  • 1. Data: 2006-11-27 11:15:33
    Temat: [mBank] oprocentowanie rach. walutowych?
    Od: michaça <w...@...pl>

    witam,
    zupdatowali TOiP dla rachunkow walutowych a znalazl ktos cos na temat ich
    oprocentownia?

    (to takie pytania w przerwie dzialania mBanku wogole :-( )

    pozdr.
    michaca

  • 2. Data: 2006-11-27 11:38:11
    Temat: Re: [mBank] oprocentowanie rach. walutowych?
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    michaça wrote:

    > zupdatowali TOiP dla rachunkow walutowych a znalazl ktos cos na temat ich
    > oprocentownia?

    No właśnie... Mnie interesuje ponadto przelicznik, tzn. ile kosztuje
    przewalutowanie np. PLN na EUR i wg jakiego kursu.

    > (to takie pytania w przerwie dzialania mBanku wogole :-( )

    Raz działa, raz nie działa... :-\ BTW: czekam na ważny przelew - skoro
    sesja wchodząca Elixiru jest o 12.00, to czy już powinienem go widzieć u
    siebie, czy jeszcze się wstrzymać z awanturą ;-) ?

    PWZ

  • 3. Data: 2006-11-27 11:39:50
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Piotr Zawadzki" <p...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > widzieć u
    > siebie, czy jeszcze się wstrzymać z awanturą ;-) ?

    Ja w Multi już widzę dzisiejszxe z I sesji.

    marekz

  • 4. Data: 2006-11-27 11:44:04
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > No właśnie... Mnie interesuje ponadto przelicznik, tzn. ile kosztuje
    > przewalutowanie np. PLN na EUR i wg jakiego kursu.

    Wg. tabeli BRE Banku.

    > Raz działa, raz nie działa... :-\ BTW: czekam na ważny przelew - skoro
    > sesja wchodząca Elixiru jest o 12.00, to czy już powinienem go widzieć u
    > siebie, czy jeszcze się wstrzymać z awanturą ;-) ?

    Ja się swojego ważnego doczekałem ok. 12:30 :)

  • 5. Data: 2006-11-27 11:44:52
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    MarekZ wrote:

    (...)

    > Ja w Multi już widzę dzisiejszxe z I sesji.

    OK, dzięki. Może przyjdzie o 15.00, chyba że mają opóźnienie z powodu
    porannych mdłości...

    PWZ

  • 6. Data: 2006-11-27 11:47:05
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-emax.html

    > Mnie interesuje ponadto przelicznik, tzn. ile kosztuje
    > przewalutowanie np. PLN na EUR i wg jakiego kursu.

    http://www.brebank.com.pl/ekonomia/index.jhtml?conte
    xt=2877

    > Raz działa, raz nie działa... :-\ BTW: czekam na ważny przelew - skoro
    > sesja wchodząca Elixiru jest o 12.00, to czy już powinienem go widzieć u
    > siebie, czy jeszcze się wstrzymać z awanturą ;-) ?

    Księgowanie pomiędzy 12:00 a 13:00

  • 7. Data: 2006-11-27 11:49:01
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    K.K. wrote:

    (...)

    Potrójne dzięki :-)

    PWZ

  • 8. Data: 2006-11-27 11:52:13
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    K.K. wrote:

    (...)

    > http://www.brebank.com.pl/ekonomia/index.jhtml?conte
    xt=2877
    (...)

    Hmmm... Nie ma EUR? Czy już oślepłem do końca od tego monitora...?

    PWZ

  • 9. Data: 2006-11-27 16:39:33
    Od: "miecznik" <p...@N...gazeta.pl>

    michaça <w...@...pl> napisał(a):

    > witam,
    > zupdatowali TOiP dla rachunkow walutowych a znalazl ktos cos na temat ich
    > oprocentownia?

    EUR: 2,2%
    GBP: 3,2%
    USD: 3,00%
    CHF: 0,7%

    http://hydepark.prnews.pl/index.php/wysokie_oprocent
    owanie_kont_walutowych_mb
    anku,display,25081

  • 10. Data: 2006-11-27 16:54:53
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K.K." <z...@h...oraz.pl> napisał w
    wiadomości news:456ad042$1@news.home.net.pl...

    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-emax.html

    > http://www.brebank.com.pl/ekonomia/index.jhtml?conte
    xt=2877

    > Księgowanie pomiędzy 12:00 a 13:00

    gdzie jest napisane na stronie mbanku, ze wg tabeli z BRE, w Multibanku jest
    inna i korzystniejsza. Ta z BRE jest z duzym spreadem.
    Oprocentowanie z linku powyzej jest tylko dla rachunkow zlotowych. Dla
    kazdej waluty musialoby byc inne.
    Czyli brak informacji odnosnie oprocentowania i kursow wymiany.
    Z tego co pokazali to, jezeli nie ma wyplaty i wplaty w gotowce, to takie
    konto moze byc tylko atrakcyjne dla biznesu. Dla osob indywidualnych jest
    nieatrakcyjne, chyba, ze podlaczyliby np karty platnicze do takich kont, np
    w GBP (w innych bankach brak takiej oferty).