  • 11. Data: 2009-01-09 19:35:41
    Temat: Re: mBank szykuje się do recesji czy do zniknięcia?
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Tyle, ze w Multi jak nie masz odpowiednich wplywow
    > albo stanu konta to placisz albo za konto albo
    > za karte wiec jak ktos rezygnuje z konta to je
    > zamyka (a do niedawna nie bylo darmowego konta w Multi)

    1. Do niedawna jak piszesz.
    2. Jest jeszcze AQ darmowy dla VIPów.

    > a w mB konto darmowe to po co zamykac?

    By po wprowadzeniu opłaty nie dostać w pewnym momencie komornika w prezencie
    na głowę, bo się zrobiło np. -500zł.

    Sam znam

    Pewnie sporo w tym racji.

  • 12. Data: 2009-01-09 19:36:49
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    za karte wiec jak ktos rezygnuje z konta to je
    zamyka (a do niedawna nie bylo darmowego konta w Multi)
    a w mB konto darmowe to po co zamykac? Sam znam

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 13. Data: 2009-01-09 19:51:41
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Marcin" <u...@u...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > za karte wiec jak ktos rezygnuje z konta to je
    > zamyka (a do niedawna nie bylo darmowego konta w Multi)

    dawno chyba nie ogladales oferty mutli

    --
    http://Wspolna-Flaszka.PL - nasza-klasa dla żuli
    http://zabijacz-czasu.niesfornazyta.pl - forum ogólnotematyczne bez

  • 14. Data: 2009-01-09 20:46:31
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "Kotlet mielony" <w...@d...mnie> napisał w
    wiadomości news:gk89sj$q2v$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Marcin" <u...@u...eu> napisał w wiadomości

    > dawno chyba nie ogladales oferty mutli

    W przypadku Ja albo wplywy 1500 PLN/srodki
    10 000 i podstawowe uslugi za darmo, albo
    proawdzenie konta za darmo ale debetowa VE
    platna (zwrot oplaty jezeli wydamy karta odpowiednia
    kwote).
    W przypadku My czy AQ nie ma wcale opcji darmowej
    bez wplywow/osadu/kredytu. Co sie zmienilo?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 15. Data: 2009-01-09 20:58:15
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    > 1. Do niedawna jak piszesz.

    Ale przez lata klient ktoremu znudzil sie Multi
    zamykal konto aby nie placic za prowadzenie. To powodowalo,
    ze przez lata miedzy powstaniem Multi do czasu wprowadzenia
    bezplatnych rachunkow w Multi nie narastala bardzo
    liczba martwych kont. Co innego w mB.

    > 2. Jest jeszcze AQ darmowy dla VIPów.

    Z ego co kojarze to AQ jest darmowy przy wplywach
    od 5 000 PLN albo odpowiednim osadzie albo kredycie.
    Innych sposobow nie znam. Pewnie dla prawdziwych
    VIPow jest zwolnienie z oplaty bez takich warunkow,
    tylko co to za VIP jak nie ma wymaganej sumy:)

    > By po wprowadzeniu opłaty nie dostać w pewnym momencie komornika w
    > prezencie na głowę, bo się zrobiło np. -500zł.

    Wystarczy raz na jakis czas sprawdzac strone mB, albo grupe
    czy inne forum. Dla tych co nie pamietaja co sie dzialo
    poelcam przejrzenie archiwum grupy z czasu gdy mB
    wprowadzil oplate za przelewy.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 16. Data: 2009-01-09 21:58:47
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    xbartx pisze:
    > Telefonia powiązana z usługami bankowymi, sprzedaż ubezpieczeń, starczy?

    Multibank ostatnio sprzedaje telefony w placówkach... Żenada IMO

    --
    Mithos

  • 17. Data: 2009-01-09 22:15:13
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Fri, 9 Jan 2009 19:54:49 +0100
    "Szymon" <n...@o...pl> wrote:

    Na wstępie prośba. Możesz zacząć cytować jakoś po ludzku? Względnie
    zapoznać się z jakimś prawdziwym czytnikiem?

