  • 11. Data: 2008-02-27 19:19:12
    Temat: Re: mBank otwiera VE na transakcje MO/TO/IO
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Sinus" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:fq4cij$ge4$1@inews.gazeta.pl...

    > Jeśli chodzi o linie lotnicze, to znam tylko 3 które mają taki podział:
    > Ryanair, Easyjet, Clickair. We wszystkich innych nie ma różnicy czy płaci
    > się VE czy Visa.

    A czym warto placic w Click z VE?

    marekz

  • 12. Data: 2008-02-27 19:32:29
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Kamil 'czemu' Bista wrote:

    > Ale eKARTA może być także w USD i jak ktoś dużo kupuje w dolarach to
    > może mu się to bardziej opłacić.

    Owszem, ale ile trzeba wydać żeby odzyskać rocznie 25 zł na różnicach
    kursowych?

  • 13. Data: 2008-02-27 19:32:50
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    MarekZ <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał(a):
    > A czym warto placic w Click z VE?

    Prowizja za płatność VC to 6.50eur, VE 2.50eur i VE Inteligo "łyka" jako VE
    bez problemu.

    Sinus

  • 14. Data: 2008-02-27 21:11:09
    Od: spider <s...@W...pl>

    Sinus pisze:
    > Ja bym się zastanawiał nad czymś innym: czy systemy rezerwacyjne linii
    > lotniczych będą "widziały" VE mBanku jako rzeczywiście Electron? Bo teraz np.
    > VE Inteligo Ryanair "łyka" jako VE ale już Easyjet jako Visa. I na odwrót,
    > Allekartę BZ WBK Easyjet bierze jako Electron (czyli bez prowizji) a VE
    > Inteligo jako Visa (z prowizją).

    hmm dobrze wiedzieć, najczęściej korzystałem z Ryanair'a jeśli VE mBanku
    będzie tam działać to będzie git.
    --
    spider

  • 15. Data: 2008-03-04 00:19:20
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Od 4 marca mBank otwiera swoje wszystkie VE na transakcje zdalne.
    > http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=81

    Właśnie testowo próbowałem doładować komórkę (4 marca 2008), korzystając
    z "delfina" do ekonta i polcard odrzucił transakcję.

  • 16. Data: 2008-03-04 00:52:18
    Od: "barteks " <b...@g...pl>

    Marcin Wasilewski <j...@a...pl> napisał(a):

    > Właśnie testowo próbowałem doładować komórkę (4 marca 2008),
    korzystając
    > z "delfina" do ekonta i polcard odrzucił transakcję.

    Standardowo masz limit ustawiony na "0". Musisz zadzwonić na mLinię po 8:00 i
    zwiększyć ten limit :)

  • 17. Data: 2008-03-04 03:08:41
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "barteks " <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > korzystając
    >
    > Standardowo masz limit ustawiony na "0". Musisz zadzwonić na mLinię po
    > 8:00 i
    > zwiększyć ten limit :)

    A przez WWW nie będzie możliwości edycji limitu? Na razie nie widać tam
    nic na temat tego typu transakcji.

  • 18. Data: 2008-03-04 08:04:11
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    barteks pisze:
    > Standardowo masz limit ustawiony na "0". Musisz zadzwonić na mLinię po 8:00 i
    > zwiększyć ten limit :)

    maja problemy i sie poki co nie da zmienic limitu, moze po poludniu

  • 19. Data: 2008-03-04 08:04:39
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    Marcin Wasilewski pisze:
    > A przez WWW nie będzie możliwości edycji limitu? Na razie nie widać
    > tam nic na temat tego typu transakcji.

    moze za pare miesiecy, poki co nie