle co z
    innymi opami.

  • 7. Data: 2006-12-29 21:07:00
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Nie chodzi mi o to, abyście gdybali i wymyślali potencjalne odp. tylko
    zaproponowali pytania, na które chcielibyście usłyszeć odp. bezpośrednio
    z mBanku.

    Za chwile w wątku każdy będzie wymyślał odp. a NIE O TO CHODZI.

    Dlatego prośba o pytania. Sami sobie nie odpowiadajcie.

    pozdr.
    RobertS

  • 8. Data: 2006-12-29 21:18:33
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl>

    "RobertS" news:en4020$rnv$5@node4.news.atman.pl

> [...]
    > z mBanku.
    > Dlatego prośba o pytania. Sami sobie nie odpowiadajcie.

    1. Jakie plany rozwoje na przyszłość ma mBank?
    2. Czy włodarzom mBanku chodzą po głowie pomysły związane z wprowadzeniem
    opłat np. za kartę bądź prowadzenie konta?
    3. Czy w najbliższym czasie można się spodziewać nowych TFI w SFI?
    4. Kiedy eMakler dorówna swojej konkurencji np. Bossa?
    5. Ile "martwych" kont posiada mBank?
    6. Jaki % ma mBank dla siebie od każdego doładowania telefonu po przez
    mTransfer/serwis transakcyjny?
    7. Czy bankomaty eCard będą bezprowizyjne dla klientów mBanku?
    8. Ile kasy mBank przekazuje w rzeczywistości za jednorazową wypłatę 10 zł z
    bankomatu BZ WBK, której dokona klient?
    9. Czy mBank posiada jakąs alternatywę dla wpłatomatów?
    10. Czy pracownicy mLinii w końcu będą świadomi, że to nie klienci są dla
    nich ale oni dla klientów?
    11. Czy mBank zamierza częściej umożliwiać swoim klientom zakładanie lokat
    na korzystny (promocyjny) % jak miało to miejsce jakiś czas temu?
    12. Czy planuje się likwidacje tzw. mRadnych - przecież to totalnie zbędny
    dodatek do funkcjonowania mBanku :)

    Na chwile obecną nic więcej do głowy mi nie przychodzi o co chciał bym
    zapytać ;)

  • 9. Data: 2006-12-29 21:54:39
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    hugolin napisał(a):
    > Dobrą analogią jest np. Simplus i Sami Swoi. Operator ten sam, system
    > ten sam, ale połączenia między tymi ofertami kosztują tyle co z
    > innymi opami.

    A w Era i Heyah kosztuja tak samo promocyjnie. Zla analogia.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 10. Data: 2006-12-29 22:15:41
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    RobertS wrote:
> [...]
    > dokumentow, ktore w mBanku wysyla sie listownie?
    >
    > 3. dlaczego przelewy pomiedzy mBankiem i Multibankiem sa traktowane jak

    4. Bankomaty euonetu - ile zarabiaja na wyplatach dokonywanych przez
    nieswiadomych uzytkownikow z "prawie euronetow" i kiedy poinformuja w
    swoim serwisie transakcyjnym jak odroznic prawdziwego darmowego euroneta
    od "niby euroneta" (bo czasami stoja dwa takie w jednym markecie -np.
    Makro darmowy euronet tuz przed bramka a platny tuz za bramka - i z tego
    co wiem to mlinki codzienni przyjmuja reklamacje od
    klientow ktorzy sie za pozno spostrzegli, ze naklejki euronetu nie
    wystracza do darmowych wyplat)

    Pozdro

    Maseł