  • 1. Data: 2005-07-04 13:49:33
    Temat: mBank przelewy wychodzące...
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    ...są do 13:30, nie do 13:25 jak podano w FAQ.
    Tak tylko zauważam :>

  • 2. Data: 2005-07-04 17:45:00
    Temat: Re: mBank przelewy wychodzące...
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    r...@a...net.pl <r...@a...net.pl> wrote:
    > ...są do 13:30, nie do 13:25 jak podano w FAQ.
    > Tak tylko zauważam :>

    Pewnie podają ten czas z małym zapasem, żeby potem nikt się ich nie czepiał,
    że przelew wysłany o 13:29:52 nie wyszedł (bo przez 10 sekund serwer rzęził
    po dysku).

    P.

  • 3. Data: 2005-07-04 18:19:25
    Temat: Re: mBank przelewy wychodz?ce...
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 4 Jul 2005 17:45:00 +0000 (UTC), w <dabsis$9ql$1@proxy.provider.pl>,
    Paszczak <s...@h...pl> napisał(-a):

    > Pewnie podają ten czas z małym zapasem, żeby potem nikt się ich nie czepiał,
    > że przelew wysłany o 13:29:52 nie wyszedł (bo przez 10 sekund serwer rzęził
    > po dysku).

    Tak właśnie sobie pomyślałem -- i sprawdziłem.

    BTW. Potwierdzam, że przelewy mBank->Multi chodzą poza Eliksirem i nawet dosyć
    szybko -- dotarł w 1-2h.