  • 1. Data: 2006-12-19 08:13:53
    Temat: mBank w GP
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    http://www.gazetaprawna.pl/index.php?action=showNews
    &dok=1864.139.3.2.4.1.0.1.htm

    zapraszam do komentowania ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2006-12-19 11:35:45
    Temat: Re: mBank w GP
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    RobertS wrote:

    > http://www.gazetaprawna.pl/index.php?action=showNews
    &dok=1864.139.3.2.4.1.0.1.htm

    > zapraszam do komentowania ;-)

    Ale co tu komentować?

    PWZ

  • 3. Data: 2006-12-19 11:44:06
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    >> http://www.gazetaprawna.pl/index.php?action=showNews
    &dok=1864.139.3.2.4.1.0.1.htm

    >> zapraszam do komentowania ;-)
    >
    > Ale co tu komentować?

    na grupie wielokrotnie padaly wypowiedzi, ze reklamacja zwiazana z
    awaria wplatomatu trwa nawet 30 dni (to zapis z regulaminu banku),
    przedstawiciel banku twierdzi, ze srednio 10 dni roboczych

    i tutaj pytanie do osób, które miały problem z wpłatomatem:
    jak fizycznie, dlugo trwalo az otrzymali kase na konto = trwalo
    rozpatrzenie reklamacji

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2006-12-19 12:13:42
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    Miło, że zamieszczasz na Grupie, ale w sumie nie jest tam napisane
    nic odkrywczego....

    pozdrawiam - MARIO

  • 5. Data: 2006-12-19 12:25:38
    Od: m...@g...com

    Mario wrote:

    > Miło, że zamieszczasz na Grupie, ale w sumie nie jest tam napisane
    > nic odkrywczego....
    >
    > pozdrawiam - MARIO

    Poza dość głupią opinią "przedsiębiorcy", że mimo że mBiznes jest bezpłatne,
    to nie da sie uniknąć stałych opłat w wysokości 5 zł.

    p. m.

  • 6. Data: 2006-12-19 12:43:23
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 19 Dec 2006 12:44:06 +0100, w <em8jci$d6j$1@node4.news.atman.pl>, RobertS
    <r...@x...pl> napisał(-a):

    > i tutaj pytanie do osób, które miały problem z wpłatomatem:
    > jak fizycznie, dlugo trwalo az otrzymali kase na konto = trwalo
    > rozpatrzenie reklamacji

    Jeden albo dwa razy -- po ok. 30 dni
    Raz -- 3-4 miesiące

  • 7. Data: 2006-12-19 13:25:47
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Poza dość głupią opinią "przedsiębiorcy", że mimo że mBiznes jest bezpłatne,
    > to nie da sie uniknąć stałych opłat w wysokości 5 zł.
    >
    > p. m.

    1. no to podpowiedzcie mi co moznaby napisac, aby bylo odkrywcze w
    temacie mBank vs konta dla firm
    2. inni przedsiebiorcy rowniez moga sie wypowiedziec, czy są chętni?
    oczekuje oczywiscie "mądrych" wypowiedzi

    Jest okazja, aby zamiast na forum wypowiedziec się również w innej formie...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2006-12-19 16:05:42
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    > 1. no to podpowiedzcie mi co moznaby napisac, aby bylo odkrywcze w
    > temacie mBank vs konta dla firm

    Nie wiem, nie jestem dziennikarzem. To ja mam być zaskakiwany :-)

    > 2. inni przedsiebiorcy rowniez moga sie wypowiedziec, czy są chętni?
    > oczekuje oczywiscie "mądrych" wypowiedzi

    To znaczy, że moja nie była "mądra"?
    OK, poniżej piszę "mądrą" wypowiedź:
    Typowe konto internetowe do obsługi firmy, bez tradycyjnego dostepu do
    tradycyjnego oddziału ma swoje wady:
    - niektóre urzdy skarbowe wymagają stepla z banku na poleceniu
    przelewu; nie tłumacznie mi, że to przeżytek - nie ja to
    wymyśliłem. Dowód zapłaty jest potrzebny do odliczania VAT-u.
    - jak padnie komputer/sieć internetowa/witryna banku, a upływa
    teremin płtaności /np. podatku, składki ZUS/ to robi się smutno
    - często jest potrzebny osobisty kontakt z bankiem, a nie z
    informacją na infolinii "proszę czekać..." - dotyczy większych
    podmiotów gospodarczych /nie szewca, który tylko przelewa ZUS i
    podatek/
    i tak dalej....

    > Jest okazja, aby zamiast na forum wypowiedziec się również w innej formie...

    W innej formie? Np. napisać wiersz p.t. "Mbiznes konto moje biznesowe"
    :-)

    MARIO

    P.S.: Nie obrażajcie się Towarzyszu Robercie, docienamiamy
    zamieszczanie ciekawych artykułów na forum :-)

  • 9. Data: 2006-12-19 16:57:22
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Nie wiem, nie jestem dziennikarzem. To ja mam być zaskakiwany :-)

    ;-))
    tez nim nie jestem, ale mniejsza o to

    > To znaczy, że moja nie była "mądra"?

    ja tego nie powiedzielam, to tylko cytat wczesniej wypowiedzi,
    bo co mozna mądrego powiedziec o banku, o ktorym wiadomo prawie wszystko?

> [...]
    > informacją na infolinii "proszę czekać..." - dotyczy większych
    > podmiotów gospodarczych /nie szewca, który tylko przelewa ZUS i

    oki
    ;-))
    moge zacytowac? w realu oczywiscie ;-))

> [...]
    >
    > MARIO
    >
    > P.S.: Nie obrażajcie się Towarzyszu Robercie, docienamiamy
    > zamieszczanie ciekawych artykułów na forum :-)

    nie ma obrazy, oczekuje przede wszystkim krytycznych uwag

    pozdr.
    RobertS

  • 10. Data: 2006-12-19 17:05:38
    Od: "Mario" <k...@p...fm>