  • 11. Data: 2007-02-16 19:46:25
    Temat: Re: mBank powiadomienia email-sms
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 16 Feb 2007 11:14:07 +0100, w <45d570a0$0$13183$f69f905@mamut2.aster.pl>,
    "emes" <e...@w...pl> napisał(-a):

    > przeciez jesli jest potwierdzana kazda transakcja czy to zakupy czy to
    > wplaty/wyplaty to tego jest srednio 4-5/dzien przy normalnym uzytkowaniu
    > karty co wychodzi 150smsow/miech, jednym slowem badziew

    Ale za to można kogoś doprowadzić łatwo do ruiny, wysyłając mu 1000 przelewów
    po 0,01zł ;))

  • 12. Data: 2007-02-17 11:52:27
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 16 Feb 2007 20:46:25 +0100, r...@a...net.pl napisał(a):

    > Ale za to można kogoś doprowadzić łatwo do ruiny, wysyłając mu 1000 przelewów
    > po 0,01zł ;))

    Nie mówiąc o tym, że te SMS-y z mBanku mogą być bardziej uciążliwe nawet
    od reklamowych SMS-ów w Orange'u!
    Bo załóżmy, ze mamy zamiar zapłacić ZUS.
    Wkrótce po północy budzi nas pierwszy SMS o przelewie z eMaxa na eKonto,
    a o 6 rano budzi nas seria 6 SMS-ów zawiadamiajacych o wykonaniu 3
    przelewów do ZUS oraz pobraniu 3 opłat za te przelewy.
    Może być nieźle ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 13. Data: 2007-02-17 12:46:45
    Od: WG <e...@n...invalid>

    Dnia Sat, 17 Feb 2007 12:52:27 +0100, Chris napisał(a):

    > Wkrótce po północy budzi nas pierwszy SMS o przelewie z eMaxa na eKonto

    O tej porze jeszcze nie śpię...

    > a o 6 rano budzi nas seria 6 SMS-ów zawiadamiajacych o wykonaniu 3
    > przelewów do ZUS oraz pobraniu 3 opłat za te przelewy.

    O tej porze już nie śpię. Ale tak w ogóle, to mam w telefonie wyłącznik, a
    nawet możliwość wyłączenia dźwięków dla SMS-ów :)

  • 14. Data: 2007-02-17 13:25:28
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 17 Feb 2007 13:46:45 +0100, WG napisał(a):

    > O tej porze jeszcze nie śpię...

    > O tej porze już nie śpię.

    Jeśli mieszkasz *całkowicie sam*, to faktycznie nie masz problemu.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 15. Data: 2007-02-17 15:29:37
    Od: Tazor <r...@c...net>

    On Sat, 17 Feb 2007 13:46:45 +0100, WG <e...@n...invalid> wrote:

    >O tej porze jeszcze nie śpię...

    >O tej porze już nie śpię. Ale tak w ogóle, to mam w telefonie wyłącznik, a
    >nawet możliwość wyłączenia dźwięków dla SMS-ów :)

    Eee tam, teoretyzujesz. Przelewy do ZUS i US są w mBanku bezpłatne.

  • 16. Data: 2007-02-17 15:43:31
    Od: WG <e...@n...invalid>

    Dnia Sat, 17 Feb 2007 14:25:28 +0100, Chris napisał(a):

    > Jeśli mieszkasz *całkowicie sam*, to faktycznie nie masz problemu.

    Eee, ja to w ogóle jestem przypadkiem klinicznym i proszę nie brać mnie pod
    uwagę ;) bo w momencie wejścia do domu wyłączam komórkę.

  • 17. Data: 2007-02-17 18:33:13
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 17 Feb 2007 16:29:37 +0100, Tazor napisał(a):

    > Eee tam, teoretyzujesz. Przelewy do ZUS i US są w mBanku bezpłatne.

    Ale tylko z konta firmowego. A nie każdy musi mieć w mBanku konto
    firmowe.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof