  • 11. Data: 2010-05-16 20:25:59
    Temat: Re: mBank pisze z przeszłości
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 16 May 2010 16:43:21 +0200, Arek napisał(a):
    > Bez podanych nagłówków maila to równie dobrze można sądzić, że uparcie (a
    > raczej Twoje serwery) nie odbierały maila od mbanku przez ten czas.

    Raczej nie. O której z poprzednich planowanych przerw w działaniu również
    przysłali maile z kilkudniowym opóźnieniem - i ewidentnie wina była po
    stronie serwerów wysyłających w onecie, a nie serwerów adresatów.
    Tym razem ja akurat otrzymałem maila na czas - przyszedł 1.05, ale
    niewykluczone że tym razem inna grupa klientów dostała informację z
    opóźnieniem :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 12. Data: 2010-05-16 21:00:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    pawlak wrote:

    > Ja dziś dostałem powiadomienie o operacjach na rachunku też z 30 kwietnia.

    Wiec albo padło w samym banku, albo blisko nich. I maile zawisly w
    nicosci przez dwa tygodnie.

  • 13. Data: 2010-05-17 00:16:59
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    > Bez podanych nagłówków maila to równie dobrze można sądzić, że uparcie (a
    > raczej Twoje serwery) nie odbierały maila od mbanku przez ten czas.

    W tym miesiącu coś im (znów) zdechło z pocztą. Zbiorcze zestawienie
    operacji przyszło w połowie miesiąca dopiero.

    Nawiasem mówiąc fajne wyciągi generują jednodniowe lokaty. Przywędrowało
    1.5MB tekstu...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 14. Data: 2010-05-17 04:37:05
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    > Czy ktos ten mail dostal wczesniej, czy to im poczta sie
    > zwiesiła?

    Ja to powiadomienie dostałem na dużo przed 9.05.2010, coś koło
    tygodnia wcześniej.

  • 15. Data: 2010-05-17 05:03:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ab wrote:

    > Ja to powiadomienie dostałem na dużo przed 9.05.2010, coś koło
    > tygodnia wcześniej.

    No bo tydzien wczesniej wlasnie bylo wysylane.

    Czyli coś wyszlo.

    No to panie mBank, jakiś oficjalny komunikat by sie przydal. Link mozna
    wrzucic tutaj.

  • 16. Data: 2010-05-17 05:38:16
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Maar" <t...@t...rl> writes:

> [...]
    > wszystkie kanały dostępu: internet, telefon i SMS. "
    >

    > Odnoszę wrażenie że 09 maja już minął, albo za dużo chlałem przez
    Ale tak właściwie o co chodzi? Cud byłby gdyby mBank pisał z
    przYszłości. A tak to mamy opóźnienie w dostarczaniu poczty (zdaje się,
    zresztą, że któreś z kolei), co nie jest żadną rewelacją :)
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 17. Data: 2010-05-17 10:45:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 17 May 2010 07:38:16 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Ale tak właściwie o co chodzi? Cud byłby gdyby mBank pisał z
    > przYszłości. A tak to mamy opóźnienie w dostarczaniu poczty (zdaje się,
    > zresztą, że któreś z kolei), co nie jest żadną rewelacją :) KJ

    Oczywiście i o ile powiedzmy, te wyciągi z kont, to można i później
    dostać, ale info o przerwie technicznej (wyłączenie wszystkich kanałów
    dostępu do banku) z dnia 9 maja dostać 15 maja, to już marnie wygląda.
    Niech sobie tę kolejkę maili jakoś pilnują albo rozdzielą, bo się po
    prostu kompromitują takimi wiadomościami w oczach klientów.

    --
    xbartx

  • 18. Data: 2010-05-17 12:07:09
    Od: "MrMrooz " <m...@W...gazeta.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > Maar wrote:
    ..

    > spojrz na date wysłania: 30 kwietnia.
    > Serwer mailowy zawisł.
    > Czy ktos ten mail dostal wczesniej, czy to im poczta sie zwiesiła?
    U mnie mail był w skrzynce 30go kwietnia, wiec na pewno nie do wszystkich
    mBank skwasił. Co do zestawienia operacji - dostałem 5go maja za kwiecień
    (fakt że coś im się skrzaczyło, bo 4go maja miałem maila z tytułem że to
    marzec, ale z danymi z kwietnia).

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 19. Data: 2010-05-17 22:06:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    > Bez podanych nagłówków maila to równie dobrze można sądzić, że uparcie (a
    > raczej Twoje serwery) nie odbierały maila od mbanku przez ten czas.

    Dostałem to samo, przetrzymał drugi serwer w łańcuszku, według FQDN
    należący do onetu: mbank.onet.pl

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 20. Data: 2010-05-19 09:17:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 16 May 2010 12:01:02 +0200, Maar napisał(a):

    > Odnoszę wrażenie że 09 maja już minął, albo za dużo chlałem przez
    > ostatni tydzień .

    Może w tym leży przyczyna?

    http://preview.tinyurl.com/onet-powodz

    --