  • 1. Data: 2009-03-10 07:24:51
    Temat: mBank też nas kantuje
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    Na stronie o oprocentowaniu:
    http://www.mbank.pl/przewodnik/oprocentowanie/
    stoi, że mlokata 2m jest na 6%,
    a gdy próbuję taką lokatę otwierać, to wypisuje mi, że 4%.

    Czy mamy tu do czynienia z oszukańczą ofertą i nieuczciwą konkurencją?

    --
    Tnx. Regards. Bzd.

  • 2. Data: 2009-03-10 08:17:35
    Temat: Re: mBank też nas kantuje
    Od: jimiasty <j...@g...com>

    On 10 Mar, 08:24, bzdreg <b...@n...com> wrote:
    > Na stronie o oprocentowaniu:http://www.mbank.pl/przewodnik/oproce
    ntowanie/

    odswiez sobie ta strone, bo chyba z cache ja ciagniesz

    Jimiasty

  • 3. Data: 2009-03-10 08:34:42
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    jimiasty pisze:

    > odswiez sobie ta strone, bo chyba z cache ja ciagniesz

    Nie. Zmienili już po moim poście. Bądź spokojny, grupa jest monitorowana ;)

    --

    Pzdr.
    bzd.

  • 4. Data: 2009-03-10 11:03:09
    Od: m <n...@m...ik>

    bzdreg pisze:

    > Nie. Zmienili już po moim poście. Bądź spokojny, grupa jest monitorowana ;)

    08:15 - założyłem lokatę dwumiesięczną na 6%.
    Nigdzie nie było info o 4.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2009-03-10 15:52:23
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    stoi, że mlokata 2m jest na 6%,
    a gdy próbuję taką lokatę otwierać, to wypisuje mi, że 4%.

    To dziwne, mam tak samo, a na 3 miesiące 4.05%,
    na 6 miesięcy 4.10%
    Czas chyba zmienić bank, jak takie cyrki się zaczynają dziać.
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 6. Data: 2009-03-10 15:55:37
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    Stron bankowych z założenia nie możesz "ciągnąć" z cache...
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 7. Data: 2009-03-10 16:01:41
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> wrote in message
    > Stron bankowych z założenia nie możesz "ciągnąć" z cache...
    > Pozdrawiam !
    > WOJO

    Zależy od tego, jak klient obsługuje tag <meta http-equiv="pragma"
    value="no-cache">. Bo jeśli go nie obsługuje, jak wcześne wersje
    przeglądarek, to żadne "założenia" nie pomogą...

  • 8. Data: 2009-03-10 17:20:43
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Zależy od tego, jak klient obsługuje tag <meta http-equiv="pragma"
    > value="no-cache">. Bo jeśli go nie obsługuje, jak wcześne wersje
    > przeglądarek, to żadne "założenia" nie pomogą...

    Dodatkowo no-store i must-revalidate, pre-check=0 oraz post-check=0 dla
    cache-control :)
    Znasz kogoś, kto bawi się jeszcze IE<5 ?
    WOJO

  • 9. Data: 2009-03-10 17:59:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    WOJO wrote:
    > stoi, ?e mlokata 2m jest na 6%,

    nie stoi. Stoi ze na 4%

  • 10. Data: 2009-03-10 19:20:52
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    WOJO pisze:

    > Stron bankowych z założenia nie możesz "ciągnąć" z cache...

    stron szyfrowanych, czyli w prot. https. A tamta cytowana strona, to
    zwykła, http. BTW: FF 3.0.7 ;)

    --
    Tnx. Regards. Bzd.