  • 1. Data: 2004-05-11 09:56:24
    Temat: mBank - pytanko
    Od: "Toass" <n...@g...pl>

    Czy moge miec w jednym banku a konkretnie w mBanku dwa konta prywatne?

    pzdr...

  • 2. Data: 2004-05-11 10:20:45
    Temat: Re: mBank - pytanko
    Od: "megan" <m...@f...pl>

    > Czy moge miec w jednym banku a konkretnie w mBanku dwa konta prywatne?

    nie ma problemu, zakladasz wowczas ekonto i emax

  • 3. Data: 2004-05-11 10:23:58
    Od: Mariusz Kędziora <m...@k...info.USUN_TO>

    megan napisał:

    > nie ma problemu, zakladasz wowczas ekonto i emax

    Ale juz dwoch ekont sie zalozyc nie da - a przyanjmniej nie dalo sie rok temu, gdy
    chcialem to zrobic.

    --
    Pozdrawiam,
    Mariusz Kedziora

  • 4. Data: 2004-05-11 10:28:19
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Ale juz dwoch ekont sie zalozyc nie da - a przyanjmniej nie dalo sie rok
    temu, gdy chcialem to zrobic.

    Nadal się nie da. Możesz mieć ekonto i 3 emaxy.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2004-05-11 10:32:51
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Glenn wrote:

    > temu, gdy chcialem to zrobic.
    >
    > Nadal się nie da. Możesz mieć ekonto i 3 emaxy.

    Ale moze mieć eKonto i izzyKonto
    funkcjonalnośc prawie ta sama z dokładnością do tego, ze
    do izzy nie podepnie SFI oraz karta do izzy jest płatna.

    KJ

  • 6. Data: 2004-05-11 10:36:36
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 11 May 2004 11:56:24 +0200, w <c7q889$s7p$1@pippin.warman.nask.pl>,
    "Toass" <n...@g...pl> napisał(-a):

    > Czy moge miec w jednym banku a konkretnie w mBanku dwa konta prywatne?

    eKonto + 3 eMaxy

    Ale to 4 razy więcej kłopotów, przemyśl to :P

  • 7. Data: 2004-05-11 10:42:29
    Od: "megan" <m...@f...pl>

    > nie ma problemu, zakladasz wowczas ekonto i emax

    Ale juz dwoch ekont sie zalozyc nie da - a przyanjmniej nie dalo sie rok
    temu, gdy chcialem to zrobic.

    ja mam jedno e konto i jeden emax - od wrzesnia 2003 wiec wowczas sie dalo
    ;)