    > Nie zawsze jedyną drogą są klienci, którym trzeba posmarować 9% czy
    > więcej.

    Hmm czyli co wyślą chłopaków z Ukrainy?

    > Nie. Telefonia to wielki niewypał, a ubezpieczenia sprzedają też inne
    > banki.

    Tematem były nowinki a nie ich wyniki, więc bądź łaskaw trzymać się
    tematu. Poza tym możesz mi napisać, który to bank, przed mbankiem, miał
    np w ofercie zakup ubezpieczenia OC przez klienta z poziomu www?

    > Wpłatomaty to koszty dla banku. I to znaczne. Tak znaczne, że zaczęto
    > je likwidować w miastach nawet rzędu 100-150 tys. mieszkańców.

    Idąc za Twoją zabójczą dedukcją to mam pytanie. Po co je w ogóle
    wprowadzali? Nie mają co z pieniędzmi robić czy może ktoś im kazał?

    > Kiedyś, gdy były kłopoty z wpłatą kasy na konto w mBanku (bo przelewy
    > kosztowały) wpłatomaty miały sens. Dziś nie. Klient pójdzie sobie do
    > banku X, ten poniesie koszt obsługi (a nie mBank), klient za darmo
    > przeleje do mbanku i... już.

    Skoro klient ma w banku X darmowe przelewy to po co mu w takim razie
    mBank?

    Xenocide

  • 18. Data: 2009-01-09 22:16:31
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Fri, 09 Jan 2009 22:58:47 +0100
    Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Multibank ostatnio sprzedaje telefony w placówkach... Żenada IMO

    Łeee tam, do placówke poczty polskiej to im jeszcze dużo brakuje, rzec
    by można - lata świetlne ;)

    Xenocide

  • 19. Data: 2009-01-10 05:19:46
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > W przypadku Ja albo wplywy 1500 PLN/srodki
    > 10 000 i podstawowe uslugi za darmo, albo
    > proawdzenie konta za darmo ale debetowa VE
    > platna (zwrot oplaty jezeli wydamy karta odpowiednia
    > kwote).

    Nie każdy potrzebuje karty do konta. Szczególnie, iż do wpłatomatu nadaje
    się KK.

    > W przypadku My czy AQ nie ma wcale opcji darmowej
    > bez wplywow/osadu/kredytu. Co sie zmienilo?

    W przypadku AQ jest darmowa wersja tego konta bez wpływów/osadu/kredytu itp.

  • 20. Data: 2009-01-10 05:25:53
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

> [...]
    > ze przez lata miedzy powstaniem Multi do czasu wprowadzenia
    > bezplatnych rachunkow w Multi nie narastala bardzo

    Nie do końca mnie to przekonuje jednak mimo wszystko. Ja tam lubię sprzątać
    po sobie.

> [...]
    > VIPow jest zwolnienie z oplaty bez takich warunkow,
    > tylko co to za VIP jak nie ma wymaganej sumy:)

    Istnieje taryfa 13/13 zwana też backoffice. Multibank może Ci zaproponować
    AQ z wszelkimi jego dobrodziejstwami ale bez konieczności wpływu tych 5000.
    VIP to osoba, której bank - z różnych powodów - daje preferencyjne warunki
    chcąc, aby korzystała z jego usług.

    > Wystarczy raz na jakis czas sprawdzac strone mB, albo grupe
    > czy inne forum. Dla tych co nie pamietaja co sie dzialo
    > poelcam przejrzenie archiwum grupy z czasu gdy mB
    > wprowadzil oplate za przelewy.

    No tak, tylko jeśli ktoś nie sprząta po sobie to wkrótce może się okazać, że
    musi sprawdzać mB, pocztowy (bo do killera zakładane jest konto do lokat -
    darmowe), OKO w ING, bo kiedyś założył 8% 3M i zostało, multi bez karty,
    lukasa, Getina i pewnie kilka (-naście) innych banków. Ja tam mam ciekawsze
    rzeczy do roboty :-)