  • 1. Data: 2005-04-13 18:51:50
    Temat: mBank problemy z zalogowaniem
    Od: "supreme>>>" <w...@w...pl>

    Witam,
    Czy ktoś miał ostatnio problemy z zalogowaniem? We wczesniejszym wątku ktoś
    pisze o problemach z hasłami zawierającymi krzaczki typu @#*&^$#.

    Ja takie w swoim haśle mam i dzisiaj 3 razy się nie zalogowałem, więc nie
    obyło się bez mLinii i odblokowywania kanału. Po zalogowaniu i zmianie hasła
    jest na razie ok.

    Trochę jednak mnie to wszystko niepokoi...

    --
    Pozdro! supreme>>>

  • 2. Data: 2005-04-13 19:07:59
    Temat: Re: mBank problemy z zalogowaniem
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > obyło się bez mLinii i odblokowywania kanału. Po zalogowaniu i zmianie hasła

    I powinno być OK przynajmniej do kolejnej 'modernizacji' ;-)
    "Twoje krzaczki" są niegroźne,
    gorsze są "Alt-krzaczki": &reg; &#8482; &copy; &#8364; &#8230; &#8240; &#8222;
    &#8221; &para;
    system głupieje (nie potrafi się doliczyć ilości znaków w haśle)
    gdy chcesz mieć ich w haśle więcej niż 1.

  • 3. Data: 2005-04-13 19:16:19
    Od: "supreme>>>" <w...@w...pl>

    "S.T." <n...@p...onet.pl> wrote in message

    > I powinno być OK przynajmniej do kolejnej 'modernizacji' ;-)

    Niezłe atrakcje nam fundują...
    Gdy drżącymi rękoma surfowałem po mLinii cały czas w myślach widziałem 0,00
    na kontach ;)

    Trochę zastanawia takie lamerstwo w bądź co bądź dużym i znanym banku.
    Ciekawe czy chociaż przeproszą.

    --
    Pozdro! supreme>>>