  • 11. Data: 2009-12-01 16:30:01
    Temat: Re: mBank - przeniesienie KK - odmowa
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "dwr" <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:4b15411d$...@n...home.net.pl...

    > Nie sprawdzają gdzie idzie przelew? BO normalny przelew to chyba ma
    > standardowe oprocentowanie ?

    Mnie nie sprawdzają, czyli można nie sprawdzać. Nie wiem czy to dlatego, że
    mnie już rozpoznają czy zmieniły się procedury. Na samym początku (wiele lat
    temu) kserowali wyciąg z karty lub cokolwiek z numerem rachunku, ale to
    niczego nie zmienia. Nie masz jakiegokolwiek rachunku z linią kredytową albo
    kartowego z bezprowizyjnymi przelewami? Kwoty nie mają nic do rzeczy, np.
    dawałem wyciąg z karty z zadłużeniem 10k a robiłem na niego przelew na 40k.

  • 12. Data: 2009-12-01 16:48:13
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl>

    MarekZ pisze:
> [...]
    > linią kredytową albo kartowego z bezprowizyjnymi przelewami? Kwoty nie
    > mają nic do rzeczy, np. dawałem wyciąg z karty z zadłużeniem 10k a
    Tak mam taką możliwość.
    Dziękuję za podpowiedzi.