  • 91. Data: 2004-09-02 11:16:06
    Temat: Re: mBank - ukryte oplaty
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Jeśli stacja będzie się reklamować, że wymienia olej gratis, a potem
    > na trzeciej stronie małym druczkiem dopisze, że na stacjach w miastach
    > zaczynających się na "W" olej owszem jest gratis, ale zawsze
    > obowiązkowo w tych miastach kasuje się klienta za wymianę uszczelki,
    > to uznam to za oszustwo.

    No to musisz uznac kazdy zaklad gdyz za filtr oleju/uszczelke sie placi.

  • 92. Data: 2004-09-02 11:17:26
    Od: "Jan Werbinski" <j=a=n=w@f=o=t-=oj=w.c=om>

    W wiadomości:2...@n...onet.pl,
    S.T. <n...@p...onet.pl> napisał:
    > A jeśli np. jakaś stacja obsługi oferuje wymianę oleju gratis,
    > a skasuje Cię za wymianę uszczelki z miski olejowej
    > (podczas niektórych wymian okazuje się że jest taka potrzeba)
    > to też będziesz twierdzić, że nie chce Ci oleju wymienić gratis?

    Wtedy wyciągasz własną uszczelkę. Zawsze możesz zastrzec, że przed
    dodatkowymi wydatkami powinni się pytać.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 93. Data: 2004-09-02 11:17:53
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Alez ja wiem jak to dziala i tak dziala w kazdym banku

    >A kogo to obchodzi? Klient nie musi wiedzieć jak to działa.
    >Klient chce płacić za usługę X, a nie Y oraz Z.
    >PS. Studiowałeś może marketing albo coś pochodnego?

    Nie, ale wasze zale sa bezpodstawne. Masz inne zdanie idz do sadu.
    W warsztacie i tak wymiania ci filtr oleju i nawet nie zapytaja.

  • 94. Data: 2004-09-02 11:18:55
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    >Nie "marketoidy", tylko mBank. Pewnie mu zamachali złotą kartą i teraz po
    wsze
    >czasy musi być aktywniejszy niż ich reklamy.

    Czy twoj bank nie pobiera takiej oplaty czy poprostu tak sobie piszesz ?
    Jesli masz konto w mbanku i cie "oszukali" zapraszam do arbitra albo sadu.
    Jesli nie masz to o czym wogole piszesz.

  • 95. Data: 2004-09-02 11:20:25
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

> [...]
    > pracownika stacji do samochodu/za umycie rąk przez pracownika po
    > wymianie oleju/itp, to uznam to za oszustwo.

    No coz, ale wymienia ci filtr i kaza zaplacic. No chyba ze dziadowski
    warsztat.
    No ale jak ktos wymiania olej bez filtru to nic nie poradze.

  • 96. Data: 2004-09-02 11:24:54
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 2 Sep 2004 12:17:16 +0200, "S.T." <n...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >(podczas niektórych wymian okazuje się że jest taka potrzeba)
    >to też będziesz twierdzić, że nie chce Ci oleju wymienić gratis?

    a jeśli jakaś stacja oferuje wymianę oleju gratis, a skasuje Cię za
    odkręcenie korka w pokrywie zaworów?

    Przewalutowanie jest częścią transakcji!

    Albo inaczej: dlaczego nie pobierają opłat za przewalutowanie
    PLN/EURO, skoro walutą karty jest EURO a pobierają za każdą inną?
    Przecież dla Polski EUR jest tak samo "egzotyczny" jak np. $ - to jest
    waluta obca.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 97. Data: 2004-09-02 11:25:12
    Od: "Jan Werbinski" <j=a=n=w@f=o=t-=oj=w.c=om>

    W wiadomości:ch6vf9$jq2$...@n...onet.pl,
    ROBBO 2 <r...@o...pl> napisał:

    > Nie, ale wasze zale sa bezpodstawne. Masz inne zdanie idz do sadu.
    > W warsztacie i tak wymiania ci filtr oleju i nawet nie zapytaja.

    Wtedy np rozkładasz ręce mówiąc, że nie masz ani grosza i jak chcą, to niech
    go sobie zabierają.

    Ale filtr to zbyt banalny przykład. Znacznie lepszy jest np remont jachtu
    Zawisza Czarny, który miał być naprawiony za 800 000, a został wypisany
    rachunek na ok 2500 000 PLN (tak, nowych) pod pozorem przeprowadzenia
    koniecznych napraw.
    Sąd przyznał rację armatorowi i zatwierdził niesłuszność doliczenia bez
    aneksu do umowy.

  • 98. Data: 2004-09-02 11:28:48
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 2 Sep 2004 13:20:25 +0200, "ROBBO 2" <r...@o...pl> wrote:

    >No coz, ale wymienia ci filtr i kaza zaplacic. No chyba ze dziadowski
    >warsztat.
    >No ale jak ktos wymiania olej bez filtru to nic nie poradze.

    ale jak przyjedziesz z własnym, to Ci nie każą. Masz wybór. I jeś
    wymiana oleju jest gratis, to sam olej ani filtr nie. A w bankach
    piszą "nie pobieramy _żadnej_ prowizji od transakcji", a pobierają.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 99. Data: 2004-09-02 11:29:40
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 2 Sep 2004 06:54:07 GMT, Renata Gołębiowska
    <R...@a...waw.pl> wrote:

    >Więc już jasne, czemu Robbcio uparcie nie chciał podać tej strony - po
    >prostu miał takie podejście do prawdy jak mBank.

    no już bez przesady. Niespecjalnie trudno trafić :-)

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 100. Data: 2004-09-02 11:31:05
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Wtedy wyciągasz własną uszczelkę. Zawsze możesz zastrzec, że przed
    > dodatkowymi wydatkami powinni się pytać.

    Ale jak pojedziesz do ASO i dostaniesz wymiane gratis to wymienia ci i
    platny filtr.
    Tak poprostu sie robi. Ale Renatka zapewne kaze wylac olej albo powie ze
    filtr byl calkiem dobry.
    No ale co sie dziwic jak niektorzy nagabuja ludzi w kolejce zeby wyplacic
    bezprowizji z KK