-
41. Data: 2009-11-02 11:18:23
Temat: Re: Alior czy mBank - podejście do klienta?
Od: T...@s...in.the.world
Witam,
Potwierdzam fatalne opinie nt obslugi klienta w mBanku.
Niestety - mLinia i system konsultantow zupelnie nie sprawdza sie przy
zalatwianiu czegokolwiek nietypowego, czyli czegos co przeoczyli tworcy
tego systemu.
W takich sytuacjach nie mozna uzyskac jakiejkolwiek informacji, a
konsultanci belkocza tylko jakies frazesy jak nieprzymierzajac Mao w
'Communist Quiz' u Pythonow.
TA
-
42. Data: 2009-11-02 12:10:52
Temat: Re: Alior czy mBank - podejście do klienta?
Od: MattS <M...@m...ms>
jQ wrote:
> Podzielcie się, proszę, doświadczeniami.
Otwierając rachunek, KK, lokatę itd. patrzę też na warunki zamknięcia.
Przewaga Aliora nad mbankiem, lub ogólnie marmurka nad mbankiem, to
możliwość bezpłatnego złożenia dowolnego pisma (reklamacji,
wypowiedzenia umowy itp.) z 100% pewnym potwierdzeniem na piśmie.
Mbank (Multi też) ma tendencje do gubienia rezygnacji z ich produktów -
w moim przypadku KK w Multi, OC w mbanku. Niestety do mbanku trzeba
wysyłać listem ZPO, co kosztuje - trzeba jechać na pocztę, odstać swoje
i wyłożyć parę złotych na znaczki.
Matt
-
43. Data: 2009-11-02 12:47:18
Temat: Re: Alior czy mBank - podejście do klienta?
Od: T...@s...in.the.world
In article <4aeecc4c$1@news.home.net.pl>, MattS <M...@m...ms> wrote:
>Niestety do mbanku trzeba
> wysyłać listem ZPO, co kosztuje - trzeba jechać na pocztę, odstać swoje
> i wyłożyć parę złotych na znaczki.
>
Ale przeciez w przypadku 'marmurka' musisz tez pojechac do niego, i
odstac swoje.
TA
-
44. Data: 2009-11-02 13:29:17
Temat: Re: Alior czy mBank - podejście do klienta?
Od: Michal <m...@n...org>
T...@s...in.the.world pisze:
> In article <4aeecc4c$1@news.home.net.pl>, MattS <M...@m...ms> wrote:
>
>> Niestety do mbanku trzeba
>> wysyłać listem ZPO, co kosztuje - trzeba jechać na pocztę, odstać swoje
>> i wyłożyć parę złotych na znaczki.
>>
> Ale przeciez w przypadku 'marmurka' musisz tez pojechac do niego, i
> odstac swoje.
W mkioskach i CFach można zostawiać wszelkie dokumenty- tylko
potwierdzenie tego jest problematyczne.
--
Michał
-
45. Data: 2009-11-02 13:53:43
Temat: Re: Alior czy mBank - podejście do klienta?
Od: MattS <M...@m...ms>
T...@s...in.the.world wrote:
> In article<4aeecc4c$1@news.home.net.pl>, MattS<M...@m...ms> wrote:
>
>> Niestety do mbanku trzeba
>> wysyłać listem ZPO, co kosztuje - trzeba jechać na pocztę, odstać swoje
>> i wyłożyć parę złotych na znaczki.
>>
> Ale przeciez w przypadku 'marmurka' musisz tez pojechac do niego, i
> odstac swoje.
Kolejki w "nowych" marmurkach, z dobrym kanałem internetowym (np. Multi,
Alior) są z reguły niewielkie.
Na poczcie z trąbką ruch jest dużo większy a ilość obsługi mniejsza niż
w znanych mi oddziałach Aliora/Multi. Średni czas oczekiwania na poczcie
to ok. pół godziny.
Matt
PS. Żart z innej grupy. Co mówi Polak gdy wchodzi na pocztę? O ja p...
-
46. Data: 2009-11-02 13:57:52
Temat: Re: Alior czy mBank - podejście do klienta?
Od: MattS <M...@m...ms>
Michal wrote:
> W mkioskach i CFach można zostawiać wszelkie dokumenty- tylko
> potwierdzenie tego jest problematyczne.
Próbowałem raz, parę lat temu, zostawić jeden papier z potwierdzeniem w
punkcie mbanku. Niestety, odmówiono mi potwierdzenia wpływu tłumacząc
się, że nie jest to oddział banku a osoby tam pracujące nie są
pracownikami banku. Jedyne co mogą zrobić, to przefaksować pismo do mbanku.
Co prawda jeden przypadek to nie jest próbka statystyczna, może też
aktualnie jest już lepiej pod tym względem.
Matt
-
47. Data: 2009-11-02 13:59:07
Temat: Re: Alior czy mBank - podejście do klienta?
Od: "Valdi" <V...@v...pl>
"MattS" news:4aeee467$1@news.home.net.pl
> PS. Żart z innej grupy. Co mówi Polak gdy wchodzi na pocztę? O ja p...
To nie żart... to polska rzeczywistość. A pomyśleć, że jest tyle dobrych
wzorców, z których pocztowy beton nie chce korzystać.
-
48. Data: 2009-11-02 21:13:44
Temat: Re: Alior czy mBank - podejście do klienta?
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Mon, 2 Nov 2009 01:25:14 +0100, Stef9 napisał(a):
>
> LOL. W regulaminie mBanku $ 4, pkt. 2 jest jak byk,
> że "W tym celu mBank ma prawo zażadac dokumentów tożsamosci potwierdzajacych
> prawdziwosc danych osobowych wnioskujacego o otwarcie rachunku".
Ja nie wnioskuję o otwarcie rachunku, durny cieciu. Rachunek w mBanku mam
od dawna.
Wyjaśnisz, dlaczego mBank nie chce wykonać aktualizacji moich danych, bo
mój dowód już nie jest ważny?
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
_______/ /_ GG: 3524356
___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
-
49. Data: 2009-11-03 02:51:16
Temat: Re: ...... mBank - podejście do klienta?
Od: "Stef9" <n...@o...pl>
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w wiadomości
news:hhs3zcglrhk7$.dlg@oldfield.org.pl...
> Ja nie wnioskuję o otwarcie rachunku, durny cieciu. Rachunek w mBanku mam
> od dawna.
Durny cieciu. Rachunek otworzyli ci na podstawie dowodu osobistego
i nie mają obowiązku zmieniać tego na paszport.
> Wyjaśnisz, dlaczego mBank nie chce wykonać aktualizacji moich danych, bo
> mój dowód już nie jest ważny?
To nie jest aktualizacja twoich danych. To jest zmiana podstawy
na której zostało otwarte konto.
Wyjaśnisz, dlaczego nie uaktualniłeś odpowiednio wcześniej
podstawowego dokumentu ? Trąbili o tym bardzo długo, że stracisz
możliwość załatwiania wielu spraw.
-
50. Data: 2009-11-03 05:43:02
Temat: Re: ...... mBank - podejście do klienta?
Od: witek <w...@g...pl.invalid>
Stef9 wrote:
>
> To nie jest aktualizacja twoich danych. To jest zmiana podstawy
> na której zostało otwarte konto.
Konto otwiera sie osobie a nie dokumentowi.
> Wyjaśnisz, dlaczego nie uaktualniłeś odpowiednio wcześniej
> podstawowego dokumentu ?
A co to jest podstawowy dokument?