  • 1. Data: 2009-07-02 14:18:23
    Temat: mBank obiecuje, że się poprawi - art. w PB
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    http://www.pb.pl/2/a/2009/07/02/mBank_obiecuje_ze_si
    e_poprawi

    Szymon

  • 2. Data: 2009-07-03 06:20:49
    Temat: Re: mBank obiecuje, że się poprawi - art. w PB
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Jul 2, 4:18 pm, "Szymon" <x...@o...pl> wrote:
    > http://www.pb.pl/2/a/2009/07/02/mBank_obiecuje_ze_si
    e_poprawi

    "Nasza strategia jest odmienna od polityki tych graczy, którzy płacą
    więcej. I ona przynosi efekty - klienci od nas nie odchodzą. Nasz
    klient to osoba, która decyduj się na przelewanie pieniędzy do naszego
    banku, ma kartę i robi nią transakcje."

    He, he, takie rzeczy to ma każdy bank, ale te inne chociaż mają konto
    karty oprocentowane.

    "Klienci nie odpłynęli, ale czy zostały ich pieniądze?
    Od marca mamy pozytywne przepływy z bankami. W marcu napłynęło 300 mln
    zł ekstra, które klienci przenieśli z innych banków i wypłacili z
    bankomatów."

    taaa, super. 100 zł/klienta :-)

    "Obecnie opłata za wysłanie listy haseł jednorazowych wynosi 5 zł. Ale
    proponujemy klientowi - skorzystaj z haseł smsowych wtedy nie
    zapłacisz nic. I żeby była jasność: to 5 zł to nie jest zysk banku.
    Tyle wynoszą koszty przesyłki. Jeśli więc bank odnosi jakąś korzyść,
    to właśnie obniżając koszty korespondencji. W tym kierunku idą nasze
    działania: ciąć niepotrzebne wydatki."

    pewnie dlatego 10 dni przed wprowadzeniem tej opłaty "wycięli"
    możliwość zamówienia listy z systemu transakcyjnego, bo klikanie jest
    takie kosztowne... Pazerni są i tyle.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2009-07-03 08:24:57
    Temat: Re: mBank obiecuje, ?e si? poprawi - art. w PB
    Od: "Mariusz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> napisał(a):
    > Nasz
    > klient to osoba, ktora decyduje sie na przelewanie pieniedzy do naszeg
    > banku, ma karte i robi niq transakcje."

    To o MNIE :)!!!!! To o mnie prezes mowi! Ja wlasnie przelewam kase z EB do
    mbanku i wyplacam je karta mbanku w bankomacie :) Darmowy bankomat, ale skoro
    prezes sie z tego raduje - to moja radosc jest jeszcze wieksza!

    mnie najbardziej rozbawil fragment:

    "MultiBank, kiedy przyszedł kryzys, był na niego przygotowany. Nie dlatego, że
    ja, czy ktoś inny kryzys przewidział, tylko dlatego, że wcześniej trochę
    inaczej ułożyliśmy biznes zmieniając model. "

    Nie wiem - ale dla mnie to jest tekst miesiaca. Glupota miesiaca. Tak tak - to
    ten bank jest tak dobrze przygotowany, ktory ostatnio wykonuje paranoidalne
    ruchy polegajace na wprowadzaniu oplat za wszystko kiedy sie da, likwidowaniu
    instrumentow dzieki ktorym zdobywal klientow (np. bilansowanie), i do tego
    bank w ktorym odplyw depozytow jest bardzo duzy w skali banku...Na dodatek po
    wprowadzeniu oplat za konta ten odplyw depozytow bedzie bezpowrotny - bo jak
    klient zlikwiduje tam konto to trzeba bedzie naprawde sie mocno nameczyc zeby
    znowu wrocil. I na dodatek ta ich oferta - zero depozytow, jeden multimax,
    same "struktury" na ktorych faktycznie - bank moze i zyskuje...
    Moze jestem przewrazliwiony - ale takiego steku bzdur nie powstydzilby sie
    nawet prezes jakiegos Pekao czy PKO BP...

  • 4. Data: 2009-07-03 08:38:38
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    Tekst jest rozbrajający -to fakt. Mnie rozbawiło to, że 5zł za listę haseł
    to "koszt wysyłki". Wszyscy wiemy przecież, że znaczek na list zwykły w PL
    kosztuje 5zł. ;-) W Multibanku też wprowadzili opłatę, a tam listy można
    pobierać w oddziale.

    Druga mega-bzdura to Multibank. Kto ma tam znajomych to wie, że od końca
    pierwszego kwartału transzami są zwalniani pracownicy. Co do oferty to też
    wiadomo jak z nią jest. Multi jeszcze dycha, ale są plotki, że ma iść
    wkrótce na sprzedaż.

    Wreszcie synergia Multi i mBanku... też dobre - wiemy ile czasu zajęło
    połączenie wpłatomatów. W obecnej formie oferta jest na tyle zbliżona, iż
    nie ma sensu utrzymywanie tych dwóch marek osobno. To są właśnie puste
    koszta generowane przez BRE.

  • 5. Data: 2009-07-03 09:25:49
    Od: MałgosiaK <m...@g...com>

    On 3 Lip, 08:20, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    > pewnie dlatego 10 dni przed wprowadzeniem tej opłaty "wycięli"
    > możliwość zamówienia listy z systemu transakcyjnego, bo klikanie jest

    Jarku nie usuwaliśmy możliwości zamówienia listy haseł

    Małgosia Kowalska mBank

  • 6. Data: 2009-07-03 11:29:44
    Temat: Re: mBank obiecuje, ?e sie poprawi - art. w PB
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w
    wiadomości
    .googlegroups.com...

    pewnie dlatego 10 dni przed wprowadzeniem tej opłaty "wycięli"
    możliwość zamówienia listy z systemu transakcyjnego, bo klikanie jest
    takie kosztowne... Pazerni są i tyle.

    A usunęli? To Multi chyba tymczasowo usunęło, zrresztą potem ta możliwość
    została przywrócona, sam zamawiałem listy "do pełna" na wszystkich
    rachunkach 29 czerwca.

  • 7. Data: 2009-07-03 12:02:51
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 3 Lip, 13:29, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:
> [...]
    >
    > A usunęli? To Multi chyba tymczasowo usunęło, zrresztą potem ta możliwość
    > została przywrócona, sam zamawiałem listy "do pełna" na wszystkich

    Fakt, może pomieszałem coś. Na razie odszczekuję, ale jak odnajdę
    szczegóły, to napiszę.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski