  • 11. Data: 2007-03-09 19:12:45
    Temat: Re: mBank - uwaga na przelewy z zagranicy
    Od: "p47" <p...@b...list.ru>

    Użytkownik "jakub2000" <jakubola@_remove_wb.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:esq5jv$jia$2@inews.gazeta.pl...
    Witam,
    Chciałem się podzielić moja nieprzyjemną przygodą z mBankiem. Fajny bank
    sratatata, do czasu gdy po raz pierwszy miałem okazję zrealizować
    transakcję z klientem z zagranicy.

    (...)

    Nie słuchaj tu tych przemadrzałych, a mało wiedzacych i najwyraźniej
    leczących swoje kompleksy, tylko zrób najprostsze;- napisz pismo polecone z
    potwierdzenie odbioru do banku (przedtem możesz do nich tez e-maila póścić,
    aby mieli więcej czasu na myslenie) opisujacy to zdarzenie oraz Twoje
    żądania.
    Bank będzie musiał zając jakies stanowisko. jesli będzie ono Cię
    satysfakcjonujące to sprawa zakończy się, jesli nie, to trochę gorzej, bo
    jako że wyniknął spór w związku z kontem firmowym to (chyba?) nie możesz
    skorzystac z usług (niedrogich) arbitrażu u rzcznika praw konsumeta
    bankowego (czy jak on się tam oficjalnie nazywa), bo on (znów chyba?)
    występuje w sprawach konsumentów prywatnych. Nalezy to jednak sprawdzic,-
    warto do niego zadzwonić, w najgorszym razie podpowie, gdzie sie udać. Z
    Zawsze w końcu pozostaje opcja sporu sadowego, ale czy warto sam musisz
    zdecydować.

    p47

  • 12. Data: 2007-03-10 10:42:16
    Od: RobertS <b...@X...pl>

    > Ja kiedyś dostałem pozytywną odpowiedź na reklamację z BZ WBK w
    > zadziwiająco krótkim czasie, z treści której jednoznacznie wynikało że
    > czytają pl.biznes.banki
    >
    > Pozdrawiam
    > Marcin Lubojański

    w BZ WBK grupe czytaja...czasem sie dziwia, ze pojawiaja sie tutaj
    tresci o ulugach, o ktorych jeszcze nie informowali klientow ;-))

    pozdr.
    RobertS

  • 13. Data: 2007-03-11 16:47:11
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 09 Mar 2007 11:08:35 +0100, w <esrbnd$fi8$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    jakub2000 <jakubola_usun@usun_wb.onet.pl> napisał(-a):

    > mBank odpisał na moją reklamację. Przyznali się do niejasnej instrukcji
    > w "Pytaniach i odpowiedziach". Ostatecznie zaksięgują przelew ! :)
    > (okazało się że nadal czeka on w banku na zmianę danych odbiorcy przez
    > moją klientkę - jest na to 7 dni). W każdym razie, w tej sytuacji nie
    > będzie to konieczne i przelew zostanie przyjęty.

    Posiadaczem rachunku firmowego jest "Moka Studio" czy "Moka Studio Imię i
    Nazwisko"?

  • 14. Data: 2007-03-16 23:23:26
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 9 Mar 2007 09:59:00 +0100, K.K. napisał(a):

    > I tak powinien działać każdy działający w kraju bank

    Już dawno podejrzewałem, że to jest podstawowy cel wielu banków, tym
    niemniej jestem trochę zaszokowany szczerością wypowiedzi.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof