  • 21. Data: 2010-05-04 11:15:44
    Temat: Re: mBank w dół
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 3 Maj, 20:18, JAREK <j...@g...com> wrote:

    >  Polbank moge szczerze pochwalic na teraz ...i informatykow tez
    > -zrobil sie calkiem niezly system (intuicyjny i przejrzysty -dla KK
    > tez)

    A czytałeś mój wątek o systemie do pobierania wyciągów (ze słowem
    "kretyński" w tytule)? Co powiesz na to?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 22. Data: 2010-05-04 14:20:27
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "JAREK" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Polbank moge szczerze pochwalic na teraz ...i informatykow tez
    > -zrobil sie calkiem niezly system (intuicyjny i przejrzysty -dla KK
    > tez)

    Intuicyjny ?
    Tydzień temu postanowiłem pójść im na rękę i wystąpić o wyciągi
    elektroniczne. Odbiłem się od stroniczki: Dane kontaktowe: Nazwa:... Nr
    telefonu:.... Mail:.....
    Moja intuicja jest chyba zdrowo upośledzona, bo nie mogę wpaść na to co to
    jest ta Nazwa.
    P.G.