  • 11. Data: 2003-11-07 12:15:40
    Temat: Re: [mBank] przegiec ciag dalszy
    Od: "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl>

    > A ja nie mam dostepu do wlasnych pieniedzy :((((

    mBank po prostu tak ma
    procedura zakladania konta (z aktywacja i przyslaniem wszystkich dupereli)
    juz na samym poczatku dzialanosci trwala co najmniej miesiac czasu
    teraz to az boje sie pomyslec

    poza tym radze Ci zamknac jak najszybciej to konto bo widze ze masz slabe
    nerwy:) szkoda Twojego zdrowia
    mBank to super bank dopoki nie trzeba tam czegos zalatwic
    jak bedziesz dzwonic na mlinie i 10ty raz z rzedu bedzie Cie rozlanczac
    grzecznie informujac ze wszyscy konsultanci sa zajeci to szlak Cie trafi, ja
    i mnie trafia

    niestety nie ma nic za darmo - albo tracisz pieniadze na prowizje i jestes
    porzadnie obslugiwany albo czas i nerwy w mbanku

    pzdr

    matjaw

  • 12. Data: 2003-11-07 14:10:52
    Temat: Re:[OT] [mBank] przegiec ciag dalszy
    Od: "Duke" <b...@p...wp.pl>

    Mateusz Jaworski wrote:

    > jak bedziesz dzwonic na mlinie i 10ty raz z rzedu bedzie Cie
    > rozlanczac grzecznie informujac ze wszyscy konsultanci sa zajeci to
    > szlak Cie trafi, ja i mnie trafia

    A wystarczy się zalogować. To taka prosta czynność... :-)

  • 13. Data: 2003-11-07 20:09:57
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    W wiadomości news:bofnmk$ibt$1@news.onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Taaaa. Ja to samo - zamowilem w Multi i mBanku - nadal nie ma. Az sie
    > balem, ze mi "inwigiluja" skrzynke pocztowa, a to w takim razie
    > "normalka" ;)

    Na hasła czeka się obecnie ok. 3 tygodni.
    Te 500 tys. klientów to nam chyba bokiem wyjdzie :(

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 14. Data: 2003-11-07 20:30:24
    Od: Witold Przygoda <p...@n...mi.pl>

    Krzysztof K. Maj <kmaj@remove_it.krak.eu.org> wrote:

    > Na hasła czeka się obecnie ok. 3 tygodni.
    > Te 500 tys. klientów to nam chyba bokiem wyjdzie :(

    To ja mam teraz takie pytanie: co oznacza sformulowanie
    "hasla przygotowano 27 X" (bo zamowiono 24 X). Czy to nie
    oznacza, ze je tego dnia do mnie wyslano? Jesli nie, to
    co sie z nimi dzieje? Jakies szamanskie zaklecia nad
    nimi odprawiaja??? ;>

    wp

  • 15. Data: 2003-11-07 22:22:01
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krzysztof K. Maj <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org> wrote:
    > Na hasła czeka się obecnie ok. 3 tygodni.
    > Te 500 tys. klientów to nam chyba bokiem wyjdzie :(

    E dzisiaj z Multi przyszlo - czyli calkiem jednak ok. Zobaczymy kiedy
    przyjdzie z mBanku

  • 16. Data: 2003-11-08 09:27:40
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <h...@g...pl>

    Pewna osoba, czyli Michał 'Amra' Macierzyński
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > E dzisiaj z Multi przyszlo - czyli calkiem jednak ok. Zobaczymy kiedy
    > przyjdzie z mBanku

    Kiedyś dzwoniłem na mLinkę i dowiedziałem się,
    że Poczta Polska ma 2 tygodnie na dostarczenie od momentu,
    kiedy przesyłka znajdzie się w ich rękach (pytałem właśnie o hasła)
    Taką mBank ma z nimi umowę.

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.us

  • 17. Data: 2003-11-08 10:49:40
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Te 2 tygodnie to górna granica i moim zdaniem taki asekuracyjny termin
    dotyczy odległych trudno dostępnych miejsc (np. wioski w górach). Mnie do
    Kielc hasła jednorazowe przyszły z tego co pamiętam 3 dni po zamówieniu
    online.

    Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <h...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:boicte$qb8$1@korweta.task.gda.pl...