  • 1. Data: 2008-12-01 21:16:26
    Temat: [mBank] rachunek techniczny
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Czy macie jakiś dobry patent na poznanie numeru rachunku technicznego KK w
    mBanku?

    Przed chwilą próbowałem na standardowej mLinii, ale pani zaklinała się na
    wszystkie świętości, że nie widzi tego numeru rachunku w swojej aplikacji.
    Ma opcję spłaty, ale numeru rachunku na który to fizycznie idzie, nie widzi.

    marekz

  • 2. Data: 2008-12-01 21:26:43
    Temat: Re: [mBank] rachunek techniczny
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 01 gru 2008 o 22:16 GMT, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > Ma opcję spłaty, ale numeru rachunku na który to fizycznie idzie, nie widzi.

    Z tego co wiem to nie ma takiego rachunku.

    Plus jest taki, ze mozesz dokonac splaty w dowolnej chwili, o dowolnej
    porze. nawet 5 minut przed polnoca kiedy mija termin splaty kwoty
    minimalnej :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ This fortune intentionally left blank. ]

  • 3. Data: 2008-12-01 21:32:44
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Z tego co wiem to nie ma takiego rachunku.

    Szczerze mówiąc nie wydaje mi się to możliwe. Opieram się na tym, że można
    mieć więcej niż jedną KK podpiętą pod to samo eKonto.

    > Plus jest taki, ze mozesz dokonac splaty w dowolnej chwili, o dowolnej
    > porze. nawet 5 minut przed polnoca kiedy mija termin splaty kwoty
    > minimalnej :)

    Nie widzę żadnych plusów takiego rozwiązania, widzę natomiast minusy. Jakby
    był rachunek techniczny przeciez też mógłbym przelać 5 minut przed północą.

    Skrajnym testem jaki mógłbym wykonać jest doprowadzenie do zajęcia tego
    rachunku, przepuszczenie przez niego kwoty wolnej od zajęcia a potem
    stwierdzenie na mLinii, że chcę spłacić kartę. Ale troszkę się boję takiego
    testu. :-)

    marekz

  • 4. Data: 2008-12-01 21:35:54
    Temat: Re: rachunek techniczny
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 1 Gru, 22:32, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > rachunku, przepuszczenie przez niego kwoty wolnej od zajęcia a potem
    > stwierdzenie na mLinii, że chcę spłacić kartę. Ale troszkę się boję takiego

    Wlaśnie niemożność spłaty wskutek zajęcia jest największą wadą tego
    rozwiązania. Czy platyna funkcjonuje w taki sam sposób ?

  • 5. Data: 2008-12-01 21:39:11
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    > Czy platyna funkcjonuje w taki sam sposób ?

    Tak. Dobre, nie?

    marekz

  • 6. Data: 2008-12-01 21:50:35
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    MarekZ wrote:

    > Czy macie jakiś dobry patent na poznanie numeru rachunku technicznego
    > KK w mBanku?

    Pamiętam, że jak miałem KK w mB, to można było wybrać, aby opłata za
    powiadomienia sms szła z karty kredytowej (Obsługa kanałów->
    Powiadomienia SMS->Edytuj ustawienia->Pobieraj opłatę za pakiet i SMSy
    z) - czy aby nie ma tam podanego numeru rachunku na liście wyboru? ie
    mogę sprawdzić, bo nie mam karty...

    --
    MiCHA

  • 7. Data: 2008-12-01 21:57:32
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:49345c2c$0$29391$f69f905@mamut2.aster.pl...

> [...]
    > Powiadomienia SMS->Edytuj ustawienia->Pobieraj opłatę za pakiet i SMSy
    > z) - czy aby nie ma tam podanego numeru rachunku na liście wyboru? ie

    Niestety, tam jest numer karty.

    Może jest tak jak w Mille, że częścią numeru rachunku jest numer karty?
    Liczbę kontrolną można sobie wyliczyć. Czy ktoś prowadził tego rodzaju
    testy? Akurat mam 0,00 zł w mBanku, może ktoś by spróbował z 1 groszem?

    marrekz

  • 8. Data: 2008-12-01 22:03:17
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MarekZ" <m...@i...pl> writes:

> [...]
    > karty? Liczbę kontrolną można sobie wyliczyć. Czy ktoś prowadził tego
    > rodzaju testy? Akurat mam 0,00 zł w mBanku, może ktoś by spróbował z 1

    W *multi* przy składaniu wniosku można było wybrać, czy się chce
    rachunek techniczny czy multikonto. Ale *wydaje* mi się, że w *mbanku*
    takiego wyboru nie ma. Po prostu. A w *multi* NRB rachunku karty nie
    miał (chyba) nic wspólnego z numerem.
    KJ

  • 9. Data: 2008-12-01 22:13:30
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 1 Gru, 22:39, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
    > Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:c845544c-c559-42d2-a717-717a15db93aa@
    s20g2000yqh.googlegroups.com...

    > Tak. Dobre, nie?
    >
    > marekz

    Owszem. Zwłaszcza jak kupiłeś bilety do Australii dla całej familii,
    musisz je spłacić, a zajęli ci rachunek za dawno zapomniany mandat za
    parkowanie !

  • 10. Data: 2008-12-01 22:30:35
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rachunek techniczny czy multikonto. Ale *wydaje* mi się, że w *mbanku*
    > takiego wyboru nie ma. Po prostu. A w *multi* NRB rachunku karty nie

    Wyboru w mBanku nie ma, ale to przecież nie znaczy, że rachunek techniczny
    nie istnieje lub nie można go powołać do istnienia.

    Ta idea, żeby numer karty był częścią numeru rachunku jest raczej
    rzeczywiście nieperspektywiczna. Mam wrażenie, że na grupie ktoś kiedyś
    opisywał, że wymusił na mBanku podanie numeru rachunku technicznego.

    mz