  • 1. Data: 2008-08-05 11:03:17
    Temat: mBank - splata kredytu z konta
    Od: martin <m...@g...com>

    Witam,

    Czy ktoś wie co się dzieje jak na koncie z którego spłacany jest kredyt
    hipoteczny nie ma wystarczających środków w dniu spłaty?
    Czy:
    1) bank pobiera kwotę robiąc nieuzgodniony debet
    2) na saldzie kredytu pojawia niedopłata?

    dzięki
    m.

  • 2. Data: 2008-08-05 11:19:02
    Temat: Re: mBank - splata kredytu z konta
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > Czy:
    > 1) bank pobiera kwotę robiąc nieuzgodniony debet
    > 2) na saldzie kredytu pojawia niedopłata?

    nie wiem jak jest w mBanku, ale w innym banku z konta zostaną pobrane środki
    w wysokości jaka jest dostępna (bank debetu nie zrobi), a niepobrana kwota
    będzie "wisiała" jako zadłużenie przeterminowane i oczywiście zostaną
    naliczone odsetki w odpowiedniej wysokości (ile: jest w umowie kredytu),

    jak kasa na koncie się pojawi to reszta raty zostanie ściągnięta razem z
    odsetkami i oczywiście bank zapamięta sobie to, że rata nie została w
    terminie spłacona...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-08-05 11:34:16
    Od: martin <m...@g...com>

    RobertS pisze:

    > nie wiem jak jest w mBanku, ale w innym banku z konta zostaną pobrane środki
    > w wysokości jaka jest dostępna (bank debetu nie zrobi), a niepobrana kwota

    To chyba zależy od banku i rodzaju kredytu. W millenium bank robi
    nieuzgodniony debet przy spłacie kredytu gotówkowego a przy spłacie
    karty nie.

    m.

  • 4. Data: 2008-08-05 11:45:07
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > To chyba zależy od banku i rodzaju kredytu. W millenium bank robi
    > nieuzgodniony debet przy spłacie kredytu gotówkowego a przy spłacie karty
    > nie.
    >
    > m.

    na pewno sposób postępowania jest określony w regulaminie kr. hipo

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-08-06 21:06:50
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie>

    Użytkownik "martin" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy:
    > 1) bank pobiera kwotę robiąc nieuzgodniony debet
    > 2) na saldzie kredytu pojawia niedopłata?

    Analogiczna sytuacja z kredytem gotówkowym w mBanku: na koncie kredytowym
    pojawia się niedopłata (i parę czerwonych cyferek za znakiem minus).

    Można wtedy spłacić robiąc przelew "ręcznie". I nareszcie wiadomo dokładnie,
    jaka jest rata!

    k.

  • 6. Data: 2008-08-08 07:21:10
    Od: martin <m...@g...com>

    martin pisze:
> [...]
    > Czy:
    > 1) bank pobiera kwotę robiąc nieuzgodniony debet
    > 2) na saldzie kredytu pojawia niedopłata?

    działa wersja 1)
    przetestowane.

    m.