  • 1. Data: 2008-03-03 09:54:42
    Temat: mBank szyfrowanie
    Od: r...@p...fm

    Witam.

    Spotkał się ktoś z użytkowników mBanku z tym, że strona logowania jest
    częściowo szyfrowana? Teraz tak jest. Spotkałem się z tym pierwszy raz
    (kłódka jest przekreślona)

    Pozdro
    Robson

  • 2. Data: 2008-03-03 11:59:47
    Temat: Re: mBank szyfrowanie
    Od: " Poldekk" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    r...@p...fm napisał(a):

    > Spotka=B3 si=EA kto=B6 z u=BFytkownik=F3w mBanku z tym, =BFe strona
    logowani=
    > a jest
    > cz=EA=B6ciowo szyfrowana? Teraz tak jest. Spotka=B3em si=EA z tym pierwszy
    r=
    > az
    > (k=B3=F3dka jest przekre=B6lona)

    Nie, ale za to już od ładnych paru tygodni wyświetla mi się, że
    "Nazwa na certyfikacie zabezepieczeń jest nieprawidłowa lub nie jest zgodna z
    nazwą tej witryny"...

  • 3. Data: 2008-03-03 12:05:22
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Poldekk pisze:

> [...]
    >

    > Nie, ale za to już od ładnych paru tygodni wyświetla mi się, że
    > "Nazwa na certyfikacie zabezepieczeń jest nieprawidłowa lub nie jest zgodna z

    U mnie jest OK. Jaki URL wpisujecie?

    --
    k.

  • 4. Data: 2008-03-03 12:15:28
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org> napisał(a):

    > U mnie jest OK. Jaki URL wpisujecie?

    Ja wpisuję https://www.mbank.com.pl/
    Ten komunikat mam na 2 komputerach (biuro, dom).

  • 5. Data: 2008-03-03 12:39:14
    Od: r...@p...fm

    "Odkryłem" coś ciekawego. W firefoxie mam kłódkę przekreśloną (ale
    dopiero od dzisiaj) a w explorerze jest wszystko ok.

    Pozdro
    Robson

    Dzwoniłem na mLinię i usłyszałem, że jest wszystko w porządku.

    Pozdro
    Robson

  • 6. Data: 2008-03-03 12:40:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    n...@g...SKASUJ-TO.pl fqgq50$suf$...@i...gazeta.pl

    > Ja wpisuję https://www.mbank.com.pl/
    > Ten komunikat mam na 2 komputerach (biuro, dom).

    U mnie jest OK.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 7. Data: 2008-03-03 13:01:58
    Od: Olisadebe <O...@a...com>

    n...@g...SKASUJ-TO.pl napisał:

    > zgodna z
    >
    > Ja wpisuję https://www.mbank.com.pl/
    > Ten komunikat mam na 2 komputerach (biuro, dom).

    Pod tym adresem wszystko jest w porządku ( kłódka i brak komunikatu)
    Sprawdzone na 3 przeglądarkach.
    Sprawdź swoje ustawienia internetowe.

    --
    Oli

  • 8. Data: 2008-03-03 13:43:16
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Olisadebe <O...@a...com> napisał(a):

    > Pod tym adresem wszystko jest w porządku ( kłódka i brak komunikatu)
    > Sprawdzone na 3 przeglądarkach.
    > Sprawdź swoje ustawienia internetowe.

    Tzn. co konkretnie powinienem wg. Ciebie sprawdzić? Które ustawienia?
    Pomijam fakt, że na komputerze w biurze mogę co najwyżej sprawdzić i to nie
    wszystko, ponieważ za konfigurowanie sprzętu i oprogramowania odpowiadają
    chłopcy informatycy.

  • 9. Data: 2008-03-03 18:03:48
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 03 Mar 2008 13:43:16 +0000, napisał(a):

> [...]
    > Pomijam fakt, że na komputerze w biurze mogę co najwyżej sprawdzić i to
    > nie wszystko, ponieważ za konfigurowanie sprzętu i oprogramowania

    No można sprawdzić czy ktoś nie zatruł albo nie podstawił jakiegoś lewego
    DNSa na bramie/routerze.

    Xenocide

  • 10. Data: 2008-03-03 18:16:15
    Od: Poldekk <n...@g...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski wrote:

    > No można sprawdzić czy ktoś nie zatruł albo nie podstawił jakiegoś lewego
    > DNSa na bramie/routerze.

    Tylko jak ja mam to sprawdzić prosty klikacz?