  • 51. Data: 2008-02-06 15:34:10
    Temat: Re: mBank rezygnuje z opłat za przelewy!
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > Przedostatni - Citi ma marmurki do wplat gotowki

    i jeszcze jeden - przelewy zagraniczne online, bez prowizji jeżeli przez
    net.
    Niestety przez telefon trzeba zdefiniować odbiorce.

    Marcin

  • 52. Data: 2008-02-06 17:14:48
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "otrov" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie przesadzasz czasem?
    > Mam konto w mBanku i VW (założone właśnie po pamiętnym wprowadzeniu
    > opłat).

    jak wiesz - ludzie maja rozne gusta i opinie. ja przetestowalam oba banki i
    wybralam mbank.

  • 53. Data: 2008-02-06 17:53:02
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Wed, 6 Feb 2008 09:45:09 +0100, sensei napisał(a):

    > Dla porownania podam ze taki np. VW bank ma Plus Konto 4,5% z ktorego mozna
    > przelewac dowolna ilosc razy placac za token rocznie 36zl.

    Albo i nie płacąc - od dwóch albo trzech lat nie byłem jeszcze skasowany za
    token.

    AK

  • 54. Data: 2008-02-06 19:05:52
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    sensei napisał(a):
    > Chyba tego nie cwiczyles. Ja juz sie raz z mbanku wyprowadzalem
    > przenoszac-wklepujac listy ponad 30 odbiorcow, przenoszac
    > wielomiesieczne zlecenia stale etc.

    Ja mam moze 10 zdefinowanych przelewow w koncie glownym. I tyle, 30
    minut roboty.

    --
    Mithos

  • 55. Data: 2008-02-07 07:48:23
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 6 Feb 2008 06:33:36 +0100, siliana napisał(a):

    > oj, ale strona vw jest tragiczna i ma mniej mozliwosci. ja tez sie do nich
    > przenioslam po wprowadzeniu oplat przez mbank, ale wrocilam. mbank ma
    > bardziej intuicyjna strone i wogole jest mi w nim lepiej.

    Hmm, da się zrobić mniej intuicyjny interfejs niż mbank? :)
    Najgorsza wada mBanku to dziura w bezpieczeństwie - czyli brak jakiejkolwiek
    autoryzacji przelewów zdefiniowanych... Druga wada to również dziura, tym
    boleśniejsza w połączeniu z poprzednią - hasło na wejściu nie jest maskowane
    tylko zawsze się podaje całe. Jakoś w interfejsie telefonicznym potrafią
    pytać wyrywkowo o cyfry hasła a tu nie... :(

    Co jest intuicyjnego w umieszczeniu przyszłych przelewów w _historii_? :)

    Obsługa kart kredytowych w mBanku to jakiś koszmar. Brak numeru konta do
    spłaty karty, limit dostępny w "warunkach umowy"...

    Ja co prawda się przeniosłem do mBanku ze wszystkim - pekao z 12zł/miesiąc
    nic nie dawało poza lepszym interfejsem (który i tak za chwilę zniknie), ale
    jestem bardzo daleki od chwalenia mBanku.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 56. Data: 2008-02-07 07:49:42
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 05 Feb 2008 22:50:29 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):
    > Odkąd s wpłatomaty.

    Wpłatomaty, które zaksięgują wpłatę po x dniach - albo jej nie zaksięgują bo
    stwierdzono w kopercie tylko obecność ścinków z gazet i co nam pan zrobi :)

  • 57. Data: 2008-02-07 08:17:33
    Od: "ls" <n...@s...pisac.pl>

    Uzytkownik otrov napisal(a):
    > Mam konto w mBanku i VW (założone właśnie po pamiętnym wprowadzeniu
    > opłat). ...
    > Zgadzam się z tym co pisze sensei - nie zamierzam drugi raz ćwiczyć
    > przenosin, bo ryzyko istnieje. Jak mBank przez 5 lat pozostanie bez
    > opłat to dopiero wtedy się zastanowię nad przenosinami.
    > Niestety zagrali sobie wtedy ostro - zrobili sobie z gęby cholewę a ja
    > i myślę, że również wielu innych ludzi, bardzo tego nie lubi.

