  • 1. Data: 2004-10-19 07:28:35
    Temat: mBank - pyta o kody jednorazowe ale nie kolejne...
    Od: "WWWojtas" <omeganetN-O@S-P_AMpoczta.onet.pl>

    Witam,

    mam dziwną przypadłość w mBanku. Korzystam z kodów jednorazowych, ale czasem
    mi się zdarza, że nie pyta o kolejny ale np. o jeszcze jeden "wprzód". Na
    koncie nic się nie dzieje, brak jakiś dziwnych operacji...

    Spotkaliście się z czymś takim?

    --
    WWWojtas

  • 2. Data: 2004-10-19 09:00:27
    Temat: Re: mBank - pyta o kody jednorazowe ale nie kolejne...
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > mi się zdarza, że nie pyta o kolejny ale np. o jeszcze jeden "wprzód". Na
    > koncie nic się nie dzieje, brak jakiś dziwnych operacji...

    Nigdy,
    tzn kiedyś mi się zdawało, że tak bywa, (wtedy jeszcze wykreślałem zużyte)
    ale w końcu zawsze wychodziło na to, że zapomniałem go wykreślić.
    Natomiast czasem bywa, że pyta o ten sam,
    ale są to tylko dwie konkretne sytuacje:
    -gdy rozmyślisz się tuż przed zatwierdzeniem operacji kodem
    -gdy są problemy na łączach i do banku pakiet danych z kodem nie dojdzie.

  • 3. Data: 2004-10-20 07:37:13
    Od: "WWWojtas" <omeganetN-O@S-P_AMpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > tzn kiedyś mi się zdawało, że tak bywa, (wtedy jeszcze wykreślałem zużyte)
    > ale w końcu zawsze wychodziło na to, że zapomniałem go wykreślić.
    Też mi się tak wydawało, ale zdarza się to zbyt często....

    --
    WWWojtas