  • 131. Data: 2004-09-03 06:55:28
    Temat: Re: mBank - ukryte oplaty
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <ch832d$7ud$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > chcialem tylko sprawdzic, czy reszta bankow w ktorych masz konta pisze na
    > swoich stronach prawde.

    Czy czynność ta zlikwidowała oszustwo mBanku?

    Renata
    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 132. Data: 2004-09-03 07:06:45
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Jak musze dodatkowo czekać, to mam prawo rezygnować z usługi, wycofać
    > zaliczkę lub otrzymać podwójny zwrot zadatku (jeżeli naprawa nie jest
    > gratisowa oczywiście).

    a warsztat ma prawo uczynic zastaw na twoim aucie za niezaplacenie.
    Tak czy siak policja pewnie bedzie musiala przyjechac.

  • 133. Data: 2004-09-03 07:07:34
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > to dlaczego nie ma tej opłaty przy jednej z walut: EUR lub PLN?
    > Przecież rachunek jest prowadzony tylko w jednej z nich.

    Zapytaj w mbanku.

  • 134. Data: 2004-09-03 07:08:21
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > w jakim aucie ? bo teraz mnie zaszkoczyles samym faktem. Ale nie zmiana

    Kiedyś miałem tak w Audi, olej co 7,5k, filtr co 15k.

    To bardzo stare auto

    >PS. Ile płacisz w warsztacie biorą za wprowadzenie auta na podjazd czy
    >odkręcenie korka? Bo to chyba oczywiste, że te usługi też wykonują przy
    okazji
    :
    Jesli zamowilem taka usluge i jest ona w cenniku to moja wina, gapiostwo.

  • 135. Data: 2004-09-03 07:08:56
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    Nie musimy, mnie się pytali co ma być z filtrem (swój, własny, zostawiamy?).

    Wiem, wiem, pewnie do jakiegoś dziwnego warszatu jeżdżę, który nie robi
    klientów w balona...

    20 letnie Audi nie stanowi dla mnie wyznacznika.

  • 136. Data: 2004-09-03 07:10:39
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Czy czynność ta zlikwidowała oszustwo mBanku?

    Jakie oszustwo ?
    Zapraszmy do sadu zanim napiszes oszustwo podaj sygnature akt sprawy i
    sentencje wyroku

  • 137. Data: 2004-09-03 08:25:55
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    5,1#69
    > "mBank nie pobiera żadnych prowizji od transakcji bezgotówkowych
    > realizowanych kartami płatniczymi - zasada ta dotyczy wszystkich kart
    > - także eKARTY i zakupów w Internecie."
    Witaj,
    coś sądzę, że powinni ten swój faq:
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    5,1#69
    uzupelnić o wzmiankę o prowizji (opłacie) za przewalutowanie. Bo ajk widze
    główny problem leży w sformulowaniu tego tekstu, a nie w fakcie, że mBank
    ujawnił to, o czym inni niekoniecznie informują.

    Sprobuję ich poprosić
    ;-)
    pozdr.
    hidie

  • 138. Data: 2004-09-03 08:47:05
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

    > mBankowe oszustwo,

    Pani Renato,
    dziękując za zwrócenie uwagi na treść faq niekoherentną z Tabelą Prowizji i
    Opłat mBank zapewne zechciałby poinformować, ze zmienił już ów sporny zapis i
    poinformował by gdyby nie ustalona prawie 4 lata temu zasada nieuczestniczenia
    pracowników mBanku w formalnych rolach w życiu grup dyskusyjnych.
    Proponuję zajrzeć znowu na stronę mBanku:
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    5,1#69

    pozdr.
    W.B

  • 139. Data: 2004-09-03 08:49:08
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

    > Renata
    > --

    Pani Renato,
    wydaje sie, że czynność mBanku zlikwidowala już ten niepokojący Panią fakt

    pzdr
    hidie

  • 140. Data: 2004-09-03 08:51:51
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > No coz widac nie masz samochodu, wlasnie sobie wyobrazilem Ciebie jako 40
    > letnie babsko
    > awanturujace sie bo cola kosztuje w hurtowni 3,20 a w sklepie na dworcu
    4,5
    > zl :)

    Chlopaku, nawet nie zdajesz sobie sprawy jak jestes blisko... strzal w 8 -
    tylko z wiekiem sie pomyliles.
    A awanturowac potrafi sie o wiele mniejsze drobiazgi niz 1,30 PLN roznicy w
    cenie coli :)

    MAd HAt
    ter