  • 11. Data: 2011-08-24 18:01:29
    Temat: Re: mBank - rezygnacja z karty i telefon
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    > Jeżeli wydasz którąkolwiek kartą co najmniej 100 zł miesięcznie to
    > mBankowy MasterCard Debit PayPass również jest bezpłatny.

    Ja wydaję nawet więcej, polbankową KK, a nie chcą mnie w mBanku zwolnić z
    opłat. Może nie wiedzą o tym co napisałeś?

  • 12. Data: 2011-08-24 21:02:45
    Od: Duke <d...@g...com>

    W dniu 2011-08-24 20:01, Marcepan pisze:

    > Ja wydaję nawet więcej, polbankową KK, a nie chcą mnie w mBanku zwolnić
    > z opłat. Może nie wiedzą o tym co napisałeś?

    Dobrze wiesz że chodziło o *dowolną mBankową* kartę.
    No, ale musiałeś zabłysnąć.

  • 13. Data: 2011-08-25 06:37:40
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2011-08-24 16:11, luc pisze:

    > Z zastrzeżonego dzwonią?

    tak

  • 14. Data: 2011-08-25 09:15:27
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 24 Aug 2011 15:54:44 +0200, RobertS napisał(a):

    > do mnie chyba też dzwonili (nawet intensywnie), ale mam ustawione
    > automatyczne odrzucanie dzwoniących z numeru prywatnego...i nie miałem
    > okazji z konsultantem pogadac ;-)

    Mbanki chyba dzwonią z normalnego numeru.

    --
    xbartx

  • 15. Data: 2011-08-25 11:46:21
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 25 Aug 2011 09:15:27 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Mbanki chyba dzwonią z normalnego numeru.

    Oj nie, namiętnie z zastrzeżonego. Nawet ich assistance medyczny.
    Najwyraźniej chora polityka firmy.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 16. Data: 2011-08-27 11:36:04
    Od: jk <j...@g...com>

    On 25 Sie, 13:46, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:
    >  Oj nie, namiętnie z zastrzeżonego. Nawet ich assistance medyczny.
    > Najwyraźniej chora polityka firmy.

    Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze - prawdopodobnie
    VoIP z "nieznanego" numeru (zastrzeżonego) jest tańszy niż VoIP ze
    zdefiniowanego. Tak zdaje się jest z SMSami z płatnych bramek - jak
    chcesz mieś "swój" numer nadawcy, to jest to droższe niż wiadomość z
    dowolnego numeru.

  • 17. Data: 2011-08-29 09:09:21
    Od: s...@a...pl

    Do mnie nie można dodzwonić się z "numeru prywatnego" i MBank dzwonił z normalnego
    numeru.
    Funkcja blokady połączeń z "numerów prywatnych" do bardzo pomocne narzędzie.
    Ogranicza dzwoniących z call centrów.

  • 18. Data: 2011-08-29 09:54:36
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    s...@a...pl wrote:
    > Do mnie nie można dodzwonić się z "numeru prywatnego" i MBank dzwonił z normalnego
    > numeru.

    Niektore banki jednak sobie z tym nie radza. Np. Lukas. Zlozylem wniosek
    o jeden z produktow, na stronie informacja, ze zadzwonia. Po pewnym czasie
    sam zadzwonilem, powiedziano mi, ze probowano wielokrotnie dzwonic, ale
    moj numer chyba jest niepoprawny, potwierdzili i znow mial ktos oddzwonic,
    i oczywiscie przez 3 miesiace zadnego kontaktu ;-)

    a.