  • 41. Data: 2009-11-02 11:18:23
    Temat: Re: Alior czy mBank - podejście do klienta?
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Potwierdzam fatalne opinie nt obslugi klienta w mBanku.
    Niestety - mLinia i system konsultantow zupelnie nie sprawdza sie przy
    zalatwianiu czegokolwiek nietypowego, czyli czegos co przeoczyli tworcy
    tego systemu.
    W takich sytuacjach nie mozna uzyskac jakiejkolwiek informacji, a
    konsultanci belkocza tylko jakies frazesy jak nieprzymierzajac Mao w
    'Communist Quiz' u Pythonow.
    TA

  • 42. Data: 2009-11-02 12:10:52
    Od: MattS <M...@m...ms>

    jQ wrote:
    > Podzielcie się, proszę, doświadczeniami.

    Otwierając rachunek, KK, lokatę itd. patrzę też na warunki zamknięcia.
    Przewaga Aliora nad mbankiem, lub ogólnie marmurka nad mbankiem, to
    możliwość bezpłatnego złożenia dowolnego pisma (reklamacji,
    wypowiedzenia umowy itp.) z 100% pewnym potwierdzeniem na piśmie.
    Mbank (Multi też) ma tendencje do gubienia rezygnacji z ich produktów -
    w moim przypadku KK w Multi, OC w mbanku. Niestety do mbanku trzeba
    wysyłać listem ZPO, co kosztuje - trzeba jechać na pocztę, odstać swoje
    i wyłożyć parę złotych na znaczki.

    Matt

  • 43. Data: 2009-11-02 12:47:18
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4aeecc4c$1@news.home.net.pl>, MattS <M...@m...ms> wrote:

    >Niestety do mbanku trzeba
    > wysyłać listem ZPO, co kosztuje - trzeba jechać na pocztę, odstać swoje
    > i wyłożyć parę złotych na znaczki.

    Ale przeciez w przypadku 'marmurka' musisz tez pojechac do niego, i
    odstac swoje.

    TA

  • 44. Data: 2009-11-02 13:29:17
    Od: Michal <m...@n...org>

    T...@s...in.the.world pisze:

    > Ale przeciez w przypadku 'marmurka' musisz tez pojechac do niego, i
    > odstac swoje.

    W mkioskach i CFach można zostawiać wszelkie dokumenty- tylko
    potwierdzenie tego jest problematyczne.

    --
    Michał

  • 45. Data: 2009-11-02 13:53:43
    Od: MattS <M...@m...ms>

    T...@s...in.the.world wrote:

    > Ale przeciez w przypadku 'marmurka' musisz tez pojechac do niego, i
    > odstac swoje.

    Kolejki w "nowych" marmurkach, z dobrym kanałem internetowym (np. Multi,
    Alior) są z reguły niewielkie.
    Na poczcie z trąbką ruch jest dużo większy a ilość obsługi mniejsza niż
    w znanych mi oddziałach Aliora/Multi. Średni czas oczekiwania na poczcie
    to ok. pół godziny.

    Matt

    PS. Żart z innej grupy. Co mówi Polak gdy wchodzi na pocztę? O ja p...

  • 46. Data: 2009-11-02 13:57:52
    Od: MattS <M...@m...ms>

    Michal wrote:

    > W mkioskach i CFach można zostawiać wszelkie dokumenty- tylko
    > potwierdzenie tego jest problematyczne.

    Próbowałem raz, parę lat temu, zostawić jeden papier z potwierdzeniem w
    punkcie mbanku. Niestety, odmówiono mi potwierdzenia wpływu tłumacząc
    się, że nie jest to oddział banku a osoby tam pracujące nie są
    pracownikami banku. Jedyne co mogą zrobić, to przefaksować pismo do mbanku.
    Co prawda jeden przypadek to nie jest próbka statystyczna, może też
    aktualnie jest już lepiej pod tym względem.

    Matt

  • 47. Data: 2009-11-02 13:59:07
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MattS" news:4aeee467$1@news.home.net.pl

    > PS. Żart z innej grupy. Co mówi Polak gdy wchodzi na pocztę? O ja p...

    To nie żart... to polska rzeczywistość. A pomyśleć, że jest tyle dobrych
    wzorców, z których pocztowy beton nie chce korzystać.

  • 48. Data: 2009-11-02 21:13:44
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 2 Nov 2009 01:25:14 +0100, Stef9 napisał(a):

    > LOL. W regulaminie mBanku $ 4, pkt. 2 jest jak byk,
    > że "W tym celu mBank ma prawo zażadac dokumentów tożsamosci potwierdzajacych
    > prawdziwosc danych osobowych wnioskujacego o otwarcie rachunku".

    Ja nie wnioskuję o otwarcie rachunku, durny cieciu. Rachunek w mBanku mam
    od dawna.
    Wyjaśnisz, dlaczego mBank nie chce wykonać aktualizacji moich danych, bo
    mój dowód już nie jest ważny?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 49. Data: 2009-11-03 02:51:16
    Temat: Re: ...... mBank - podejście do klienta?
    Od: "Stef9" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w wiadomości
    > Ja nie wnioskuję o otwarcie rachunku, durny cieciu. Rachunek w mBanku mam
    > od dawna.

    Durny cieciu. Rachunek otworzyli ci na podstawie dowodu osobistego
    i nie mają obowiązku zmieniać tego na paszport.

    > Wyjaśnisz, dlaczego mBank nie chce wykonać aktualizacji moich danych, bo
    > mój dowód już nie jest ważny?

    To nie jest aktualizacja twoich danych. To jest zmiana podstawy
    na której zostało otwarte konto.
    Wyjaśnisz, dlaczego nie uaktualniłeś odpowiednio wcześniej
    podstawowego dokumentu ? Trąbili o tym bardzo długo, że stracisz
    możliwość załatwiania wielu spraw.

  • 50. Data: 2009-11-03 05:43:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Stef9 wrote:

    > To nie jest aktualizacja twoich danych. To jest zmiana podstawy
    > na której zostało otwarte konto.

    Konto otwiera sie osobie a nie dokumentowi.

    > Wyjaśnisz, dlaczego nie uaktualniłeś odpowiednio wcześniej
    > podstawowego dokumentu ?

    A co to jest podstawowy dokument?