  • 11. Data: 2008-11-17 19:42:13
    Temat: Re: mBank - plajtuje?
    Od: "Maaciek" <w...@w...nazwa.pl>

    > U mnie działa normalnie, wszystkie przelewy poszły.

    u mnie rowniez

  • 12. Data: 2008-11-17 20:24:56
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 17 Nov 2008 16:24:08 +0100, w <1...@b...pseinfo.pl>,
    Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisał(-a):

    > Przyganiał kocioł garnkowi... od lat odpisujesz nad cytatem a nie pod i
    > uparcie uważasz, że tak jest git.

    Ooo, ktoś go jeszcze nie ma w KF?? Myślałem, że wszyscy bo nie widzę cytowania
    go w innych listach...

  • 13. Data: 2008-11-17 20:39:18
    Od: "wk" <buhaha{wytniij}@poczta{wyytnij}.onet{wwytnij}.pl>

    Użytkownik "jupic" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > przelewy zaplanowane na dzis jeszcze nie wyszly - nadal sa jako oczekujace
    >
    > a ponowna proba zalogowania na konto daje taki efekt:
    >
    > Przepraszamy, ale obecnie nie ma możliwości logowania do internetowego
    > serwisu transakcyjnego.
    > Powtórna próba logowania będzie prawdopodobnie możliwa po upływie 10
    > minut. Jeśli pozostaniesz na tej stronie, Twoja przeglądarka automatycznie
    > wyświetli formatkę do logowania po upływie 10 minut, pod warunkiem, że
    > logowanie będzie możliwe.
    > Za niedogodności związane z oczekiwaniem na możliwość zalogowania
> [...]

    No i?

    wk

  • 14. Data: 2008-11-18 12:27:56
    Od: "R.M." <r...@g...com>

    jupic wrote:
> [...]
    > logowanie będzie możliwe.
    > Za niedogodności związane z oczekiwaniem na możliwość zalogowania serdecznie

    BRE Bank to 3 najwiekszy bank w polsce, zastanow sie najpierw, a potem
    dopiero pisz ...

  • 15. Data: 2008-11-18 12:33:03
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    R.M. pisze:
    [..]

    > BRE Bank to 3 najwiekszy bank w polsce, zastanow sie najpierw, a potem
    > dopiero pisz ...

    A jaki on był w porównaniu do Lehman Brothers? :)
    KJ

  • 16. Data: 2008-11-18 12:54:33
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 18 Nov 2008 13:27:56 +0100, R.M. napisał(a):

    > BRE Bank to 3 najwiekszy bank w polsce, zastanow sie najpierw, a potem
    > dopiero pisz ...

    Pod jakim względem 3 największy? Ilości klientów indywidualnych --
    owszem. Pod względem kapitału to już chyba nie. Pod względem
    kapitalizacji giełdowej też chyba nie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 17. Data: 2008-11-18 16:53:13
    Od: Pete <n...@n...com>

    Kamil Jońca pisze:
    > R.M. pisze:
    > [..]

    > A jaki on był w porównaniu do Lehman Brothers? :)

    A gdzie to, bo nie mogę znaleźć?
    http://www.nbp.pl/Banki/ewidencja/u_bank.txt

    :-P

    --
    Pete

  • 18. Data: 2008-11-18 19:15:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Olgierd" p...@r...org

    > Pod jakim względem 3 największy? Ilości klientów

    Liczby -- ilość dotyczy mąki i soli. ;)

    Reklamy mówią, że co dwie minuty otwierane jest konto w mBanku? :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2008-11-19 20:00:33

    Tue, 18 Nov 2008 20:15:28 +0100, w <gfv49i$qub$1@inews.gazeta.pl>, "Eneuel
    Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(-a):

    > Reklamy mówią, że co dwie minuty otwierane jest konto w mBanku? :)

    A Lehman Brothers co 2 min udzialał kredytu ;).