  • 1. Data: 2004-03-04 08:54:50
    Temat: [mBank] rynek decyduje ...
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

    notatka prasowa, sorry jeśli Amra ją już podesłał ;-)

    http://mbank.netpr.pl/notatka_14548.html

    pozdr.
    hidie

  • 2. Data: 2004-03-04 08:57:08
    Temat: Re: [mBank] rynek decyduje ...
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    hidie wrote:
    > notatka prasowa, sorry jeśli Amra ją już podesłał ;-)
    >
    > http://mbank.netpr.pl/notatka_14548.html
    >
    > pozdr.
    > hidie

    jak zwykle nie da się czytać pod FireFoxem :-(
    KJ

    --
    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 3. Data: 2004-03-04 09:02:29
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > notatka prasowa, sorry jeśli Amra ją już podesłał ;-)
    >
    > http://mbank.netpr.pl/notatka_14548.html

    Za wcześnie na taki osąd, zamknięcie rachunku trwa miesiąc...
    Poza tym średnie saldo na rachunku spadło już poniżej 3300.

  • 4. Data: 2004-03-04 09:06:50
    Od: "Krzysztof K" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > jak zwykle nie da się czytać pod FireFoxem :-(
    > KJ

    To już chyba tak;
    http://mbank.netpr.pl/PressOffice/text_format.jsp?pr
    s_id=14548

  • 5. Data: 2004-03-04 09:10:52
    Od: "Jerzy \"Doom_\" Zientkowski" <d...@N...irc.pl>

    > Za wcześnie na taki osąd, zamknięcie rachunku trwa miesiąc...
    > Poza tym średnie saldo na rachunku spadło już poniżej 3300.
    Hihi...
    U mnie spadło z 1 zera więcej do 3 zer mniej, niż powyższa sumka :)
    Ale konta nie zamknę, będę pod koniec roku dumnym 900tysięcznym
    użytkownikiem mBanku.
    Doom_

  • 6. Data: 2004-03-04 09:17:37
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

    > Za wcześnie na taki osąd, zamknięcie rachunku trwa miesiąc...
    > Poza tym średnie saldo na rachunku spadło już poniżej 3300.
    >
    > --
    tzn.?

    ja nie osądzałem, tylko podesłałem link ...
    jeśli chodzi o interpretację faktów (zakładam, ze liczby są prawdziwe) podaną w
    notatce prasowej to oczywiste jest, że trzeba wziąć poprawkę na PR
    hidie
    PS
    ale stabilny wzrost liczby rachunków jednak nieco przeczy tezie o
    _masowej_i_zauważalnej_ tendencji do ich zamykania, bardziej znaczący byłby
    spadek depozytów _na_tle_innych_banków_ (np. VWB?)

  • 7. Data: 2004-03-04 09:28:03
    Od: "b." <f...@f...onet.pl>

    Użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > jak zwykle nie da się czytać pod FireFoxem :-(
    > KJ

    a mi sie dalo po f. 0.7 czyzby w 0.8 cos spieprzyli?
    dodaj sobie flash click to view ;-)

    b.

  • 8. Data: 2004-03-04 09:34:00
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "hidie" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    byłby
    > spadek depozytów _na_tle_innych_banków_ (np. VWB?)

    Proces otwierania rachunkow w VW sie przeciaga ostatnio, wiec nie ma co sie
    dziwic ze jeszcze nie widac odplywu gotowki z mB.

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2004-03-04 10:00:42
    Od: "Marek M." <m...@h...com.antyspam>

    Kamil Jońca wrote:

    > jak zwykle nie da się czytać pod FireFoxem :-(

    pod Mozilla 1.6 bez problemu.
    --
    pozdrawiam,
    Marek

  • 10. Data: 2004-03-04 14:26:36
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <0...@n...onet.pl>, hidie wrote:

    > tzn.?
    >
    > ja nie osądzałem, tylko podesłałem link ...

    I nadałeś tytuł postowi...

    Renata