  • 21. Data: 2010-05-19 10:18:54
    Temat: Re: mBank pisze z przeszłości
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> dared to write:

    > Dostałem to samo, przetrzymał drugi serwer w łańcuszku, według FQDN
    > należący do onetu: mbank.onet.pl

    Czyli jak zwykle system pocztowy Onetu. Dokładnie z tego powodu wyniosłem się od
    nich: maile dochodziły przynajmniej z kilkunastominutowym opóźnieniem - a często nie
    dochodziły wcale.

    k.

  • 22. Data: 2010-05-19 13:04:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kashmiri" ht0du3$vq5$...@n...onet.pl

    : Czyli jak zwykle system pocztowy Onetu. Dokładnie z tego powodu
    : wyniosłem się od nich: maile dochodziły przynajmniej
    : z kilkunastominutowym opóźnieniem - a często nie dochodziły wcale.

    Dzięki czemu Twoi interlokutorzy nie musieli czytać Twoich głupot. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2010-05-19 19:59:04
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> dared to
    write:

    > "kashmiri" ht0du3$vq5$...@n...onet.pl

    > Dzięki czemu Twoi interlokutorzy nie musieli czytać Twoich głupot. ;)

    Ty mi lepiej podziękuj, bo dzięki moim "głupotom" mniej czytamy na grupie o księżach
    i astmie ;)

    k.

  • 24. Data: 2010-05-19 21:22:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kashmiri" ht1ftp$1fr$...@n...onet.pl

    : Ty mi lepiej podziękuj, bo dzięki moim "głupotom"
    : mniej czytamy na grupie o księżach i astmie ;)

    Czyli o przyczynach zgonów w Polsce? :)
    Uwrażliwiam społeczeństwo polskie i proponuję:

    -- aparat Stacka za grosze w każdym sklepiku, nie wspominając
    już o aptekach (na każdy palec każdej ręki -- różne rozmiary)

    -- pikflowmetry ,,za grosze'' w każdej aptece

    -- nacjonalizacja szkoły Rydzyka
    (oczywiście z zachowaniem kierunku kształcenia -- kultury i mediów)

    -- rozliczanie duchownych, w tym i opodatkowanie (podatek by do nich jakoś
    wracał -- po co komu świętokradztwo; ważne, aby społeczeństwo wiedziało,
    ile zarabia polski ksiądz)

    -- konieczność ujawniania listy darczyńców wszelkich fundacji, organizacji
    pozarządowych, ;) i innych charytatywnych, instytucji, towarzystw,
    wspólnot... (aby ukrócić pranie pieniędzy -- jak ktoś nie ma osadnika, ;)
    to może taką pralnią zanieczyszczać otoczenie/środowisko...)

    -=-

    Nadal twierdzisz, że czytacie (kimkolwiek jesteście) mniej? :)
    Mnie boli prawa ręka -- właściwie poza pisaniem do niczego nie
    nadaje się. ;) Jakaś kara Boska...

    Żartuję. :) Już prawie nie boli. :) Nawet chyba rower kupię. :)
    Za niecałe 400 złotych. :) Amortyzator z przodu i w środku; hamulec
    tarczowy z przodu; 6 trybików z tyłu i 3 z przodu; serwis na miejscu,
    niemal pod blokiem... Trochę ;) ciężki -- 17.6 kg, ale ma być ciężki,
    aby ćwiczyć. :) A ćwiczyć, aby żyć, a żyć, aby... Pisać... :)

    Koła aluminiowe, rama stalowa. Powinno być odwrotnie --- koła powinny
    być ciężkie, aby można było jeździć powoli (zasada zachowania momentu
    pędu) natomiast rama lekka, aby się lekko nosiło na ramieniu... (przy
    przechodzeniu przez wodę -- na przykład)

    A teraz o polityce: ;)

    -- wprowadzenie obowiązkowego ubezpieczenia od powodzi, huraganu i śniegu w maju na
    Gubałówce ;)

    Kim byłby ubezpieczyciel, ile by wynosiła składka i jak by była wnoszona?
    Składka byłaby zerowa, nawet nie byłaby uwidaczniana nigdzie, ale państwo
    by płaciło ubezpieczonemu w wypadku klęski takiej, jak powódź czy huragan
    lub podobnej. Oczywiście ubezpieczycielem byłoby państwo. :)

    Komuch ze mnie? :) Wszędzie u mnie nacjonalizacja? :)

    Rower z Tajlandii i z Biedronki zarazem. :)
    Czyli trzeba płacić makulaturą... Na szczęście
    Biedronka ma ścianę...

    Więc jeszcze jeden postulat, choć w kilku punktach:

    -- zakaz używania surowców wtórnych przy transakcjach na kwotę większą niż 50
    złotych
    (zostałyby karty płatnicze, przelewy i inne formy płacenia bezsurowcowego)

    -- zrzucenie kosztu obsługi kart płatniczych ze sklepu na Fiskusa
    (dzięki temu Fiskus mniej zapłaci za produkcję surowców wtórnych)

    -- wprowadzenie nakazu używania co najmniej jednego rachunku złotówkowego
    (to polityczny postulat? -- może i tak)

    -=-

    Ponadto bym nakazał, aby każda publiczna instytucja czy inna firma (każdy
    sklep na przykład) z dostępem do internetu udostępniała ten dostęp za freeko
    każdemu chętnemu za pomocą WiFi bez logowania czy innych utrudnień. :) Tą
    metodą odciążono by miastowych (czy gminnych) od konieczności stawiania
    (za szmal społeczeństwa) głupkowato pomyślanych słupów z netem. :)

    -=-

    W Polsce ponoć jest 2.5 miliona zarejestrowanych astmatyków (tyle osób, ile
    kibluje w Anglii?) a 1.5 tysiąca umiera w Polsce z powodu astmy każdego roku. :)

    -=-

    No... Może bym jeszcze zakazał mówienia o lądowaniu na przedpasiu
    w Smoleńsku, bo już i rzygać się chce, gdy o tym słyszę. :) No...
    Chyba, że ktoś z tam poległych miał astmę, reumatyzm, zerwane
    ścięgno lub/czy czarną kotkę...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2010-05-19 22:54:44
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (19.05.2010 21:59), kashmiri wrote:
    > Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> dared to
    > write:

    > Ty mi lepiej podziękuj, bo dzięki moim "głupotom" mniej czytamy na grupie o
    księżach i astmie ;)

    Nie widzę zależności. Tj. jeżeli ty napiszesz jednego posta więcej to
    Eneuel napisze jednego mniej?

    p. m.

  • 26. Data: 2010-05-20 11:56:20
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    mvoicem <m...@g...com> dared to write:

    > Nie widzę zależności. Tj. jeżeli ty napiszesz jednego posta więcej to
    > Eneuel napisze jednego mniej?

    ech, długa historia, już w archiwum.

  • 27. Data: 2010-05-22 23:47:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kashmiri" ht380l$sov$...@n...onet.pl

    > Nie widzę zależności. Tj. jeżeli ty napiszesz jednego posta więcej to
    > Eneuel napisze jednego mniej?

    : ech, długa historia, już w archiwum.

    Jeśli kashmiri napisze jednego posta więcej -- ja też napiszę więcej. ;)

    I ja nie dostrzegam moderacji mojej twórczości dokonywanej za sprawą
    pisania dokonywanego przez osobnika o pseudonimie kashmiri. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'