  • 11. Data: 2004-08-31 19:06:11
    Temat: Re: mBank - ukryte oplaty
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <ch22th$7bd$1@atlantis.news.tpi.pl>, Jan Werbiński wrote:
    > Płacąc w sklepie kartą płatniczą Visa Electron z mBanku za granicą jesteśmy
    > obciążani dodatkową opłatą w wysokości 2% wartości transakcji.

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    5,1#69

    "mBank nie pobiera żadnych prowizji od transakcji bezgotówkowych
    realizowanych kartami płatniczymi - zasada ta dotyczy wszystkich kart
    - także eKARTY i zakupów w Internecie."

    To już nieaktualne?

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 12. Data: 2004-08-31 19:35:07
    Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com>

    W wiadomości:slrncj9j13.p4j.Renata.Golebiowska@154-moo
    -7.acn.waw.pl,
    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> napisał:

> [...]
    >
    > "mBank nie pobiera żadnych prowizji od transakcji bezgotówkowych
    > realizowanych kartami płatniczymi - zasada ta dotyczy wszystkich kart

    Nie pobiera prowizji tylko opłatę manipulacyjną 2%
    LOL

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 13. Data: 2004-08-31 19:48:29
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <ch2ju6$bno$1@atlantis.news.tpi.pl>, Jan Werbiński wrote:
    > W wiadomości:slrncj9j13.p4j.Renata.Golebiowska@154-moo
    -7.acn.waw.pl,

    5,1#69

    > Nie pobiera prowizji tylko opłatę manipulacyjną 2%
    > LOL

    To brzydko ze strony mBanku, tym bardziej, że na innej stronie wręcz
    nazywa to prowizją:
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-velectron-
    debet.html
    "W przypadku transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki dokonanych za
    granicą w walucie innej niż waluta rozliczeniowa, mBank pobiera
    dodatkowo prowizję za przewalutowanie transakcji w wysokości do 2%
    wartości transakcji"

    Czyli to co zacytowałam poprzednio, chyba trzeba nazwać kłamstwem
    mBanku. Zwłaszcza, jeśli weźmiemy pod uwagę słówko "żadnych".

  • 14. Data: 2004-08-31 19:59:39
    Od: robkam <r...@p...onet.pl>

    > Czyli to co zacytowałam poprzednio, chyba trzeba nazwać kłamstwem
    > mBanku. Zwłaszcza, jeśli weźmiemy pod uwagę słówko "żadnych".

    raczej indolencją umysłową przedpiszczyni...

    --
    robkam

  • 15. Data: 2004-08-31 20:31:00
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 31 Aug 2004 21:35:07 +0200,
    osoba podpisana: Jan Werbiński <j...@f...com>
    napisała:
    [...]
    > Nie pobiera prowizji tylko opłatę manipulacyjną 2%
    > LOL

    Możesz nie zmieniać adresu ? Dziękuję.
    Ad rem: to jest opłata za przewalutowanie, nie za tranzakcje. Prosze
    zwrócić uwagę, że jest pobierana niezależnie od tego czy tranzakcja jest
    gotówkowa czy nie.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Remember: Silly is a state of Mind, Stupid is a way of Life.

  • 16. Data: 2004-08-31 20:32:51
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 31 Aug 2004 19:48:29 GMT,
    osoba podpisana: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    napisała:
    [...]
    > Czyli to co zacytowałam poprzednio, chyba trzeba nazwać kłamstwem
    > mBanku. Zwłaszcza, jeśli weźmiemy pod uwagę słówko "żadnych".

    Inne banki też to robią (w kursach walut). Jedynie mBank i BZWBK jawnie
    to wpisują. Nawiasem mówiąc niepodawanie tej prowizji jest (chyba)
    nielegalne. ....

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Zanim wlaczysz komputer, zastanow sie: Czy jestes absolutnie pewien(na), ze nie

  • 17. Data: 2004-08-31 21:27:56
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <1...@4...net>, robkam wrote:

    > raczej indolencją umysłową przedpiszczyni...

    Twoim zdaniem mBank nie kłamie pisząc:
    ?

  • 18. Data: 2004-08-31 21:33:00
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Ad rem: to jest opłata za przewalutowanie, nie za tranzakcje. Prosze

    I tylko w momencie gdy kupujemy wwalucie innej niz EURO lub PLN

    http://www.PRnews.pl

  • 19. Data: 2004-08-31 21:34:32
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <s...@k...kjonca.bogus>, Kamil Jonca wrote:

    > Ad rem: to jest opłata za przewalutowanie, nie za tranzakcje.

    Niby tak, ale w efekcie końcowym dla klienta nie ma to znaczenia, ani
    jak to się nazywa, ani za co niby tak naprawdę zapłacił.
    To taki chwyt jak z biletami lotniczymi: cena biletu składa się z ceny
    biletu, opłaty lotniskowej, opłaty paliwowej, opłaty za wystawienie
    biletu.
    Na tej zasadzie bank może głosić, że od transakcji prowizji
    nie pobiera, ale za to w innym miejscu (małym drukiem i z
    gwiazdką) dopisać, że pobiera 5zł za przesunięcie karty przez terminal:)

  • 20. Data: 2004-08-31 21:45:53
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> wrote:
    > Niby tak, ale w efekcie końcowym dla klienta nie ma to znaczenia, ani
    > jak to się nazywa, ani za co niby tak naprawdę zapłacił.

    No widzisz. A terazzrozum, ze taka oplate pobiera _kazdy polski bank_. Jeden
    wieksza drugi mniejsza. Tyle, ze jeden ujawnia to jak mBank, BZ WBK,
    Millennium, a drugi nie - i udaje, ze klient nic nie placi. W oplatach mBank
    jest raczej z nizszych sredniakow.Przynajmniej wiesz ile pobiera- w tych
    innych bankach nie masz bladego pojecia

    > To taki chwyt jak z biletami lotniczymi: cena biletu składa się z ceny
    > biletu, opłaty lotniskowej, opłaty paliwowej, opłaty za wystawienie
    > biletu.

    ano. Stosuja je wszystkie polskie banki... Niestety

    > Na tej zasadzie bank może głosić, że od transakcji prowizji
    > nie pobiera, ale za to w innym miejscu (małym drukiem i z
    > gwiazdką) dopisać, że pobiera 5zł za przesunięcie karty przez
    > terminal:)

    Nie przez kazdy terminal, ale przez np zelazko. Wtedy ok. Ale wiesz ile
    mniej wiecej placisz. W innyh bankach - dopiero jak zobaczysz na wyciagu

    http://www.PRnews.pl