  • 11. Data: 2008-03-03 20:07:00
    Temat: Re: mBank szyfrowanie
    Od: Sierp <s...@n...net>

    r...@p...fm pisze:
    > Dzwoniłem na mLinię i usłyszałem, że jest wszystko w porządku.

    co to znaczy "dzwonilem na mLinię i jest OK"??
    Jak masz przekreslona kłódkę to _nie_ jest OK - nie wiem co
    za baran na mLinii takie stwierdzenie wysunął...

    Sierp

  • 12. Data: 2008-03-03 20:21:41
    Od: r...@p...fm

    > co to znaczy "dzwonilem na mLinię i jest OK"??
    > Jak masz przekreslona kłódkę to _nie_ jest OK - nie wiem co
    > za baran na mLinii takie stwierdzenie wysunął...
    >
    > Sierp

    -----------------------------------

    To znaczy tyle co napisałem. Gość stwierdził, że może mam złe
    ustawienia Firefoxa a, że za bardzo sie na tym nie znam to loguję się
    z Exprolera. Co do Fx to czekam na kumpla, który sie na tym zna.

    Pozdro
    Robson

  • 13. Data: 2008-03-03 20:25:54
    Od: Sierp <s...@n...net>

    r...@p...fm pisze:

    > To znaczy tyle co napisałem. Gość stwierdził, że może mam złe
    > ustawienia Firefoxa a, że za bardzo sie na tym nie znam to loguję się
    > z Exprolera. Co do Fx to czekam na kumpla, który sie na tym zna.

    to powinien powiedziec "prosze nie uzywac FF"
    jezeli tak powiedzial - to faktycznie OK. A jeszcze lepiej
    "prosze zwrocic sie do specjalisty, jezeli nie potrafi Pan
    sam tego naprawic"

    bo przeciez rownie dobrze mozesz miec zabugowanego firefoxa
    i de facto strona www.mbank.com.pl moze wskazywac na zupelnie
    inną strone. Wiecej chyba nie musze pisac..

    Sierp

  • 14. Data: 2008-03-03 20:39:05
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Sierp" <s...@n...net> napisał w wiadomości

    > co to znaczy "dzwonilem na mLinię i jest OK"??
    > Jak masz przekreslona kłódkę to _nie_ jest OK - nie wiem co
    > za baran na mLinii takie stwierdzenie wysunął...

    U nich, po stronie banku, wszystko ok. A klient pewnie ma źle/niestandardowo
    ustawione parametry zabezpieczeń.

    Narzędzia -> Opcje internetowe -> Zabezpieczenia -> Poziom domyślny.
    Narzędzia -> Opcje internetowe -> Zaawansowane -> (zaznaczyć:) Użyj SSL3;
    Użyj TTL; (odznaczyć:) Użyj SSL2.

  • 15. Data: 2008-03-03 20:55:55
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    Poldekk napisał(a):

    > Tylko jak ja mam to sprawdzić prosty klikacz?
    Zobacz na jaki IP resolwuje sie www.mbank.com.pl.
    Np. na konsoli win32:
    nslookup www.mbank.com.pl

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 16. Data: 2008-03-04 05:19:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jaroslaw Berezowski pisze:

    > Zobacz na jaki IP resolwuje sie www.mbank.com.pl.

    Za tworzenie takich słów-potworków jak 'resolwuje' powinni wieszać...

  • 17. Data: 2008-03-04 07:29:58
    Od: s...@g...com

    On 4 Mar, 06:19, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Za tworzenie takich słów-potworków jak 'resolwuje' powinni wieszać...

    Zaproponuj wiec swoje, takie, zeby wszyscy wiedzieli o co chodzi od
    razu. Moze masz jakis pomysl, ja kiedys szukalem dobrego slowa i nie
    znalazlem.

    Pzdr
    MS

  • 18. Data: 2008-03-04 07:46:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 03 Mar 2008 19:16:15 +0100, Poldekk <n...@g...pl>
    wrote:

    >Tylko jak ja mam to sprawdzić prosty klikacz?

    komendą nslookup www.mbank.com.pl
    Odpowiedź powinna brzmieć:
    Nazwa: www.mbank.com.pl
    Address: 193.41.230.81
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 19. Data: 2008-03-04 07:47:23
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Banalnie - na jaki adres IP przekłada się FQDN www.mbank.com.pl.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 20. Data: 2008-03-04 08:27:56
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    s...@g...com writes:

    > Zaproponuj wiec swoje, takie, zeby wszyscy wiedzieli o co chodzi od
    > razu. Moze masz jakis pomysl, ja kiedys szukalem dobrego slowa i nie
    > znalazlem.

    "Rozwiazuje".
    --
    Krzysztof Halasa