  • 1. Data: 2007-07-03 08:56:08
    Temat: [mBank] podwyżka %
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Chyba jeszcze nie było.
    Komunikat po wylogowaniu:
    "Bezpłatne konto oszczędnościowe eMAX plus, widoczny zysk, oczywiste
    korzyści!
    W mBanku wysokie oprocentowanie oszczędności przez cały rok, już od 5
    lipca 4% zysku niezależnie od kwoty, wpłacasz kiedy chcesz, wypłacasz bez
    utraty odsetek. Sprawdź..."
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    mail-to(rot13): | - Jam częścią tej siły
    a...@r...bet | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 2. Data: 2007-07-03 09:19:30
    Temat: Re: [mBank] podwyżka %
    Od: "Robert Sierant" <b...@p...pl>

> [...]
    > W mBanku wysokie oprocentowanie oszczędności przez cały rok, już od 5
    > lipca 4% zysku niezależnie od kwoty, wpłacasz kiedy chcesz, wypłacasz

    nie bylo, ale i tak w Citi 4,5% wiec mBank nie zachwycil...

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-07-03 09:43:53
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "Robert Sierant" wrote in message

    > nie bylo, ale i tak w Citi 4,5% wiec mBank nie zachwycil...

    tak ale :
    Do 30 sierpnia 2007 r. pieniądze na koncie oszczędnościowym w PLN będą
    oprocentowane 4,5% w skali roku.
    - później zgodnie z obowiązującą Tabelą Oprocentowania Konta
    Oszczędnościowego Citibank, które na dzień 4 czerwca 2007 r. wynosi: 3,80%
    dla salda powyżej 200 000 zł, 3,50% dla salda od 50 000 zł do 200 000 zł,
    3,25% dla salda do 50 000 zł.

    ot taka promocja

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 4. Data: 2007-07-03 09:52:37
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "Robert Sierant" wrote in message

    > nie bylo, ale i tak w Citi 4,5% wiec mBank nie zachwycil...

    i żeby było ciekawiej ;-)
    http://www.online.citibank.pl/home/documents/kalkula
    cja_konta_oszczed.pdf

  • 5. Data: 2007-07-03 10:32:20
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > nie bylo, ale i tak w Citi 4,5% wiec mBank nie zachwycil...

    Tak właśnie myślą ignoranci i marketingowe ofiary ;-P
    Dowody w postach obok.

  • 6. Data: 2007-07-03 10:48:28
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 03 Jul 2007 12:32:20 +0200, S.T. napisał(a):

    > Tak właśnie myślą ignoranci i marketingowe ofiary ;-P
    > Dowody w postach obok.

    A niby dlaczego? Do 30 sierpnia korzystasz z 4,5% w Citi a później się
    przenosisz, chyba logiczne?

  • 7. Data: 2007-07-03 11:13:15
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > A niby dlaczego? Do 30 sierpnia korzystasz z 4,5% w Citi a później się
    > przenosisz, chyba logiczne?

    Pod warunkiem (m.in.), że wcześniej tam kasy nie miałeś,
    zapewne więc musisz założyć konto, stracić czas na bieganie.
    czytanie regulaminów i TOiP, żeby przypadkiem nie wtopić ...
    A ile masz zamiar trzymać na lokacie?
    10tyś? - nie bądź śmieszny, to może 100tyś?
    No to zyskasz dodatkowo całą złotówkę i parę groszy dziennie,
    zaiste warta skórka wyprawki ...
    starczy Ci na jedno 'piwo z biedronki' co drugi dzień.

  • 8. Data: 2007-07-03 11:42:19
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 03 Jul 2007 13:13:15 +0200, S.T. napisał(a):

    > Pod warunkiem (m.in.), [ciach]

    Ale o co Ty wlaczysz? Podał ktoś, że mBank daje 4% na lokacie to ktoś
    podał, że aktualnie Citi daje 4,5% i koniec - czysta informacja i nic
    więcej.

    PS W Polbanku jest 5%, ale też trzeba rachunek założyć, w Getinie
    jest lokata 5,5%, ale wyobraź sobie, że też trzeba się tam wybrać i
    tak samo w mBanku konto też trzeba założyć. Czy ty obligatoryjnie
    zakładasz, że w mBanku konto ma każdy?

  • 9. Data: 2007-07-03 11:45:28
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > A niby dlaczego? Do 30 sierpnia korzystasz z 4,5% w Citi a później się
    > przenosisz, chyba logiczne?
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    > Xenocide

    dokladnie tak, jak sie skonczy promocja to kasa wroci do mBanku lub tam
    gdzie warunki beda najlepsze, ZTCP to w TBP oprocentowanie jest wyzsze niz
    4% wiec mBank nie zachwycil
    poza tym w Citi promocja 4.5% miala trwac max. do 2 lipca, ale bank ja
    przedluzyl i byc moze zrobi to jeszcze raz...

    pozdr.
    RobertS

  • 10. Data: 2007-07-03 12:22:31
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Ale o co Ty wlaczysz? Podał ktoś, że mBank daje 4% na lokacie to ktoś
    > podał, że aktualnie Citi daje 4,5% i koniec - czysta informacja i nic
    > więcej.

    Ja walczę? Phi ...
    Skomentowałem tylko owe 'nic więcej' przy tej 'czystej informacji'
    a Ty się dopytujesz o szczegóły, więc Ci grzecznie dopowiedziałem ...

    ... bo za chwilę będziecie się rozczulać nad jakimś innym bankiem,
    który wymyśli 103%* na lokacie ;)

    * i maleńkim druczkiem w warunkach promocji:
    3% w przedziale 0 - 99.000zł
    103% w przedziale 99.001 -100.000zł
    4% w przedziale >100.000zł