  • 1. Data: 2013-06-11 08:20:23
    Temat: mBank - "skip payment" diabli wzięli?
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Standardzik - po wygenerowaniu trzech wyciągów dzwoniło się do mBanku
    dzień-dwa przed kolejnym wyciągiem, składało dyspozycję zmiany dnia na
    TenCoWłaśnieMinął, i odraczało dzień spłaty o prawie miesiąc.

    Wczoraj żona ćwierkała do banku, zmieniła datę z 11 na 8, i dzisiaj
    siurprajz, bo do 4 lipca chcą kasiorę. To jakaś zorganizowana akcja przy
    okazji ostatnich zmian regulaminów, czy konsultant coś pomerdał?

    A tak było pięknie. :)

    AK

  • 2. Data: 2013-06-11 09:22:33
    Temat: Re: mBank - "skip payment" diabli wzięli?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" napisał w wiadomości grup
    et...

    > Wczoraj żona ćwierkała do banku, zmieniła datę z 11 na 8, i dzisiaj
    > siurprajz, bo do 4 lipca chcą kasiorę. To jakaś zorganizowana akcja przy
    > okazji ostatnich zmian regulaminów, czy konsultant coś pomerdał?

    Bardzo poważny błąd. Nic się nie zmieniło, konsultant też nic nie pomerdał.

    Wyciąg generowany co do zasady 8 dnia miesiąca, w tym miesiącu generuje się
    10 dnia miesiąca (ósmego była sobota).

    Należało w tym przypadku zmienić datę generowania wyciągu na 5 dzień
    miesiąca.

  • 3. Data: 2013-06-11 09:37:53
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 11 Jun 2013 09:22:33 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Bardzo poważny błąd. Nic się nie zmieniło, konsultant też nic nie pomerdał.
    > Wyciąg generowany co do zasady 8 dnia miesiąca, w tym miesiącu generuje się
    > 10 dnia miesiąca (ósmego była sobota).

    ... mać, odpowiedziało echo. :)

    Dzięki za wyjaśnienie, na ten drobiazg nie zwróciłem uwagi, a w
    poniedziałek znów bym się naciął, bo będę majstrował przy własnej karcie.

    AK

  • 4. Data: 2013-06-11 11:32:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 11 Jun 2013 09:37:53 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):
    > ... mać, odpowiedziało echo. :)
    > Dzięki za wyjaśnienie, na ten drobiazg nie zwróciłem uwagi, a w
    > poniedziałek znów bym się naciął, bo będę majstrował przy własnej karcie.

    No tak, najpierw sie wyciaga miesiac nieoprocentowanego kredytu, a
    potem narzeka na wysokie oplaty :-)

    J.

  • 5. Data: 2013-06-11 12:16:08
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 11 Jun 2013 11:32:16 +0200, J.F. napisał(a):

    > No tak, najpierw sie wyciaga miesiac nieoprocentowanego kredytu

    Sami proponują, to się bierze.

    > a potem narzeka na wysokie oplaty :-)

    Eee tam, ja nie narzekam - proste pytanie zadałem. A opłat akurat brak - po
    prostu trzeba będzie kilka dni wcześniej pozwolić bankowi cieszyć się jego
    pieniędzmi.

    AK

  • 6. Data: 2013-06-11 18:16:07
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości

    > ... mać, odpowiedziało echo. :)
    >
    > Dzięki za wyjaśnienie, na ten drobiazg nie zwróciłem uwagi, a w
    > poniedziałek znów bym się naciął, bo będę majstrował przy własnej karcie.

    Dla mnie 11 jest optymalnym terminem, bo zawsze zdążą z wyciągiem przed
    15-tym (ZUS).
    P.G.