    Jak mBank w prowadzil oplaty, ja rowniez zalozylem konto w VW.
    Ale i VW niedlugo potem wprowadzil oplaty - konto zamknalem.
    W mBanku konto zostawilem (bez oplat za prowadzenie), tylko z przelewami
    przenioslem sie gdzie indziej, tam, gdzie byly bezplatne.
    Teraz w mBanku znow bedzie fajnie - moge tylko sie z tego cieszyc.
    Nie ma powodu podchodzic do tego wszystkiego tak emocjonalnie ("ostre
    zagrania, z geby cholewa") - to tylko biznes i pieniadze.
    Jak wprowadzaja oplaty, odchodze, jak ich nie ma - moge wrocic, bez
    sentymentow.
    --
    pozdr.
    ls

  • 58. Data: 2008-02-07 08:26:27
    Od: "ls" <n...@s...pisac.pl>

    Uzytkownik sensei napisal(a):
    > Chyba tego nie cwiczyles. Ja juz sie raz z mbanku wyprowadzalem
    > przenoszac-wklepujac listy ponad 30 odbiorcow, przenoszac
    > wielomiesieczne zlecenia stale etc. ...

    Nie przesadzajmy, u mnie przenoszenie tez ok. 30 odbiorcow z BPH do TB to
    tylko:
    Ctrl+C - Ctrl+V, Ctrl+C - Ctrl+V, ...
    i voila!
    Nie jest to taki straszny trud ;)
    --
    pozdr.
    ls

  • 59. Data: 2008-02-07 09:27:38
    Od: otrov <o...@w...pl>

    ls pisze:

> [...]
    > zagrania, z geby cholewa") - to tylko biznes i pieniadze.
    > Jak wprowadzaja oplaty, odchodze, jak ich nie ma - moge wrocic, bez

    No cała zabawa polega na tym, że w paru miejscach jednak podaje się
    numer rachunku a i historię konta fajnie jest móc później przejrzeć. Ja
    również podchodzę bez sentymentów, tylko statystycznie patrząc zmiana
    diametralnie zdania w tym jednym punkcie (opłaty za przelewy minmo
    wczesniejszych deklaracji) zwiększa prawdopodobieństwo, że zmienią
    zdanie również w innych punktach co do których się zarzekają. Po prostu
    wiem czego się spodziewać od danego banku.

    o.

  • 60. Data: 2008-02-07 10:09:06
    Od: "ls" <n...@s...pisac.pl>

    Uzytkownik otrov napisal(a):
> [...]
    > zdanie również w innych punktach co do których się zarzekają. Po prostu
    > wiem czego się spodziewać od danego banku.

    Wyglada na to, ze nie ma co wierzyc deklaracjom, jesli chodzi o pieniadze.
    A bank to nie Zawisza, ktory dotrzymuje raz danego slowa. Niestety :(
    Trzeba patrzyc na "tu i teraz", sytuacja na rynku zmienia sie dynamicznie,
    oplaty raz sie zwiekszaja, raz zmniejszaja.
    Jedni beda wiernie trzymac konto w jednym banku, inni beda czesto zmieniac
    konta w zaleznosci od oferty.
    Banki licza na tych pierwszych, ja naleze do tych drugich ;)
    A ten nr konta, ktory podaje w tych paru miejscach to wlasnie mBankowy - w
    koncu prowadzenie od zawsze za free, jesc nie wola.
    No a jakby po tych ladnych paru latach mialyby byc jakies oplaty, to juz
    zrobie sobie w te miejsca spacerek i nr zmienie - cos za cos.
    Inny wybierze wygode i stalosc, ale za to bedzie musial zaplacic.
    Najwazniejsze, ze i ktos taki i ja - obaj mamy wybor :)
    --
    pozdr.
    ls