  • 21. Data: 2010-09-26 05:52:37
    Temat: Re: mBank opłata za kartę kodów
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "brum" <b...@o...eu> writes:

    > a jestes calkowicie pewien, ze po zalogowaniu kliknela na wlasny rachunek ?
    A co to ma do rzeczy?
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 22. Data: 2010-09-26 07:19:47
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Kamil Jońca pisze:

    > A co to ma do rzeczy?

    To, że jako pełnomocnik miała prawo zlecić pobranie opłaty z konta męża.
    Nie mam pojęcia czy mBank pozwala na wybór rachunku do obciążenia, ale
    jeśli pozwala - to nie ma nic złego w tym, że pozwala na obciążenie nie
    tylko swojego, ale i "upełnomocnionego" konta. Zwłaszcza, że przecież
    jedna i ta sama lista haseł służy do potwierdzana operacji na obu kontach.

    --
    MiCHA

  • 23. Data: 2010-09-26 07:21:07
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > A co to ma do rzeczy?

    taki drobiazg, dla niektorych bez znaczenia :)

  • 24. Data: 2010-09-27 12:42:32
    Od: zbyszek <z...@g...com>

    On 25 Wrz, 18:42, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > Pomijajac kwestie 5 zl, to jest np. zlamanie tajemnicy bankowej. Niby
    > jakim sposobem bank doszedl do wniosku, ze jest upowazniony do
    > informowania meza o zalozeniu konta przez zone, albo o zleceniu przez
    > nia jakichs operacji?
    >
    > To jakas totalna porazka, ktora jednak niewatpliwie ma swoje zrodlo
    > w wadliwie dzialajacym oprogramowaniu, raczej nie w zlych intencjach.

    większość miała rację, reklamacja została uznana, opłatę zwrócili

    dziękuję i pozdrawiam Zbyszek