eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › mBank - rezygnacja z karty i telefon
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 18

  • 1. Data: 2011-08-24 11:05:09
    Temat: mBank - rezygnacja z karty i telefon
    Od: jk <j...@g...com>

    Ostatnio w związku z wprowadzeniem opłaty za debetówkę mBanku kilku
    moich znajomych i ja zrezygnowaliśmy z tej karty. U każdego scenariusz
    jest ten sam, kilka dni po rezygnacji dzwoni konsultant z mBanku i
    oznajmia, że przecież kartę można mieć za darmo, jeśli się płaci
    100zł.

    W moim przypadku otworzyłem sobie Skarbonkowe w Getinie gdzie mam
    zupełnie bezpłatną debetówkę i to w dodatku PayPassa - miły bonus.
    Tłumaczę panu konsultantowi, że jeśli mam do wyboru kartę bezpłatną i
    "być może bezpłatną" (już o PayPassie nie mówię), to wolę bezpłatną.
    Jakoś tak wydawał się niepomiernie tym faktem zdumiony przez telefon.

    Zabawne, że mBank jest taki zdumiony, że działa wśród konkurencji z
    lepszą ofertą, chyba nie przywykli do tego. W dodatku bez sensu
    wywalać kasę na telefony do klientów, którzy z karty i tak już
    zrezygnowali.


  • 2. Data: 2011-08-24 11:10:35
    Temat: Re: mBank - rezygnacja z karty i telefon
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-24 13:05, jk pisze:
    > U każdego scenariusz
    > jest ten sam, kilka dni po rezygnacji dzwoni konsultant z mBanku i
    > oznajmia, że przecież kartę można mieć za darmo

    Też zrezygnowałem, ale nikt nie dzwonił.

    --
    Liwiusz


  • 3. Data: 2011-08-24 11:51:02
    Temat: Re: mBank - rezygnacja z karty i telefon
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2011-08-24 13:10, Liwiusz pisze:
    > W dniu 2011-08-24 13:05, jk pisze:
    >> U każdego scenariusz
    >> jest ten sam, kilka dni po rezygnacji dzwoni konsultant z mBanku i
    >> oznajmia, że przecież kartę można mieć za darmo
    >
    > Też zrezygnowałem, ale nikt nie dzwonił.
    >
    dzwonia i to bardzo namolnie


  • 4. Data: 2011-08-24 13:16:37
    Temat: Re: mBank - rezygnacja z karty i telefon
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 24 Aug 2011 13:10:35 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Też zrezygnowałem, ale nikt nie dzwonił.

    Może w pierwszej kolejności dzwonią do tych, którzy mieli jakiś ruch na
    koncie i/lub karcie.



    --
    xbartx


  • 5. Data: 2011-08-24 13:18:40
    Temat: Re: mBank - rezygnacja z karty i telefon
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    xbartx <b...@h...net> writes:

    > Dnia Wed, 24 Aug 2011 13:10:35 +0200, Liwiusz napisał(a):
    >
    >> Też zrezygnowałem, ale nikt nie dzwonił.
    >
    > Może w pierwszej kolejności dzwonią do tych, którzy mieli jakiś ruch na
    > koncie i/lub karcie.

    Raczej bym obstawiał, ze do tych co na początku likwidowali, to nie
    dzwoniono.
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2009/12/22/mamy-chorych-dzieci/
    Keyboard error press F1 continue


  • 6. Data: 2011-08-24 13:24:42
    Temat: Re: mBank - rezygnacja z karty i telefon
    Od: michalp <m...@i...pl>

    Szczerze powiem, że jeśli miałbym do wyboru interfejs internetowy
    Getina, to wolałbym płacić 2 zł za kartę (chociaż trudno mi sobie
    wyobrazić, że ktoś mający konto w mBanku nie użyje karty na co
    najmniej 100 zł. Samo oszczędzanie w tym banku nie ma sensu, więc po
    prostu faktycznie lepiej zamknąć konto).

    Michał


  • 7. Data: 2011-08-24 13:28:30
    Temat: Re: mBank - rezygnacja z karty i telefon
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2011-08-24 15:24, michalp pisze:
    > Szczerze powiem, że jeśli miałbym do wyboru interfejs internetowy
    > Getina, to wolałbym płacić 2 zł za kartę (chociaż trudno mi sobie
    > wyobrazić, że ktoś mający konto w mBanku nie użyje karty na co
    > najmniej 100 zł.

    ja nie uzywam

    Samo oszczędzanie w tym banku nie ma sensu, więc po
    > prostu faktycznie lepiej zamknąć konto).

    jest jeszcze w mbanku sfi i emakler dla ktorych warto miec to konto za 0zl

    >
    > Michał


  • 8. Data: 2011-08-24 13:54:44
    Temat: Re: mBank - rezygnacja z karty i telefon
    Od: RobertS <b...@x...pl>


    >> Też zrezygnowałem, ale nikt nie dzwonił.
    >
    > Może w pierwszej kolejności dzwonią do tych, którzy mieli jakiś ruch na
    > koncie i/lub karcie.
    >
    >
    >
    do mnie chyba też dzwonili (nawet intensywnie), ale mam ustawione
    automatyczne odrzucanie dzwoniących z numeru prywatnego...i nie miałem
    okazji z konsultantem pogadac ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS


  • 9. Data: 2011-08-24 14:11:31
    Temat: Re: mBank - rezygnacja z karty i telefon
    Od: luc <b...@g...net>

    On 24 Sie, 13:51, pawlin <p...@f...com> wrote:
    > W dniu 2011-08-24 13:10, Liwiusz pisze:> W dniu 2011-08-24 13:05, jk pisze:
    > >> U każdego scenariusz
    > >> jest ten sam, kilka dni po rezygnacji dzwoni konsultant z mBanku i
    > >> oznajmia, że przecież kartę można mieć za darmo
    >
    > > Też zrezygnowałem, ale nikt nie dzwonił.
    >
    > dzwonia i to bardzo namolnie

    Z zastrzeżonego dzwonią?
    No to spokój :-)

    pzdrwm
    luc

    'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.
    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...


  • 10. Data: 2011-08-24 16:35:15
    Temat: Re: mBank - rezygnacja z karty i telefon
    Od: Duke <d...@g...com>

    W dniu 2011-08-24 13:05, jk pisze:

    > W moim przypadku otworzyłem sobie Skarbonkowe w Getinie gdzie mam
    > zupełnie bezpłatną debetówkę i to w dodatku PayPassa - miły bonus.

    Jeżeli wydasz którąkolwiek kartą co najmniej 100 zł miesięcznie to
    mBankowy MasterCard Debit PayPass również jest bezpłatny.

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1