  • 31. Data: 2011-06-11 11:28:30
    Temat: Re: mBank - strzyzenia klientow ciag dalszy
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 11 Jun 2011 13:02:32 +0200, mvoicem wrote:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Podążaj za podkresleniem.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 32. Data: 2011-06-11 11:29:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > On 2011-06-11, Ghost <g...@e...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ależ nie wprowadził "po nic". Całkiem sensownie, chce się pozbyć części
    > martwych kont

    Ojej, bo nie oplaca sie brac kasy za wystawianie karty.

    > Nie pasują Ci warunki to zamknij kartę lub konto.

    I nie dyskutuj, zwlaszcza na grupach dyskusyjnych, bo jeszcze ktos zauwazy i
    zrobi to samo.

    > Darcie szat na grupie i nazywanie innych frajerami tylko dlatego,
    > że mają inną opinię, jest po prostu dziecinnym zachowaniem.

    Zachowujesz sie dziecinnie majac pretensje o moja opinie na temat
    frajerstwa.

  • 33. Data: 2011-06-11 11:35:19
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-06-11, Ghost <g...@e...pl> wrote:

    [...]

    > Ojej, bo nie oplaca sie brac kasy za wystawianie karty.

    I przepraszam chcesz im zabronić takiej decyzji biznesowej?

    > I nie dyskutuj, zwlaszcza na grupach dyskusyjnych, bo jeszcze ktos zauwazy i
    > zrobi to samo.

    Dyskutować oczywiście można, ale Ty nie dyskutujesz, tylko trollujesz
    (patrz niżej).

    > Zachowujesz sie dziecinnie majac pretensje o moja opinie na temat
    > frajerstwa.

    Tłumacząc Twoje zdanie powyższe zdanie: "a nie bo Ty"?
    Wymyśl swoje argumenty to po pierwsze.

    Po drugie nazywasz _osobę_ frajerem (czyli stosujesz adpersonany), a nie
    wyrażasz opinie na temat jakiegoś zachowania (jak ja opisując że coś
    jest dziecinnym zachowaniem).

    Mówiąc wprost: uprawiasz trolling klasy C - mizerny, pieniacki i rozpoznawalny
    w 1-2 postach, a nie wyrażasz jakiekolwiek sensowne opinie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 34. Data: 2011-06-11 14:14:18
    Od: Adam <b...@a...pl>

    > Ależ nie wprowadził "po nic". Całkiem sensownie, chce się pozbyć części
    > martwych kont i podnieść rentowność obsługi ROR (mit że z tego obracania
    > pieniedzy trzymanych na ROR bank ma "niewiadomo ile" jest ciągle tylko
    > mitem, niekoniecznie mającym pokrycie w faktach).

    Chyba mBank się wystraszył. Temat płatności kart zniknął z blogu razem z
    komentarzami, praktycznie wszystkimi negatywnymi. Jeszcze kilkanaście
    minut temu wszystko było. Ciekawa sytuacja. Oddadzą komentarze, czy coś
    zakręcą?

  • 35. Data: 2011-06-11 14:31:18
    Od: Rzetelny Solidny <r...@g...com>

    On Jun 11, 12:52 pm, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
    > Ależ nie wprowadził "po nic". Całkiem sensownie, chce się pozbyć części
    > martwych kont

    To ciekawe! A PO CO? To mBank ma problem z utrzymaniem infrastruktury
    informatycznej? (Przecież to "bank internetowy w 100%")
    Innego powodu nie mozna sobie wyobrazic - w czym przeszkadzaja lub sa
    ciezarem tzw. "martwe konta"? Przeciez z kilkoma setkami tysiecy z
    nich poradzlby sobie zwykly wspolczesny PeCet!

    > Nie pasują Ci warunki to zamknij kartę lub konto.

    Ot: mBank chyba klientow ma W DUPIE - czyzby jakis szwindel "rzadowy"
    wpadl na ruszt? A moze to cos z OFE? Ciekawe...

  • 36. Data: 2011-06-11 15:28:21
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-06-11, Rzetelny Solidny <r...@g...com> wrote:

    [...]

    > To ciekawe! A PO CO?

    A czemu nie?

