  • 1. Data: 2003-08-02 14:20:57
    Temat: [mBank] storno - korekta odsetek dodatnich
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Witam
    Wczoraj pojawiło mi się coś takiego w historii rachunku. O co chodzi??
    Kupowałem ostatnio kartą w Czechach. Najpierw była blokada, a później
    obciążenie rachunku inną kwotą (o 1,50 większą niż blokada). Może to ma
    coś wspólnego z tą korektą?? Dodam że rok temu konta w mbanku nie miałem
    więc to nie opisywany na grupie błąd z rozliczeniem jakiegoś przelewu
    sprzed roku.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyślij swoją relację i wygraj roczną prenumeratę
    "Podróży". Szczegóły na www.tramping.slask.prv.pl

  • 2. Data: 2003-08-02 15:20:28
    Temat: Re: [mBank] storno - korekta odsetek dodatnich
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    Płciłeś kartą w lipcu a rozliczenie było już w sierpniu. mBank liczy odsetki
    wg dat transakcji, zatem skorygował ci odsetki za lipiec zaraz jak otrzymał
    rozliczenie, gdyż pierwotnie naliczona wartość odsetek za lipiec nie
    uwzględniała transakcji kartą (bo ważne jest rozliczenie, a nie blokada).

    Pozdrawiam

    Marek

  • 3. Data: 2003-08-02 15:31:59
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Marek J<NOSPAMmarkusj@.interia.pl>
    nagryzmolił(a) w news:bggkof$n05$1@news.onet.pl:

> [...]
    > zaraz jak otrzymał rozliczenie, gdyż pierwotnie naliczona wartość
    > odsetek za lipiec nie uwzględniała transakcji kartą (bo ważne jest

    Ale blokada została zdjęta też w lipcu.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański

  • 4. Data: 2003-08-02 15:44:26
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:bgglhe$4q$1@inews.gazeta.pl...
    > Osobnik podający się za Marek J<NOSPAMmarkusj@.interia.pl>
    > nagryzmolił(a) w news:bggkof$n05$1@news.onet.pl:

    > Ale blokada została zdjęta też w lipcu.

    A kiedy było rozliczenie tj. z jaką datą księgowania pojawiła się operacja w
    historii ?

    Marek

  • 5. Data: 2003-08-02 16:00:08
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Marek J<NOSPAMmarkusj@.interia.pl>
    nagryzmolił(a) w news:bggm5c$pl1$1@news.onet.pl:

    > A kiedy było rozliczenie tj. z jaką datą księgowania pojawiła się
    > operacja w historii ?

    Która operacja?

    Kupno w Czechach:
    data operacji
    12-07-2003
    data księgowania
    16-07-2003

    Storno uznania:
    data operacji
    01-08-2003
    data księgowania
    31-07-2003

    Innych zakupów za granicą nie robiłem.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański

  • 6. Data: 2003-08-02 17:40:28
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    Chodziło mi o zakup w Czechach, ale widzę, że zarówno zakup jak i
    rozliczenie było w tym samym miesiącu, zatem jeżeli nie miałeś innej
    transakcji (może być również w Polsce - to co napisałemw pierwszej
    odpowiedzi dotyczy wszystkich zakupów) takiej, że płaciłeś w lipcu a
    rozliczyli Ci w sierpniu (sprawdź historię do poniedziałku, możesz tam coś
    mieć), to nie wiem skąd mogła się wziąć ta korekta i jestem pełen znaków
    zapytania ;-)
    Najlepiej zadzwoń na mLinię i zapytaj skąd to cudo.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 7. Data: 2003-08-02 17:49:01
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Marek J<NOSPAMmarkusj@.interia.pl>
    nagryzmolił(a) w news:bggsuu$99j$1@news.onet.pl:

> [...]
    > rozliczyli Ci w sierpniu (sprawdź historię do poniedziałku, możesz
    > tam coś mieć), to nie wiem skąd mogła się wziąć ta korekta i jestem

    Ostatnie zakupy kartą 21 lipca. Później parę przelewów ale one tu chyba
    nie mają nic do rzeczy.

    > Najlepiej zadzwoń na mLinię i zapytaj skąd to cudo.

    Chyba tak zrobię. Próbowałem się czegoś dowiedzieć przez maila. Poczekam
    jeszcze do poniedziałku jak nie odpiszą to zadzwonię do nich. Kwota jest
    na prawdę śmieszna ale nie o to chodzi. Chcę wiedzieć DLACZEGO.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański

  • 8. Data: 2003-08-03 12:01:44
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 Aug 2003 16:20:57 +0200, Marcin Lubojański
    <m...@p...pl> napisał(a):

    >Wczoraj pojawiło mi się coś takiego w historii rachunku. O co chodzi??

    W lipcu otrzymałeś odsetki za czerwiec.
    Np. wypłata z bankomatu 29.06.2003
    została rozliczona 03.07.2003
    Zatem za 2 dni odsetki Ci się nie należały.
    Przy kolejnym naliczaniu odsetek bank
    "odzyskuje" nadpłacone odsetki.

    BAH

  • 9. Data: 2003-08-03 12:43:25
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za BAH<b...@p...onet.pl> nagryzmolił(a) w

> [...]
    > Np. wypłata z bankomatu 29.06.2003
    > została rozliczona 03.07.2003
    > Zatem za 2 dni odsetki Ci się nie należały.

    A...rzeczywiście. Ja szukałem "winowajcy" lipiec/sierpień. ;-)

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański

  • 10. Data: 2003-08-04 10:25:54
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 2 Aug 2003 16:20:57 +0200, Marcin Lubojański
    <m...@p...pl> wrote:

    >Wczoraj pojawiło mi się coś takiego w historii rachunku. O co chodzi??

    no to ja też coś takiego mam, ale na eMaksie, którego karta nawet nie
    jest aktywna (i oczywiście żadnych operacji nią nie było).

    --
    Jarek Andrzejewski