  • 1. Data: 2006-05-28 13:08:39
    Temat: mBank - program lojalnościowy?
    Od: Ktotek <k...@o...pl>

    Witam. Jak wytłumaczyć natarczywość i natrętność niektórych posiadaczy
    kont w mBanku w przekonywaniu innych do ich założenia? Mają jakiś
    program lojalnościowy czy co? Konkretnie - jakie mają korzyści jak ktoś
    z ich polecenia założy tam konto? Jak to sie odbuwa w praktyce -
    podesłanie linku czy jak? Chodzi mi oczywiście o osoby prywatne a nie
    komercyjne witryny, z których mogę założyć mBankowe konto...
    --
    pozdrawiam, Ktotek (K.P.)

  • 2. Data: 2006-05-28 14:24:19
    Temat: Re: mBank - program lojalnościowy?
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e5c7dp$jic$1@news.onet.pl, *Ktotek* wrote:
> [...]
    > podesłanie linku czy jak? Chodzi mi oczywiście o osoby prywatne a nie
    > komercyjne witryny, z których mogę założyć mBankowe konto...

    Payback?
    Kiedys byl jakis konkurs ze za ilestam zwerbowany klientow costam sie
    dostawalo, ale nie wiem czy jest nadal.

    --
    darnok

  • 3. Data: 2006-05-28 14:33:42
    Od: "sumi" <s...@p...onet.[wytnij_to]pl>

    "Ktotek" <k...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > podesłanie linku czy jak? Chodzi mi oczywiście o osoby prywatne a nie
    > komercyjne witryny, z których mogę założyć mBankowe konto...

    mbank posiada swój program partnerski
    a tu możesz zobaczyć ile żywej gotówki płacą
    http://www.mbank.net.pl/prowizja.html

    Mirek
    http://kredytbankowy.com
    http://banki.kredytbankowy.com