  • 11. Data: 2009-10-14 07:07:31
    Temat: Re: [mBank] odsetki na karcie kredytowej
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jureq wrote:

    > Właśnie o to chodzi: dlatego protestuję gdy Przemysław pisze o
    > "rezygnacji" z odsetek.

    rezygnacja z naliczenia odsetek :)

  • 12. Data: 2009-10-14 08:07:16
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    jureq pisze:

    > Właśnie o to chodzi: dlatego protestuję gdy Przemysław pisze o
    > "rezygnacji" z odsetek.

    Dobra, zatem "rezygnuje z naliczenia odsetek". :-)

    --
    MiCHA

  • 13. Data: 2009-10-14 10:56:41
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > mBank nie dopisuje tej opłaty do zadłużenia KK?

    Dopisuje, zapewne dotyczyło to innej karty, np. wirtualnej ekarty
    podpiętej do ekonta.

  • 14. Data: 2009-10-14 13:18:34
    Temat: Re: odsetki na karcie kredytowej
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    >     Dopisuje, zapewne dotyczyło to innej karty, np. wirtualnej ekarty
    > podpiętej do ekonta.

    Wirtualna eKarta działa jak debetowa - do wysokości załadowanych na
    nią środków (z drobnymi wyjątkami). Nie ma opcji kredytu i grace
    period.

    Być może notveryoldman ma ustawiona automatyczną spłatę kwoty
    minimalnej? Nie jasno to wytłumaczył trochę.

  • 15. Data: 2009-10-14 13:27:29
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 14 Oct 2009 06:18:34 -0700 (PDT), Tomasz [Bubon] napisał(a):

> [...]
    > period.
    > Być może notveryoldman ma ustawiona automatyczną spłatę kwoty
    > minimalnej? Nie jasno to wytłumaczył trochę.

    Pewnie ma i ekartę i kredytówkę. I w nieszczęśliwym momencie mu za tą
    pierwszą pobrało opłatę

    --
    Kojer

  • 16. Data: 2009-10-14 17:31:14
    Od: Michał <r...@x...cy>

    notveryoldman pisze:
    > Było tak: 2 października bank naliczył opłatę za używanie karty (25
    > zł), którą zawiesił, ponieważ nie było środków na eKoncie. 5

    Miałeś kiedyś kk?

    Upewnij się czy na ekoncie naliczyli Ci na pewno kk. Zapewne to inna
    karta. I być może opłata 25 jest naliczona bezumownie (jak u mnie, opis
    w poście kilka wątków nowszym). Jeśli taki scenariusz rzeczywiście
    zaszedł to być może bank tak jak u mnie reaktywował Ci ekartę, ty byś to
    spłacił myśląc, że spłacasz kk. Zaś kk spłacisz w rzeczywistości w limicie.

    Jeśli taki scenariusz zaszedł, to znaczy, że bezumownie mbank naliczył
    ci opłatę za kartę. I tym samym wyhodował dług na kk, której w pełni nie
    spłaciłeś w terminie.

    --
    pzdr, Michał

  • 17. Data: 2009-10-14 18:41:13
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    Robert Kois pisze:

    > Pewnie ma i ekartę i kredytówkę. I w nieszczęśliwym momencie mu za tą
    > pierwszą pobrało opłatę

    słuszna uwaga. tak jest. te 25 zł to nie była opłata za używanie tej
    karty kredytowej (ta jest pobierana z salda karty), tylko opłata za
    używanie innej karty - rzeczywiście ekarty. zupełnie zapomniałem, że ta
    opłata będzie pobrana (bo kiedyś naliczało ją w lutym, a teraz nagle w
    październiku).

  • 18. Data: 2009-10-14 18:43:26
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    Michał pisze:

    > Jeśli taki scenariusz zaszedł, to znaczy, że bezumownie mbank naliczył
    > ci opłatę za kartę. I tym samym wyhodował dług na kk, której w pełni nie
    > spłaciłeś w terminie.

    tak. to była opłata za ekartę. ale to jest ok, bo ekarta była aktywowana
    i jest ważna do 09/2012. zapomniałem o tej opłacie :-( i powstał dług...

  • 19. Data: 2009-10-14 18:54:12
    Od: Michał <r...@x...cy>

    notveryoldman pisze:
    > tak. to była opłata za ekartę. ale to jest ok, bo ekarta była aktywowana
    > i jest ważna do 09/2012. zapomniałem o tej opłacie :-( i powstał dług...

    Kiedy miałeś wydaną tę ekartę? Możesz sprawdzić czy w pierwszym roku
    pobrano opłatę?

    --
    pzdr, Michał

  • 20. Data: 2009-10-14 19:05:21
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    Michał pisze:

    > Kiedy miałeś wydaną tę ekartę? Możesz sprawdzić czy w pierwszym roku
    > pobrano opłatę?

    ekarta wydana 02.2003. opłaty pobierane: 02.2003, 01.2004, 01.2005,
    01.2006, 02.2007 i potem 10.2008 i 10.2009.