  • 71. Data: 2004-09-01 19:55:46
    Temat: Re: mBank - ukryte oplaty
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> wrote:

    > Taaa, transakcja jest bezpłatna, a 5 złoty się należy za
    > przeciągnięcie karty i jeszcze 2zł za telefon, a 3zł za kiwnięcie
    > palcem.

    Sugerujesz, że przewalutowanie dotyczy każdej transakcji?

    --
    Wojciech Bańcer

  • 72. Data: 2004-09-01 20:21:40
    Od: Marek <m...@w...interia.i-to.pl>

    Radoslaw P. napisał(a):

    > OK, ale one rozliczają po kursie (który zresztą podają lub nie) -- ale to inna
    > historia.

    Rozliczają po kursie waluty rozliczeniowej. A przeliczenie z waluty
    transakcji na walutę rozliczeniową odbywa się po kursie, którego NIE
    PODAJE ŻADEN BANK, gdyż jest to kurs ustalony przez organizację karcianą
    + ustalona w umowie między bankiem i tą organizacją prowizja. I tak jest
    w każdym banku, lecz nie każdy bank (a wręcz prawie żaden) tego nie
    ujawnił! Większość banków ukrywa tę prowizję, twierdząc, że kurs jest
    ustalony przez Visę/Europaya.

    BRE zdecydował się zawrzeć taką informację w swojej TOiP - i chyba
    raczej należy ich za to pochwalić, a nie upierać się bez sensu, że
    zdzierają prowizję za przewalutowanie. Zwłaszcza że niektóre banki liczą
    sobie trochę więcej, niż 2%.

    Marek

  • 73. Data: 2004-09-01 22:06:29
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    WaSyL <w...@r...megapolis.pl> wrote:
    > zakupy czy wyplata z bankomatu ?

    i to i to (zakupy KK, wyplata VC - wszystko MultiBanku - ale kursy te same
    co w mBanku).
    Sprawa jest prosta - te karty sa juz rozliczane w Euro. Dwa lata temu -
    kursy byly do bani...

    http://www.PRnews.pl

  • 74. Data: 2004-09-02 05:47:36
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Ceny w PLN, przechodząn natomiast do autoryzacji dostajemy cenę w
    > komentarzem " Ogólna suma pobrana z karty: SKK 3712,18" Nie podoba Ci się
    > to rezygnujesz. Ktoś Cię batem zmusza abyś zapłacił i leciał z nimi?

    I owszem tylko suma ktora miales wczesniej w zlotych i ja zatwierdzales ma
    sie NIJAK do ceny w koronach.
    A o tym ani slowa. Ale WizzAir jest lepszy bo bierze sobie 5 euro i ma to w
    D*

  • 75. Data: 2004-09-02 05:49:17
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    5,1#69
    "mBank nie pobiera żadnych prowizji od transakcji bezgotówkowych
    realizowanych kartami płatniczymi - zasada ta dotyczy wszystkich kart
    - także eKARTY i zakupów w Internecie."

    Przewalutowanie nie jest prowizja wiec jest w porzadeczku.
    To tak jak kupujesz samochod (pytasz o cene cena na samochodzie) a i tak
    placisz i tak za przeglad przedsprzedazny

  • 76. Data: 2004-09-02 05:50:13
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

> [...]
    > palcem.
    > Brawo marketoidy! Widzicie jak sobie wychowaliście klientów?

    A ty w ramach protestu zlikwiduj konto i nie zawracaj gitary.

  • 77. Data: 2004-09-02 05:50:59
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Sugerujesz, że przewalutowanie dotyczy każdej transakcji?

    Renatka nie rozroznia prowizji od przewalutowania ale co tam
    Tylko po co ma tam jeszcze konto.

  • 78. Data: 2004-09-02 06:48:21
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <p...@e...net.pl>, Wojciech Bańcer wrote:

    > Sugerujesz, że przewalutowanie dotyczy każdej transakcji?

    Skąd Ci się wzięło takie absurdalne podejrzenie?

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 79. Data: 2004-09-02 06:52:40
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <ch6c75$mdg$1@news.onet.pl>, ROBBO 2 wrote:
> [...]
    > - także eKARTY i zakupów w Internecie."
    >
    > Przewalutowanie nie jest prowizja wiec jest w porzadeczku.

    To oczywiste, że przewalutowanie nie jest prowizją. Bank za to
    pobiera prowizję za przewalutowanie, które odbywa się podczas niektórych
    transakcji bezgotówkowych. Przy czym na innej stronie mówi, że od
    takich transakcji prowizji nie pobiera.

  • 80. Data: 2004-09-02 06:54:07
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <ch536d$h6$1@inews.gazeta.pl>, JaKi wrote:

> [...]
    > komentarzem " Ogólna suma pobrana z karty: SKK 3712,18" Nie podoba Ci się
    > to rezygnujesz. Ktoś Cię batem zmusza abyś zapłacił i leciał z nimi?

    Więc już jasne, czemu Robbcio uparcie nie chciał podać tej strony - po
    prostu miał takie podejście do prawdy jak mBank.