> [...]
    > sobie wyobrazic - w czym przeszkadzaja lub sa ciezarem tzw.
    > "martwe konta"? Przeciez z kilkoma setkami tysiecy z nich poradzlby

    A co to ma do rzeczy? Ktoś władny postanowił że cena za "martwiaka" to
    tyle a tyle. Jaki to ma związek z kosztami, to nie wiem?

    Ty też pracujesz po kosztach? A może chciałbyś, żeby Ci dekretem rząd
    obwieścił: "od dzisiaj Rzetelny Solidny zarabia minimalną krajową, bo
    takie ma koszty. I ani śmie zarabiać więcej!"? Wolny rynek mamy, obudź
    się!

    > Ot: mBank chyba klientow ma W DUPIE

    mBank jako osoba prawna nie ma DUPY. I nie widzę w jego postępowaniu
    niczego nienormalnego, czy odstającego od pozostałych banków.

    > - czyzby jakis szwindel "rzadowy" wpadl na ruszt? A moze to
    > cos z OFE? Ciekawe...

    Żałosny troling. Zero konkretów i dużo krzyczenia.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 37. Data: 2011-06-11 16:51:54
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > On 2011-06-11, Ghost <g...@e...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > I przepraszam chcesz im zabronić takiej decyzji biznesowej?

    Przepraszam, chcesz mi zabronic wyrazania opinii na temat tej decyzji,
    dotyczacej mnie i spore grupki osob, zbierajacyhc sie tutaj, by dyskutowac
    takie rzeczy?

    Ulatwie Ci zatem, PLONK.

  • 38. Data: 2011-06-11 18:47:52
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-06-11, Ghost <g...@e...pl> wrote:

    [...]

    > Przepraszam, chcesz mi zabronic wyrazania opinii na temat tej decyzji,
    > dotyczacej mnie i spore grupki osob, zbierajacyhc sie tutaj, by dyskutowac
    > takie rzeczy?

    Ten fragment "Jakim trzeba byc frajerem, by sadzic, ze mbank wprowadzil ta
    oplate po nic?" nie jest wyrażanie opinii na temat decyzji, tylko na temat
    osoby. Podobnie jak fragment do którego się odniosłem (implikujący
    "jak się ze mną nie zgadzasz, to pewnie pracujesz w mbanku").

    Może Ty nie widzisz różnicy, ale ja i owszem.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 39. Data: 2011-06-11 19:51:54
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-06-11 20:47, *Wojciech Bancer* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:
> [...]
    > "jak się ze mną nie zgadzasz, to pewnie pracujesz w mbanku").
    >
    > Może Ty nie widzisz różnicy, ale ja i owszem.

    Nie dyskutuj z trollem bo... resztę znasz :)
    Jak korzystasz z karty to zrobienie 100 zł obrotu jest sprawą 2-3 wizyt
    w sklepie (niekiedy poniżej 1 :) ), jak nie korzystasz i nie chcesz
    płacić to ją zlikwiduj - proste i jasno przez mBank postawione warunki,
    dlatego nie rozumiem tych jęków na grupie.
    Ja z tej karty korzystam rzadko i tej stówy nie wykręcę, ale
    zdecydowałem wybulić te 2 zł za możliwość awaryjnego z niej skorzystania
    - tracę i nie jest to miłe, ale ujadać nie będę, bo mam alternatywę jak
    wszyscy klienci. Bardziej mnie wkurzają takie zmiany w TOIP, których nie
    da się ominąć bez zmiany konta i o tym tu powinno się dyskutować, a nie
    o całkiem fair zmianie (na gorsze, żeby była jasność) w mBanku.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 40. Data: 2011-06-11 20:20:06
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-06-11, Mirek Ptak <n...@n...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > płacić to ją zlikwiduj - proste i jasno przez mBank postawione warunki,
    > dlatego nie rozumiem tych jęków na grupie.

    Ja szczerze mówiac też nie. Wykonanie telefonu na mLinię z prośbą
    o zastrzeżenie karty i nie przysyłanie nowej to było raptem 5 minut.
    I mam nadal darmowe konto w tym momencie. mBank mi zupełnie wystarcza
    jako konto czysto wirtualne, z którego tylko przelewy idą.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl