  • 1. Data: 2003-05-13 14:11:27
    Temat: mBank - sypie się serwis...
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Próbuję zajrzeć w szczegóły przelewu -- i dostaję "Operacja wykonana
    niepoprawnie

    Microsoft VBScript runtime error: Object required
    "

    Hmmm? Tylko mnie się tak dzieje?

  • 2. Data: 2003-05-13 14:30:33
    Temat: Re: mBank - sypie się serwis...
    Od: "B.J." <a...@g...pl>

    "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> wrote in message
[...]

    ....super jest ten bANK...

    SkY

  • 3. Data: 2003-05-13 15:13:48
    Od: "Radek" <k...@i...pl>

    ja mam to samo :-(

  • 4. Data: 2003-05-13 17:09:22
    Od: "Krzymek" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał
    > Próbuję zajrzeć w szczegóły przelewu -- i dostaję "Operacja wykonana
    > niepoprawnie

    > Microsoft VBScript runtime error: Object required

    U mnie gdy klikam w wydruk przelewu ZAMYKA sie przegladarka !!!!!!!!!!!
    kuzwa co jest ?!?!

    Krzymek

  • 5. Data: 2003-05-13 17:14:01
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
[...]

    Witam,
    o 18:30 robilem dowolny przelew z eKonta.
    Wszystko OK. Wydruk potwierdzenia tez OK.

    pozdrawiam

    Rysiek
    PS. Aha. przelew byl dla eKontowicza
    R.

  • 6. Data: 2003-05-13 17:45:15
    Od: "Krzymek" <k...@t...pl>

    > o 18:30 robilem dowolny przelew z eKonta.
    > Wszystko OK. Wydruk potwierdzenia tez OK.

    > PS. Aha. przelew byl dla eKontowicza

    Mozesz powiedziec dokladniej czy to bylo eKonto czy eMax( konto odbiorcy)
    bo u mnie wydruk potwierdzenia na eMaxa dzial dobrze a na kazde inne po
    kliknieciu w wydruk potwierdzenia zamyka okno przegladarki.

  • 7. Data: 2003-05-13 18:05:43
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    Użytkownik "Krzymek" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Mozesz powiedziec dokladniej czy to bylo eKonto czy eMax( konto odbiorcy)
    > bo u mnie wydruk potwierdzenia na eMaxa dzial dobrze a na kazde inne po
    > kliknieciu w wydruk potwierdzenia zamyka okno przegladarki.

    przelew z eKonta na eKonto.
    Wydruk potwierdzenia tego przelewu.

    pozdrawiam

    --
    Rysiek

  • 8. Data: 2003-05-13 18:49:04
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

[...]

    niejaki gawron (mbank user privileged) pisal na ichnim forum - "Mimo
    przewidywań związanych ze wzrostem ruchu wskutek prowadzonej przez mBank
    kampanii reklamowej, .... zainteresowanie Klientów przerosło nasze
    oczekiwania", wiec pewnie nowa fala zainteresowanych reklamami przydroznymi
    sie ruszyla ;-) i dlatego te dziwne errory znowu atakuja, tylko patrzec jak
    .... nastapi "dluga przerwa" ?

  • 9. Data: 2003-05-13 20:16:54
    Od: "EmBa" <e...@u...op.pl>

[...]

    Nie tylko Tobie. Ja od soboty próbuję ogladnąć jeden przelew z piątku i
    wywala mi ten sam komunikat. Inne przelewy z wyjątkiem tego jednego
    otwierają się bez problemów.
    Dzwoniłem do mBanku i powiedzieli że problem zgłaszali też inni użytkownicy
    i informatycy pracują nad tym.

  • 10. Data: 2003-05-14 07:44:55
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik EmBa napisał:
> [...]
    > otwierają się bez problemów.
    > Dzwoniłem do mBanku i powiedzieli że problem zgłaszali też inni użytkownicy

    ROTFL. I co, juz Wam problemy z obsluga zjadly zyski ze wspanialego
    oprocentowania? :-P

    Super bank, niech mnie licho. Chyba sie tam przeniose z Inteligo. Tylko
    powiedzcie kiedy bedzie dzialal serwis zebym mogl wypelnic wniosek w
    mniej niz 2 godziny. Tylko nie piszcie, ze w V kwartale. :-P

    Bartol