  • 41. Data: 2005-03-25 16:25:41
    Temat: Re: mBank - przymiarki do cashback
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >> To się nie doczekasz.
    >
    > Tak właśnie sądziłem.

    To Ci tylko powiem, że Twoje "sądy" są niczym nie poparte. No chyba, że masz
    jakieś ekstra informacje - a nie sądzę. Za to "głębokie przekonanie" jak
    zwykle prezentujesz niczym nie zachwiane. No ale to nic nowego, więc EOT.

    > Tak sobie to tłumacz, może ci się polepszy.

    Nawzajem - chociaż chyba w Twoim przypadku to raczej sprawa beznadziejna.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 42. Data: 2005-03-25 16:27:48
    Od: "Tomasz" <w...@g...pl>

    Cashback jest trż przyjemny dla sprzedawcy - zmiejsza mu stan gotówki w
    kasie.
    Mi najbardziej podoba się idea tej funkcji na stacji benzynowej ....

    Tomasz
    <NOTO>

  • 43. Data: 2005-03-25 17:21:32
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 25 Mar 2005 17:25:41 +0100, w <d21e4k$i2d$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

> [...]
    > zwykle prezentujesz niczym nie zachwiane. No ale to nic nowego, więc EOT.

    W przypadku tego parabanku pozostaje tylko przekonanie, ponieważ jak zwykle
    przekazują niepełne informacje, które bardziej zasługują na określenie
    "plotki".

    > Nawzajem - chociaż chyba w Twoim przypadku to raczej sprawa beznadziejna.

    Ja nic sobie nie tłumaczę, nie muszę, ja siebie rozumiem, ty pewnie nawet
    siebie nie.

  • 44. Data: 2005-03-25 17:33:10
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *r...@a...net.pl* napisał(a):

    > W przypadku tego parabanku pozostaje tylko przekonanie, ponieważ jak zwykle
    > przekazują niepełne informacje, które bardziej zasługują na określenie
    > "plotki".

    Tak z czystej ciekawości - skoro mBank to parabank - jaki bank w
    mniemaniu kolegi jest godny polecenia i w czym bije na głowę taki mBank?

    Gree

  • 45. Data: 2005-03-25 17:50:43
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 25 Mar 2005 18:33:10 +0100, w <d21i0f$kja$1@inews.gazeta.pl>, Gree
    <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl> napisał(-a):

    > Tak z czystej ciekawości - skoro mBank to parabank - jaki bank w

    Zacznijmy od tego, że mBank nie jest bankiem.

  • 46. Data: 2005-03-25 18:15:15
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *r...@a...net.pl* napisał(a):

    > Zacznijmy od tego, że mBank nie jest bankiem.

    No tak, to już wiemy - mBank to parabank. Jak już kolega zaczął to może
    i skończy - jaki bank nie będący parabankiem jest godny polecenia?

    Gree

  • 47. Data: 2005-03-26 15:34:30
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Krab" <_...@k...pl__> napisał w wiadomości
    > komentować.
    > takie
    >
    > jesli ktos liczy, ze bezprowizyjnie wyjmie gotowke z kk, to niech sie
    > leczy
    > od zaraz

    na swiecie to funkcjonuje i nikt sie z tego powodu nie leczy...

    D.

  • 48. Data: 2005-03-26 16:03:08
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

    >Użytkownik "Krab" <_...@k...pl__> napisał w wiadomości
    >news:d216qm$1l9$1@nemesis.news.tpi .pl...

    >na swiecie to funkcjonuje i nikt sie z tego powodu nie leczy...
    >
    >D.

    Ale Radosław P jeszcze w świecie nie bywał, to i nie wie...
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 49. Data: 2005-03-26 16:14:58
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 26 Mar 2005 17:03:08 +0100, w <0...@p...pl>, "Adam Bosiacki"
    <B...@w...pl> napisał(-a):

    > Ale Radosław P jeszcze w świecie nie bywał, to i nie wie...

    To akurat napisał Krab, nie ja. Najwyraźniej bytowanie w świecie niekoniecznie
    idzie w parze z umiejętnością czytania...

  • 50. Data: 2005-03-26 16:44:20
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

    >To akurat napisał Krab, nie ja. Najwyraźniej bytowanie w świecie
    >niekoniecznie
    >idzie w parze z umiejętnością czytania...

    Krab to akurat napisał, że jak ktoś chciałby pieniądze za darmo z kk wyciągać
    to powinien się leczyć. A odpowiedział w ten sposób na czyjeż to, oparte na
    ignorancji i jednostronnym potępianiu mbanku, wypociny? Chyba nie moje,
    prawda? Oprócz czytania, potrzebne jest czasem rozumienie.
    Zanim się zacznie krytykować mbank (co wolno, byle zasadnie, a nie
    ideologicznie i w czambuł), warto się odrobinę orientować, czy usługa przeń
    oferowana występuje w przyrodzie, zwłaszcza zaś w ofercie innych banków. To
    że zjawisko cashback`u jest nowe w Polsce, nie znaczy, że gdzie indziej
    także.
    Ignoratia non excusat, a i chwalić się nią nie należy...