  • 11. Data: 2010-09-25 12:45:58
    Temat: Re: mBank opłata za kartę kodów
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 25.09.2010 10:29, zbyszek wrote:
    > Proszę o pomoc, czy rzeczywiście jest to OK czy robią mnie w jajo

    Złóż reklamację. Powinni obciążyć konto żony.

  • 12. Data: 2010-09-25 12:52:46
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości

    > Złóż reklamację. Powinni obciążyć konto żony.

    Niech zje jej kotleta przy obiedzie i będą kwita.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 13. Data: 2010-09-25 13:43:04
    Od: zbyszek <z...@g...com>

    On 25 Wrz, 14:45, XYZ <j...@m...bin> wrote:
    > On 25.09.2010 10:29, zbyszek wrote:

    > Złóż reklamację. Powinni obciążyć konto żony.

    dzięki, złożyłem reklamację, napiszę jak się skończyło

    zbyszek

  • 14. Data: 2010-09-25 16:42:40
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    zbyszek <z...@g...com> writes:

> [...]
    > Mam w mBanku ekonto, żona jest pełnomocnikiem do mojego konta. Teraz
    > założyła sobie ekonto, chcąc aktywować kartę visa zamówiła do swojego
    > konta logując się jako właścicielka kartę kodów jednorazowych.
    > Ze zdziwieniem zobaczyłem w historii mojego konta pozycję - 5zł za
    > wydanie karty kodów. Zadzwoniłem na mlinię ale konsultant udowadniał
    > mi że wszystko odbyło się prawidłowo. Żona nie miała na swoim koncie
    > ani złotówki ale nie upoważnia to chyba banku do ściągania należności
    > skąd popadnie.
    > Proszę o pomoc, czy rzeczywiście jest to OK czy robią mnie w jajo

    Bez zartow.
    Pomijajac kwestie 5 zl, to jest np. zlamanie tajemnicy bankowej. Niby
    jakim sposobem bank doszedl do wniosku, ze jest upowazniony do
    informowania meza o zalozeniu konta przez zone, albo o zleceniu przez
    nia jakichs operacji?

    To jakas totalna porazka, ktora jednak niewatpliwie ma swoje zrodlo
    w wadliwie dzialajacym oprogramowaniu, raczej nie w zlych intencjach.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 15. Data: 2010-09-25 17:12:33
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

> [...]
    >
    > To jakas totalna porazka, ktora jednak niewatpliwie ma swoje zrodlo
    > w wadliwie dzialajacym oprogramowaniu, raczej nie w zlych intencjach.

    Tu było troszkę więcej, bo żona była pełnomocna do jego konta.
    Jednak, jeśli nie znajdzie się na to podkładki w regulaminach, to jest
    to nadużycie.
    W końcu np. Ty mnie możesz upełnomocnić do swojego konta, ja mogę
    przekroczyć swój dozwolony debet na moim koncie i co - ściągną z Twojego?
    Jednak, stawiam dolary przeciw orzechom, że nawet jeśli nie znajdą
    podkładki, to oddadzą 5zł, zdebetują konto żony i (grzecznie)
    przeproszą. I na tym się skończy.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 16. Data: 2010-09-25 17:25:20
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    SQLwiel <n...@c...pl> writes:

> [...]
    [...]

    > Tu było troszkę więcej, bo żona była pełnomocna do jego konta.

    No i jak z tego wynika, że bank może poinformować mężą o ruchach na
    koncie żony?
    KJ

    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

  • 17. Data: 2010-09-25 17:37:58
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-09-25 19:25, Kamil Jońca pisze:

    > No i jak z tego wynika, że bank może poinformować mężą o ruchach na
    > koncie żony?
    > KJ

    MSPANC

    Jaka jest różnica między businessmanem, a businesswoman?
    - Businesswoman lubi ruch w interesie, a businessman - interes w ruchu.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 18. Data: 2010-09-25 20:34:53
    Od: ererer <e...@n...pamietam.maila>

> [...]
    > jakim sposobem bank doszedl do wniosku, ze jest upowazniony do
    > informowania meza o zalozeniu konta przez zone, albo o zleceniu przez

    Lista nie jest przypisana do rachunku tylko do użytkownika systemu
    transakcyjnego, haseł będzie można używać zarówno do własnego konta, jak
    i do tego, do którego ma się tylko pełnomocnictwo.

    Warto zgłosić, ale nie jestem pewien czy pobieranie automatycznie opłaty
    z własnego konta jest idealnym rozwiązaniem, IMO. powinien być wybór co
    zostanie obciążone.

    --
    pzdr,
    ererer

  • 19. Data: 2010-09-25 20:38:46
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    SQLwiel <n...@c...pl> writes:

    > Tu było troszkę więcej, bo żona była pełnomocna do jego konta.

    To nie ma nic do rzeczy.
    Np. ksiegowy moze byc pelnomocnikiem wielu firemek. Czy to oznacza,
    ze bank moze sobie potracac roszczenia do owego ksiegowego od tych
    wszystkich firemek, i ze moze informowac je o operacjach bankowych
    ksiegowego?

    > Jednak, jeśli nie znajdzie się na to podkładki w regulaminach, to jest
    > to nadużycie.

    Przeciez wiadomo ze tam nie moze byc takiej "podkladki".

    > Jednak, stawiam dolary przeciw orzechom, że nawet jeśli nie znajdą
    > podkładki, to oddadzą 5zł, zdebetują konto żony i (grzecznie)
    > przeproszą. I na tym się skończy.

    Pewnie tak, ale to nie zmienia faktu, ze to jest ostra lewizna.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 20. Data: 2010-09-25 20:48:51
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    >Mam w mBanku ekonto, żona jest pełnomocnikiem do mojego konta. Teraz
    >założyła sobie ekonto, chcąc aktywować kartę visa zamówiła do swojego
    >konta logując się jako właścicielka kartę kodów jednorazowych.

    a jestes calkowicie pewien, ze po zalogowaniu kliknela na wlasny rachunek ?