  • 1. Data: 2009-11-05 11:16:15
    Temat: mBank - ubezpieczenie podróżne do visa gold
    Od: patryk <p...@w...pl>

    Witam,

    czy ktoś skorzystał z ubezpieczenia podróżnego dołączonego do złotej
    visy? były problemy czy gładko poszło? poprzestać na tym ubezpieczeniu
    czy raczej kupić coś tradycyjnego?

    pozdrawiam
    Tomasz Małecki

  • 2. Data: 2009-11-05 21:18:22
    Temat: Re: mBank - ubezpieczenie podróżne do visa gold
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "patryk" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > czy ktoś skorzystał z ubezpieczenia podróżnego dołączonego do złotej
    > visy? były problemy czy gładko poszło? poprzestać na tym ubezpieczeniu
    > czy raczej kupić coś tradycyjnego?

    Zajrzyj do polisy. Ja mam ubezpieczenie dołączone do srebrnej VISY w BPH.
    Okazało się w praniu, że odpowiadają za śmierć i urwanie członków oraz inne
    ciężkie uszkodzenia ciała w praktyce. Ja tylko skręciłem nogę na szczęście
    / niestety.

  • 3. Data: 2009-11-07 08:45:34
    Od: Renata Golebiowska <R...@b...pl>

    Dnia 05.11.2009 Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał/a:
> [...]
    > ciężkie uszkodzenia ciała w praktyce. Ja tylko skręciłem nogę na szczęście

    My pojechaliśmy w długą podróż(jedną z poniższych) na złotej karcie
    BPH (nie pamiętam niestety, kto był ubezpieczycielem). Czytałam wtedy
    wszystko b. dokładni, bo przy tak długim okresie ubezp. na karcie
    pozwalało zaoszczędzić pona 2tys. zł normalnego ubezpieczenia.
    Wybrałam BPH i wydawało mi się, że pokrywało to w przyzwoitym stopniu
    koszty leczenia. Jednak na szczęście nie testowaliśmy w praktyce.
    Kartę wyrabialiśmy w 2007r.

    Renata

    --
    Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp