  • 21. Data: 2023-10-01 17:33:09
    Temat: Re: mBank przegrywa 22 sprawy jednego dnia na jednej rozprawie
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 1 października 2023 o 10:30:33 UTC+2 _Master_ napisał(a):
    > Co to ma do rzeczy?
    >
    > Masz ciągle traumę że unijne trybunały chronią konsumentów?
    >
    > Nie trzeba było wchodzić do UE

    Nie jesteś w stanie pojąć, zaskoczenia brak.
    Mógłbym napisać, że sam sobie jestem winny,
    bo dyskutuję z idiotą - ale ja nie dyskutuję z tobą,
    wolę zostawić pulę rzeczy niemożliwych na lepsze okazje.
    Piszę to, żeby jakiś młody potem w google głupot bez kontry
    nie znalazł.

    Szkoda, że demokracja ma skutki uboczne.
    Ale Polacy chyba w końcu nauczyli się
    nie odmrażać sobie uszu na złość mamie,
    co pokazali dziś w Warszawie.
    Było lepiej niż w Woodstock :)

  • 22. Data: 2023-10-01 17:53:50
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > nie odmrażać sobie uszu na złość mamie,
    > co pokazali dziś w Warszawie.

    A to ma mieć jakieś przełożenie?

    Wiesz że PO i Lewica złamała dziś prawo wyborcze?

    Powtórzę:

    Miller przed wyborami ogłosił że wprowadzi podatek o ZYSKÓW kapitałowych

    Motłoch pomyślał że od KAPITAŁÓW

    Do wyborów to wzmożeni aktywiści jeszcze nie raz mu "pomogą" ;-)

    Gdzie jest ta Joanna z Krakowa

  • 23. Data: 2023-10-01 17:58:26
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-01 o 16:20, r...@k...pl pisze:
    > Tzn. debila mam nazywać profesorem czy fachowcem?

    Wstydzisz się swoich upodobań? ;_)

  • 24. Data: 2023-10-01 18:01:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 1 Oct 2023 17:53:50 +0200, w <ufc4dp$oqe$1$chmurka8@news.chmurka.net>,
    _Master_ <...@...pl> napisał(-a):

    > Wiesz że PO i Lewica złamała dziś prawo wyborcze?

    Ale dlaczego? Bo zesrałeś się?

    Tu pewnie było czyściutko:
    "PiS prowadził agitację wyborczą w szkole - jest doniesienie na policję"
    https://tulegnica.pl/artykul/pis-prowadzil-agitacje/
    1482658

  • 25. Data: 2023-10-01 18:27:15
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-01 o 18:01, r...@k...pl pisze:
    > Ale dlaczego? Bo zesrałeś się?

    Bo przepisy mówią jasno że pieniądze jednego komitetu wyborczego nie
    mogą służyć promocji innego komitetu

    Nie wiedziałeś o tym?

    Zetesel jest doświadczony i nie polazł na marsz

  • 26. Data: 2023-10-01 18:29:42
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Poprzedni marsz był przed oficjalną KAMPANIĄ i mozna było sobie robić
    spędy grupowe

    Teraz jest INACZEJ a przepisy są jasne.

  • 27. Data: 2023-10-01 18:39:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 1 Oct 2023 18:27:15 +0200, w <ufc6cd$phj$6$chmurka8@news.chmurka.net>,
    _Master_ <...@...pl> napisał(-a):

    > Bo przepisy mówią jasno że pieniądze jednego komitetu wyborczego nie
    > mogą służyć promocji innego komitetu

    Nie widziałem tam bannerów innych niż KO. Czyli zesrałeś się, pisowski
    dzieciaku.

    Przypominam co zatkało ci mordeczkę:

  • 28. Data: 2023-10-01 21:49:36
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-01 o 18:39, r...@k...pl pisze:
    > Nie widziałem tam bannerów innych niż KO. Czyli zesrałeś się, pisowski
    > dzieciaku.

    Udajesz debila czy jesteś?

    Gdzie jest napisane że zakaz dotyczy tylko banerów?

  • 29. Data: 2023-10-01 21:51:44
    Od: _Master_ <...@...pl>

> [...]
    > Przypominam co zatkało ci mordeczkę:
    > "PiS prowadził agitację wyborczą w szkole - jest doniesienie na policję"

    Niem ma czasu czytać o każdej szmatławej, pisowskiej aferze.

    Wolę się pośmiać z tych co się boją Konfederacji

  • 30. Data: 2023-10-02 09:03:59
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 1 października 2023 o 18:27:19 UTC+2 _Master_ napisał(a):
    > Bo przepisy mówią jasno że pieniądze jednego komitetu wyborczego nie
    > mogą służyć promocji innego komitetu
    >
    > Nie wiedziałeś o tym?
    >
    > Zetesel jest doświadczony i nie polazł na marsz

    Jak to pięknie pokazuje ograniczenie konfederuskich
    propagandzistów. Czysty pieskow, teraz już chyba
    nikt nie ma wątpliwości, że macie instrukcje z kacapii.

    Choć może to akurat sami wydumaliścue, bo d4 wciąż boli
    po utracie CAŁEJ subwencji z powodu chęci zaoszczędzenia
    na JEDNYM banerze - i to tak boli, że nie pozwala dumać
    o czymkolwiek innym.

    Wydaje ci się, że marsz zorganizowano z pieniędzy
    komitetu wyborczego?
    To czemu poprzedni nie?

    Takim to memcen byłby tiktokowym ministrem finansów.
    Gorszym niż sasin - choć nie sądziłem, że to możliwe.
    "Tu niestety można bardzo dokładnie wyliczyć,
    ile ta oszczędność przyniesie straty."

    Z pslem też się kupy nie trzyma - mogliby przyjść, gdybyś miał
    rację to wina byłaby przecież koalicji.

    Takie debilizmy trafią tylko do pisiorów.
    Ale dobrze, dobrze, łatajcie słabe strony
    demokracji, czyli nieunikniony debilizm 30%.
    Dwa kacapskie komitety po 15%, a nawet 10%+20 5/8 ,
    to o wiele mniejsza szkoda niż jeden z 30%.