  • 1. Data: 2004-01-26 21:19:00
    Temat: [mBank] rotfl.. niezle traktuja klienta
    Od: "Waldek Godel" <n...@o...info>

    jak klikniecie na to blyskotliwe wyliczenie jak to mbank jest
    najtanszy na swiecie, to w rogu jest uzasadnienie, jak to
    wyliczyli... baaardzo mi sie podoba jedno zdanie, w warunkach
    wstepnych:
    a.. na rachunku klienta utrzymuje się osad w wysokości 2000 zł

    mozecie mi powiedziec, jak zrobic, zeby mi sie tez osadzalo tak
    jak w zalozeniach???

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    a...@o...info, a...@t...org

  • 2. Data: 2004-01-27 07:38:46
    Temat: Re: [mBank] rotfl.. niezle traktuja klienta
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > mozecie mi powiedziec, jak zrobic, zeby mi sie tez osadzalo tak
    > jak w zalozeniach???

    pracowac, oszczedzac, nie pic nie palic, nie pier... tylko czy jest po
    co wtedy zyc.....

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie