  • 1. Data: 2007-07-20 07:09:30
    Temat: mBank - pytanie do posiadaczy konta
    Od: "mark" <m...@g...com>

    Czy wczoraj (19.07) doszly komus pieniadze na konto w mBanku,
    wyslane poprzedniego dnia (18.07) z Inteligo?

    Moj odbiorca twierdzi, ze przelew do niego nie doszedl, choc
    ja sprawdzilem w moim banku, ze wszystko jest ok, przelew
    poprawnie wyszedl, a z tego co wiem realizacja przelewu
    trwa zwykle maks. 1 dzien roboczy. Pieniadze powinny wiec
    byc juz u odbiorcy, ktory twierdzi "nic nie widze".

    W Inteligo powiedzieli mi, ze czasem sa opoznienia w sesjach
    i przelew dochodzi dopiero po 2 dniach, ale to jest rzadkosc.
    Ale wlasnie moze teraz byl taki przypadek. Dlatego jesli komus jednak
    przelew doszedl, znaczyloby to ze moj przelew tez dotarl do odbiorcy,
    ktory, hmm, 'mija sie z prawda nie bez udzialu swiadomosci'.
    Bede wdzieczny za info

    pzdr
    mark

  • 2. Data: 2007-07-20 07:35:37
    Temat: Re: mBank - pytanie do posiadaczy konta
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    mark napisał(a):

    > Czy wczoraj (19.07) doszly komus pieniadze na konto w mBanku,
    > wyslane poprzedniego dnia (18.07) z Inteligo?

    Jeżeli był wysłany po południu, to powinien dojść następnego dnia około
    południa.

    Karol

  • 3. Data: 2007-07-20 07:37:14
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    Dnia 20.07.2007 mark <m...@g...com> napisał/a:
    > Czy wczoraj (19.07) doszly komus pieniadze na konto w mBanku,
    > wyslane poprzedniego dnia (18.07) z Inteligo?

    A ktorym eliksirem wysylales?

  • 4. Data: 2007-07-20 08:49:47
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Karol S w liscie z dnia 2007-07-20 09:35 napisala
    nastepujace slowa:

    A tu masz godziny sesji:
    w inteligo:
    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_pr
    zelewy-i-platnosci.htm

    w mbanku:
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    11,1#174

    --
    michal

  • 5. Data: 2007-07-20 10:18:50
    Od: Tomek <a...@s...w.stopce.pl>

    mark napisał(a):
> [...]
    > przelew doszedl, znaczyloby to ze moj przelew tez dotarl do odbiorcy,
    > ktory, hmm, 'mija sie z prawda nie bez udzialu swiadomosci'.

    Miałem już ze dwa razy sytuację, w której przelew między mBankiem
    a PKO BP szedł dłużej niż teoretycznie powinien - ktoś przetrzymał
    sobie te pieniądze jeden dzień. A może po prostu jakaś awaria/przerwa,
    i eliksiry nie poszły.

    --
    Tomek malpa japko kropka info.

  • 6. Data: 2007-07-20 23:05:00
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <f7q281$3sa$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    Tomek <a...@s...w.stopce.pl> wrote:

    > Miałem już ze dwa razy sytuację, w której przelew między mBankiem
    > a PKO BP szedł dłużej niż teoretycznie powinien

    Ja tez.

    TA