  • 1. Data: 2008-07-28 14:20:36
    Temat: mBank - spłata kredytu hipotecznego
    Od: martin <m...@g...com>

    Witam,

    Niedługo inny bank spłaci mój kredyt hipoteczny w mBanku. Ponieważ
    opinia o kredycie była wystawiona trochę wcześniej różnica w kwocie do
    spłaty jest dosyć znaczna - drugi bank wpłaci więcej na rachunek spłaty
    kredytu niż aktualne zadłużenie. Czy ktoś miał taką sytuację? Ile może
    potrwać zwrot nadpłaty na moje konto? Czy potrzebne do tego będzie
    jakieś podanie czy stanie się to automatycznie? Mam też w mBanku blokadę
    na rachunku z powodu nieuregulowanego wojska. Jak szybko bank zdejmuje
    tę blokadę? Automatycznie czy po złożeniu wniosku?

    dzięki
    m.

  • 2. Data: 2008-07-28 14:29:38
    Temat: Re: mBank - spłata kredytu hipotecznego
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 28 Jul 2008 16:20:36 +0200, w <g6kkhp$2bj0$1@news2.ipartners.pl>, martin
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > Mam też w mBanku blokadę
    > na rachunku z powodu nieuregulowanego wojska.

    He? Jak za coś takiego blokują konto??

  • 3. Data: 2008-07-28 14:33:52
    Od: martin <m...@g...com>

    r...@k...pl pisze:

    > He? Jak za coś takiego blokują konto??

    Nie konto tylko określoną kwotę na koncie. W moim przypadku jest to
    równowartość 9 rat. Był to warunek uruchomienia kredytu zapisany w umowie.

    m.