  • 31. Data: 2002-03-12 08:59:19
    Temat: Re: mBank vs Inteligo vs ?
    Od: p...@p...onet.pl (Pedroz)

    On 2002-03-12 at 09:53 Dave wrote:

    >LGnet. Lepsze oprocentowanie i bez zadnych kosztow zwiazanych z
    >prowadzeniem
    >(nie ludz sie "bezplatnoscia" mBanku - za chwile beda oplaty za karty a
    >niedlugo pewnie za prowadzenie rachunku...).

    Przestan. W ten sposob rodza sie plotki :) A co do rachunku, to ja jakos do LG
    nie mam przekonania. mBank wzbudza we mnie wieksze zaufanie, a troche kasy
    im powierzylem.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

    --

    Tego nie znajdziesz w zadnym sklepie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 32. Data: 2002-03-12 09:20:03
    Od: Laik <...@b...pl>

    Cześć "Travis" <[usun_to_odpowiadajac]Travis52@wp.pl>.
    W wiadomości z Mon, 11 Mar 2002 23:41:28 +0100 przeczytalem:

    >Pewnie dlatego ze suma na koncie jest trzy cyfrowa gora 4 ;-)

    5 cyferek na emaksie, jesli to ma jakiekolwiek znaczenie.
    trzycyfrowa w pekao. trzy - czterocyfrowa na ekoncie w zaleznosci od
    oplat wychodzacych w danym miesiacu.

    --
    pozdrawiam
    Laik

  • 33. Data: 2002-03-12 18:29:56
    Od: a...@i...pl (agniecha)

    na jakiej podstawie tak twierdzisz??????
  • 34. Data: 2002-03-12 19:16:26
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > na jakiej podstawie tak twierdzisz??????

    Na podstawie spornego tematu.

  • 35. Data: 2002-03-12 19:42:47
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Tue, 12 Mar 2002 00:28:47 +0100, "minik" <m...@m...net> wrote:

    >Moglbym napisac ze musze szanowac pracodawce

    PRACUJESZ W MBANKU????

    PGR

  • 36. Data: 2002-03-12 19:49:04
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > PRACUJESZ W MBANKU????

    No i w Inteligo jednoczesnie =)
    Czytaj dokladniej moje posty =)

  • 37. Data: 2002-03-12 19:49:17
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Mar 2002 09:53:33 +0100, "Dave" <d...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >(nie ludz sie "bezplatnoscia" mBanku - za chwile beda oplaty za karty a
    >niedlugo pewnie za prowadzenie rachunku...).

    W LGnet szykują się skandynawskei porządki.
    Jak to wygląda w Nordei, można już teraz zobaczyć.
    Ja jednak wole epizod z Częstochową.

    W LGnet karta już teraz kosztuje (np. zastrzeżenie, 2-go,..)

    W tej chwili oferty mBAnku i LGnet są porównywalne
    LG ma dość specyficzny sposób zabezpieczeń.
    (np. podaj 8 cyfre id PCK)
    w mBanku są TAN-y.

    BAH

  • 38. Data: 2002-03-12 21:00:33
    Od: "Travis" <[usun_to_odpowiadajac]Travis52@wp.pl>

    popelnilem drobny blad zadajac to pytanie
    (pomijacac watek ze to pytanie przewijalo juz sie przez grupe itp.),
    a mianowicie bledem bylo zasugerowanie odpowiedzi.

    Wiec wznawiam pytanie ale w nowej formie.

    Jak bank wybrac zeby spelnial nastepujace warunki:

    -utrzymanie konta 0 zl
    -dostep w necie do swoich zasobow (przelewy itp)
    -karta np. visa clasic
    -brak obowiazkowych wplat
    -jest sensowana obsluga zarowno konta jak i klienta
    -utrzciwe (jak na polskie warunki) oprcentowanie
    -konto rozliczeniowo-oszczednosciowe
    -rowniez zeby oplaty za wszelkie operacje byly jak najmniejsze
    -i to wszystko co swiadczy pozytywnie o banku

    Czyli konto dla studenta gdzie mogl by wcisnac swoje pieniadze i rozsadnie
    nimi dysponowac.

    Pzd Travis

  • 39. Data: 2002-03-12 21:12:35
    Temat: Re[2]: mBank vs Inteligo vs ?
    Od: p...@p...onet.pl (Pedroz)

> [...]
    > -brak obowiazkowych wplat
    > -jest sensowana obsluga zarowno konta jak i klienta
    > -utrzciwe (jak na polskie warunki) oprcentowanie
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    A co to?
> [...]
    > -i to wszystko co swiadczy pozytywnie o banku
    > Czyli konto dla studenta gdzie mogl by wcisnac swoje pieniadze i rozsadnie
    Zaloz w mBanku i LG. Z utrzymaniem konta w Inteligo sprawa nie jest do
    konca wiadoma od kiedy zaczna naliczac za prowadzenie. Pozostale dwa
    sobie potestuj, pobaw, a kiedy juz bedziesz wiedzial ktory Ci bardziej
    odpowiada, zamknij drugi, albo i nie :) Koszty zerowe.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

    --

    Okresl Swoje potrzeby - my znajdziemy oferte za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 40. Data: 2002-03-12 21:19:18
    Temat: Re: Re[2]: mBank vs Inteligo vs ?
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > sobie potestuj, pobaw, a kiedy juz bedziesz wiedzial ktory Ci bardziej
    > odpowiada, zamknij drugi, albo i nie :) Koszty zerowe.

    Nie zaznaczyles iz prowadzenie gdy saldo <100zl